Drgania zimnego silnika, duże spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Drgania zimnego silnika, duże spalanie

Post autor: sylwekzyla » czw sty 28, 2010 20:24

Od kilku dni mam problem ze swoim autem. Po odpaleniu zimnego silnika co pare sekund silnik wpada w drgania jakby nie pracował na jeden cylinder. Jak nim jade zanim się nagrzeje to przy dodawaniu gazu jakby się dławił i tak płynnie nie przyspiesza. Jak silnik nabierze temperatury to już jest wporządku. Zauważyłem też że dużo zaczął mi palić, z 7 litrów przerzucił się na 12.
Jak sprawdziłem świece to wszystkie okazały się czarne suche. Co dzień dojeżdzam do pracy 40 km



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 28, 2010 20:26

Jak sprawdziłem świece to wszystkie okazały się czarne suche
sprawdz czujnik temp odłącz go
i daj zanć czy cos się zmieniło
czujnik 4 pinowy na króćcu w głowicy

[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 19:28 ]
sylwekzyla pisze:Zauważyłem też że dużo zaczął mi palić, z 7 litrów przerzucił się na 12.
zima - mróz wiec to chyba naturalne w tym ""osiołku " :bigok:



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw sty 28, 2010 20:34

Po odłączeniu czujnika temp zaraz po odpaleniu zimnego silnika (Obroty ok 1100-1050) obroty lekko spadają do ok 900-950. Jak nabierze silnik temperatury to odłączenie czujnika nic nie zmienia. Czy to dobry czy zły objaw ?

Mam auto od 3 lat i nigdy tyle mi nie palił nawet w zimie i przy takich mrozach. Nie mam gazu
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 20:46 przez sylwekzyla, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 28, 2010 21:20

sylwekzyla pisze:nabierze silnik temperatury to odłączenie czujnika nic nie zmienia. Czy to dobry czy zły objaw ?
tak
mam tensam silnik ale co do spalania Pb nie mogę nic powiedziec poniewaz jeżdze na LPG
oczywiscie najwiecej pije gdy silnik jest zimny odpalam go naPB i przełczam na LPG gdy temperatura nieco wzrosnie
ps
a jak u Ciebie z temp jest prawidłowa ?? tzn osiąga optymalną 90st



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw sty 28, 2010 23:35

na trasie nagrzewa się do 80 stopni, w korku jest 90 - 95 ale to wtedy juz wentylator się załąncza

termostat pewnie prosi się powoli o wymiane

[ Dodano: 30 Sty 2010 09:45 ]
wymieniłem swiece, kable, kopułke, palec. Cały czas to samo

[ Dodano: 03 Lut 2010 14:48 ]
Wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej i silnik po odpaleniu pracuje już normalnie.
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 23:36 przez sylwekzyla, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 94 gości