benzyna w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daniel l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:27
Lokalizacja: Gdynia,Kętrzyn

Post autor: daniel l » czw lis 12, 2009 19:34

zobaczymy co stwierdzi.bez samochodu to jak bez reki.


dani

VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw lis 12, 2009 20:46

-=ren=- pisze:
VW Golf II pisze: mnie powiedzieli kobocizna plus czesci a dokladnie pierscienie i uszczelniacze kolo 250 zl
żebyśmy się dobrze zrozumieli, za wymianę pierścieni na tłokach i uszczelniaczy (myślę że zaworów bo do tej pory nie wiemy jakie to "uszczelniacze pod cylinder"), twój meches chce 250 złotych i masz w tym części??

przepraszam moja wina uszczelniacze pod zaworami.



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » czw lis 12, 2009 21:13

co do tej benzyny w oleju to panowie wybaczcie ale przez pierscienie nigdy nie dostanie sie paliwo do oleju jedynie moze na 100% przez pompkę mechaniczną niby jest sprawna ale tam sa zaworki które przepuszczają pompka kosztuje około 50 zł wiec nie warto brac ze szrotu bo tez nie wiesz co kupisz a poza tym wymien olej bo panewki szlak trafi


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

daniel l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:27
Lokalizacja: Gdynia,Kętrzyn

Post autor: daniel l » czw lis 12, 2009 22:05

to normalne ze olej i filtr do wymiany.

[ Dodano: 18 Lis 2009 10:07 ]
:grrr: musze mechanika zmienic nie stety slaby jest

[ Dodano: 18 Lis 2009 10:09 ]
ponad miesiac stoi u niego i niezrobil jeszcze. :grrr:

[ Dodano: 20 Lis 2009 08:43 ]
cisnienie sprawdzone jest ok.ma 9 na jednym a na trzech 10.czas sprawdzic pompe mechaniczna.

[ Dodano: 20 Lis 2009 11:50 ]
pompa mechaniczna jest dobra,wtryski tez.pora na czujnik temperatury wody.

[ Dodano: 20 Lis 2009 11:51 ]
z miski wylano 8litrow oleju z benzyna.
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 12:51 przez daniel l, łącznie zmieniany 1 raz.


dani

worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Post autor: worek44 » czw lis 26, 2009 21:06

Podłącze się pod temat i zapytam.Miałem kłopoty z wtryskiem,jak był zimny ,po nocy ,to był kłopot z zalewaniem świec benzyną i tym samym z odpalaniem(chodził jakby na 3 garach, po jakimś czasie przełączałem na lpg) Paliwo lał jak oszalały smród paliwa z wydechu był okrutny.Po wymianie wtrysku wszystkie objawy ustąpiły,jednakże przy sprawdzaniu oleju poczułem zapach benzyny i zauważyłem delikatne podniesienie stanu o ok.3mm na bagnecie (olej był zalany na max 2 tys.km temu) Byłem u gościa który wymieniał mi olej ,bo chciałem nawet go wymienić .Odpowiedział mi ,iż to nie przeszkadza o ile nie trwa taki stan dłużej(przybywanie stanu) ,bo ta benzyna odparuje na dłuższych trasach.Odciągnął mi 0.5 litra oleju i kazał sprawdzać czy ubywa jeśli tak to dolewać bo benzyna paruje.Do pracy robię w jedną stronę 35 km.Czy miał racje gość ,czy też polecacie wymianę oleju i filtra?Dodam ,że silnik po remoncie głowicy i były wymienione pierścienie.


pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 21:08 przez worek44, łącznie zmieniany 1 raz.



pr1206
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 16, 2007 10:20
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: pr1206 » pt lis 27, 2009 10:56

ja mialem ostatnio ten sam problem w moim golfie 1.8 i u mnie okazalo sie ze kabel od sady mialem przerwany i lal paliwa chyba ile sie dalo i nie rowno chodzil wtedy,i w koncu tez mialem benzyne w oleju,kabelek polutowalem gosc mi zmiezyl ze sada pracuje,olej zmienilem i narazie nic sie tam nie dzieje.teraz mi go troche szarpie na zimnym i po ruze widac ze moment czarna i mechanik sugerowal mi teraz ze moze czujnik temperatury padl i na zimnym mu pokazuje np.-20 Na tyle aut co mialem to pierwszy raz cos takiego,tez sie dziwilem skad paliwo w oleju



daniel l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 09, 2009 13:27
Lokalizacja: Gdynia,Kętrzyn

Post autor: daniel l » wt gru 29, 2009 10:23

witam.zmienilem mechanika i jest przyczyna komp siadl. :grrr:

[ Dodano: 20 Sty 2010 09:24 ]
komp.zmieniony golfik chodzi. :pub: dzieki wszystkim za udzielenie porad.pozdrawiam wszystkich.


dani

worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Post autor: worek44 » pt sty 29, 2010 18:39

Czy możliwe jest ,aby na dużym mrozie(takie jakie były) wariował komputer? .Bo jak rano chciałem zapalić, to musiałem trzymać noge na gazie, bo inaczej gasł.Chodził przez jakiś czas jakby nie palił na wszystkie cylindry.Dopiero po minucie, przegazowaniu do ok.3500
obrotów zaczynało chodzić normalnie.Po przekręceniu kluczyka słyszałem tykanie przekaźników.Teraz się ociepliło pali od strzału,chodzi równo.Silnik był zalewany paliwem, bo czasami dosyć długo kręciłem na tych mrozach, aby odpalił.Efekt benzyna w oleju ,bo śmierdzi.Czy ta benzyna odparuje? Na bagnecie przybyło ok.3mm.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 18:40 przez worek44, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1479
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » sob sty 30, 2010 00:34

worek44, ssanie ci działa? Jka nie to w pierwszej kolejności czujnik temp sprawdź. Radziłbym ci nie jeździć jak masz benzynę w oleju. Znajdź usterkę, żeby ci nie lało beny w olej i wymień olej


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Post autor: worek44 » sob sty 30, 2010 13:06

Ssanie teraz działa ok,tylko jak były te duże mrozy ,to się działy takie jaja.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 459 gości