Pasek klinowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Pasek klinowy

Post autor: kalu001 » czw sty 28, 2010 22:40

Witam:)
Przed chwilą w moim MK2 strzelił pasek klinowy...1.6D
i teraz mam pytanie czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
i czy wymiana takiego paska w MK2 to prosta sprawa moze macie jakies schematy?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw sty 28, 2010 22:41

kalu001 pisze:czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
pewnie że się rozładuje...przecież bez paska nie ma ładowania



kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » czw sty 28, 2010 22:44

a co z ta wymianą?



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw sty 28, 2010 22:48

wymiana prosta jak drut odkręcasz śrubę od napinacza alternatora aby cofnąc go blizej sinika tak aby wsobodnie zalozyć nowy pasek i naciagasz tak aby bylo prawidlowo mocno naciągniete z ppowrotem dokrecasz napinacz i gotowe mozna jechac



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » czw sty 28, 2010 22:50




kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » czw sty 28, 2010 22:54

tylko ze ja nie mam wspomagania? u mnie jest chyba prosciej....



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw sty 28, 2010 23:30

Zrob wszystko wedlug opisu kolegi gasiorx i bedzie ok. To ejst proste jak budowa cepa;)



kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » pt sty 29, 2010 17:15

odkrecam ta srube tam sa dwie jedna 22 a w niej 13 i jakby sie alternator cofal i myslalem ze juz starczy a tu jeszcze brakuje zeby pasek wszedl? co to moze byc? cos zle robie?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt sty 29, 2010 17:23

poluznij ta na klucz 13 i wtedy krec ta na 22 - alternator powinien sie przesuwac
chyba ze masz wyrobiona regulacje na tej na 22 wtedy musisz odkrecic wiecej ta na 13 tak by ta na 22 latala luzno - zeby mozna bylo ja palacmi obkrecac - dopychsz alterantor reka i powinien isc dalej



kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » pt sty 29, 2010 18:13

dobra dzieki:) dzisiaj to juz nic nie zdziałam zobaczymy rano ...


jeszcze jedno wystarczy tylko ta poluzowac czy bedzie trzeba jakies inne jeszcze odkręcać?
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 18:34 przez kalu001, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pt sty 29, 2010 19:39

kalu001 pisze:czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
Witam , koledzy nie dopisali że tym paskiem jest napędzana pompa wodna , tak że możesz wyjechać z garażu , albo zawrócić na parkingu . Rozumiem że to dotyczy silnika JP . :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: Dokladnie tak, ale kolega napisał 1,6D , więc świece zapłonowe odpadają . Powodzenia :grin:
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 20:19 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt sty 29, 2010 19:46

Tomasz Bis pisze:
kalu001 pisze:czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
Witam , koledzy nie dopisali że tym paskiem jest napędzana pompa wodna , tak że możesz wyjechać z garażu , albo zawrócić na parkingu . Rozumiem że to dotyczy silnika JP .
jezeli w silnku sa swiece zaplonowe od strony kabiny to mozna smialo jezdzic - najwyzej adnie aku
jezeli sa od strony chlodnicy to pompa wodna napedzana jest tym paskiem i jazda odpada



kalu001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:37
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kalu001 » pt sty 29, 2010 21:46

a co z tymi śrubami czy ta jedna 22 pod alternatorem wystarczy czy bedzie trzeba inne odkrecac...?



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pt sty 29, 2010 22:16

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
kalu001 pisze:czy bedzie trzeba inne odkrecac...?
alternator jest na dwóch śrubach , napinacz i mocowanie do silnika /długa śruba M10 u mnie na klucz 17/tylko poluzować .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 337 gości