montaż dodatkowych zegarów zamiast regulacji nawiewu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
montaż dodatkowych zegarów zamiast regulacji nawiewu
Koledzy, proste pytanie: mam wizję upchać 3 zegary VDO w miejsce tych suwaków od grzania w mk2. Ładnie by tam te zegary wyglądały. Suwaki natomiast myślałem przenieść w konsolę, w tą półeczkę nad popielniczką. Wiadomym jest, że trochę rzeźby będzie, bo owa półeczka przyciasna jest. Pytanie teraz: co z linkami tychże nawiewów? Przedłużać je? Skracać? Ruszać to w ogóle? Robił ktoś coś z tym? Czy znów wyjść z założenia, że "co fabryka to święte" - i nie ruszać ? Ewentualnie jakieś inne rozwiązania? Na filmie z Wagenwerks widziałem w miejscu radia i suwaków nawiewu - duże ekran lcd. Ostatecznie mogę owe zegary wciś pod popielniczkę, w ten schowek/szczelinę na fischer box - tam przy biegach, tyle, że tam będzie g*** widać. Co radzicie?
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 20:54 przez memberofhs, łącznie zmieniany 2 razy.
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
vwmkII - nie mam radia póki co. Taki mam tylko projekt, na wiosnęz tym ruszę.
krzysiekj1990 - to mi wiele nie pomogłeś. Tyle to ja sam wiem, że trzeba przenieść i poskracać . Jak masz jakieś porady, fotostory czy cokolwiek pojęcia w temacie to serdecznie proszę o pomoc.
bodzio_j - to ostateczna opcja, która wizualnie wcale mnie nie zadowala. Drąże swoje póki co... i czekam na jakieś logiczne wyjaśnienia/porady od kolegów.
krzysiekj1990 - to mi wiele nie pomogłeś. Tyle to ja sam wiem, że trzeba przenieść i poskracać . Jak masz jakieś porady, fotostory czy cokolwiek pojęcia w temacie to serdecznie proszę o pomoc.
bodzio_j - to ostateczna opcja, która wizualnie wcale mnie nie zadowala. Drąże swoje póki co... i czekam na jakieś logiczne wyjaśnienia/porady od kolegów.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A nie lepiej zrobić tak, że wywalić środkowe nawiewy i tam dać zegary dodatkowe? Nie wiem, czy się zmieszczą, ale w starych golfach była tam popielniczka przecież. Oczywiście pod spodem jest obudowa nagrzewnicy, która ma wyprowadzone kanały na te nawiewy i tylko tutaj trzeba by je uciąć i zaślepić - ale to o wiele prostsze jest i poza tym rzeźby nie będzie widać.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
Lipek 81, teoretycznie ok, w praktyce... nie w każdym mk2 były nawiewy. Nie powiem, trochę się tym szczycę, że nie mam zwykłego 1.3 ubogiego, a GTD. Także wolałbym tego "frykasu" nie ruszać . Jeszcze jakieś propozycje? Czy może coś bardziej od strony technicznej - jak skrócić linki bez szkody i jak wsadzić całość w tą półeczkę/kieszonkę?
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
vwmkII, spokojnie, radio będzie zamykane tą klapką popielniczki, gruszka będzie przepięta w obudowę szybra (tam gdzie korba). Obudowa owa będzie odpowiednio zmodyfikowana. Gruszka będzie wisieć u góry, wpięta na stałe, no i głośnik teże tam upchnę. Póki co robimy off-top, a czekam na sugestie co do zegarów.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tzn. jakoś na pewno się da przenieść te suwaki. Kiedyś widzałem zdjęcie, jak ktoś sobie wstawił ekran zamiast radia i suwaków, a suwaki poszły właśnie w konsolę środkową - tylko zostały one zamienione na pokrętła. Ogólnie w mkIII jest taka sama nagrzewnica, io ile się nie mylę i tam masz pokrętła nawiewów niżej, wiec może dałoby radę linki poprzekładać.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
memberofhs, mam podobną zagwozdkę z którą kombinuje od dawna tu masz kilka propozycji
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293984
z doświadczenia moge powiedzieć:
zegary 3 w jednym rzędzie mieszczą się i są widoczne pod popielniczką. Niemniej ponieważ mam radio cb 1 din to mi sie nigdzie nie chce zmieścić. Na razie kombinuje z konsolką 2 częściową bo jest nieco szersza, ale znacznie płytsza.
[ Dodano: 30 Sty 2010 15:00 ]
w skodzie felicji też są 3 pokrętła a nagrzewnica sterowana tak jak w mk2 i mają jedną przewagę nad tymi z mk3. Są mniejsze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293984
z doświadczenia moge powiedzieć:
zegary 3 w jednym rzędzie mieszczą się i są widoczne pod popielniczką. Niemniej ponieważ mam radio cb 1 din to mi sie nigdzie nie chce zmieścić. Na razie kombinuje z konsolką 2 częściową bo jest nieco szersza, ale znacznie płytsza.
[ Dodano: 30 Sty 2010 15:00 ]
a kojarzysz może albo masz gszieś tę fotke?Lipek81 pisze:Kiedyś widzałem zdjęcie, jak ktoś sobie wstawił ekran zamiast radia i suwaków, a suwaki poszły właśnie w konsolę środkową - tylko zostały one zamienione na pokrętła. Ogólnie w mkIII jest taka sama nagrzewnica, io ile się nie mylę i tam masz pokrętła nawiewów niżej, wiec może dałoby radę linki poprzekładać.
w skodzie felicji też są 3 pokrętła a nagrzewnica sterowana tak jak w mk2 i mają jedną przewagę nad tymi z mk3. Są mniejsze
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 16:00 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
- memberofhs
- Ma gadane
- Posty: 222
- Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
- Lokalizacja: Ruda
- Kontakt:
Lipek81 - te zdjęcie co widziałeś to masz tu: 0:32 sekunda. I o to mi chodzi, by tak to zrobić. Zamiast LCD dać radio a pod spodem zegary. A paski grzania wywalić w konsolę. Jeśli istnieje możliwość, to bym pozostawił z mk2 suwaki, bo ładnie mam podświetlone na białych diodach. Jak się nie da, i trzeba z mk3, to rozważę indiglo. Tylko szczegóły, szczegóły Panowie... jakieś schematy, zdjęcia, opisy techniczne...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 413 gości