[mk2] problem z jazda w pore wilgotne i deszczowe.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

[mk2] problem z jazda w pore wilgotne i deszczowe.

Post autor: MrUkAs » śr mar 15, 2006 22:02

Witam.
Mam problem nietypowy, wymienilem kopulke z paluchem, przewody wysokiego napiecia, swiece, wyregulowalem gaznik i nic. Podczas jazdy w dzien deszczowy, wilgotny auto po okolo 30 km traci moc, potrafi zgasnac. Wystarczy zjade gdzies na pobocze, zgasze go i odczekam 3-4 min. i odpalam i moge jechac juz gdzie mi sie podoba. Co moze byc przyczyna?? Wie moze ktos, spotkal sie ktos z takim czyms?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 15, 2006 22:56

Witam... no spotkal sie... ale radzilbym szukac problemu w ukladzie paliwowym... zatkany filtr paliwa daje takie objawy... a jesli nie to radzxilbym sprawdzic i oczyscic cewke zaplonowa bo ludzie o niej zapominaja a to tez wazny element... Pozdrawiam



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr mar 15, 2006 22:56

Witam... no spotkal sie... ale radzilbym szukac problemu w ukladzie paliwowym... zatkany filtr paliwa daje takie objawy... a jesli nie to radzxilbym sprawdzic i oczyscic cewke zaplonowa bo ludzie o niej zapominaja a to tez wazny element... Pozdrawiam



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » śr mar 15, 2006 22:58

sprawdz czujnik hall on jest najczestrza przyczyna:)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr mar 15, 2006 23:08

No kumpel miał to samo w poldku, może samochody zupełnie inne jednak objaw ten sam, wiec musi się wilgoć do cewki dostawać...



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw mar 16, 2006 00:33

Na 99% czujnik Halla, mialem to samo :)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 16, 2006 09:43

jestem przekonany w 100% ze to cewka



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 16, 2006 11:04

Czyli wymiana cewki, czy co? Jesli czujnik Halla to jaki koszt? Koszt wymiany cewki jest jaki?

Filtry paliwa mam nowe... :|

[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 16:35 ]
Ma ktos jeszcze jakies pomysly? Niebawem wybieram sie do mechaniora z wymiana oleju, itd. to bym mu powiedzial co jeszcze ew. ma sprawdzic...


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 534 gości