obrotomierz nie działa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

obrotomierz nie działa

Post autor: tomi-ex » śr sty 27, 2010 21:02

Co możne byc przyczna niedziałającego obortomierza w mk2 1.8 .



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 21:10

Sprawdz CZERWONO CZARNY kabel przy cewce moze jest odlamany



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » czw sty 28, 2010 01:17

Może przestać. Jest to tylko cewka która obraca sie na magnesie.. dochodzi tam bardzo niskie napięcie..
posiadam wkładke obrotomierza.. w 100% sprawną..
Dla pewnosci zdejmij tarcze obrotomeirza i koło ośki bedzie zielony i czerwony kabelek.. podłącz tam napięcie.... Jedna bateryjka od zegarka starczy.. jesli cewka sie odchyli tzn ze obrotek jest dobry.. szukaj przyczyny w ścieżkach i poza licznikiem.. Pozdro



tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » czw sty 28, 2010 16:59

dzisiaj sprawdzałem kable na cewce i sa zielony , czarny i czerwono - czarny wszystkie podłaczony do cewki



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw sty 28, 2010 17:05

To moze usterka byc w zegarach Najlepiej jakbys przeswietlil ten kabel CZERWONO CZARNY od cewki do zegarow czy ma przejscie



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » czw sty 28, 2010 21:02

Cewka wymaga dwóch przewodów.. Rozbierałem taki licznik do 220km/h 7tyś obrotów MFA. i tam prze ośce wskazówki są dwa czerwony i zielony..podłącz tam pateryjke od zegarka i sprawdz czy sie wychyla cewka. UWAGA!! NIE PODŁĄCZAJ 12V!! ZA DUZE NAPIECIE MOZESZ SPALIĆ CEWKE!



tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » pt sty 29, 2010 16:27

Dzisiaj zdemontowałem licznik ,ale do licznika nie dochodziły żadne czerwno-czrne i zielone kable .Była tylko kostkę z kablami i linka od prędkościomierza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 29, 2010 17:10

sprawdź najpierw rezystor , oraz diodę zasilającą stabilizator napięcia 10 V , oraz napisz czy kontrolka ciśnienia oleju działa prawidłowo



tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » pt sty 29, 2010 17:35

kontrolka cisnienia oleju nie działa , nie swieci sie przed uruchomieniem orz po uruchomieniu.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 29, 2010 17:51

Obrazek

tu masz , połączenia wewnętrzne zegara , obrotek , stabilizator , oraz cała reszta



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » pt sty 29, 2010 18:34

Ehh.. masz całkiem inny licznik. Kabelki do cewki ujżysz po ściągnięciu tarczy obrotomierza.. nie wiem czy jest możliwe wpięcie sie na krótko bez rozbierania zegara..

Dziś wieczorem przyśle pare fotek jak to wygląda pod spodem
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 18:34 przez Johnatan, łącznie zmieniany 1 raz.



tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » pt sty 29, 2010 18:45

przed chwilą sprawdziłem stabilizator , namierniku wyszło 10.00 V , czyli jest dobry



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sty 29, 2010 23:08

tomi-ex, napisałeś, że obrotek nie działa, potem napisałeś, że kontrolka od oleju tez. To może sprawdź, co jeszcze nie działa - będzie łatwiej dojść, co jest nie tak. Sprawdź, czy działają wszystkie kontrolki i czy działa wskaźnik paliwa i temperatury.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

tomi-ex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 14, 2009 16:28
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: tomi-ex » sob sty 30, 2010 09:28

działa :
prędkościomierz
zegarek MFA
wskaźnik poziom paliwa
wskaźnik od chłodnicy
kontrolka : światła drogowe , kierunkowskaz, akumulator
czyli nie działa obrotomierz , kontrolka chłodzenia , kontrolka cisnienia oleju


Czy mozna przełozyc obrotomierz i "komputer" z licznika MFA do zwykłego licznika z zegarkiem analogowym
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 10:14 przez tomi-ex, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 517 gości