Golf III 1.9d Niskie obroty po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 1.9d Niskie obroty po odpaleniu
Witam
Mam problem z obrotami silnika po odpaleniu mojego VW a mianowicie ich wartosc wynosi ok 600 obr/min. Po minucie obroty zaczynaja rosnac a po ok 4, 5 min wskakuja na 900 obr/min (tak jak powinno byc). Tak dzieje sie zima, natomiast latem tez jest ten problem ale proces nagrzewania trwa krócej wiec obroty szybciej wskakuja. Podkreslam ze nie jest to problem z regulacja ssania.
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Mam problem z obrotami silnika po odpaleniu mojego VW a mianowicie ich wartosc wynosi ok 600 obr/min. Po minucie obroty zaczynaja rosnac a po ok 4, 5 min wskakuja na 900 obr/min (tak jak powinno byc). Tak dzieje sie zima, natomiast latem tez jest ten problem ale proces nagrzewania trwa krócej wiec obroty szybciej wskakuja. Podkreslam ze nie jest to problem z regulacja ssania.
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 00:56 przez Piecia55, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Według mnie pompa , u mnie też tak jest lub lejące wtryskiwacze , złe wyregulowany wydatek szczatkowy???? gęsta ropa , zmienaiłęś filtr paliwa przed zima różnica jest spora
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam
Pozwolę dołączyć się do tematu gdyż mam podobny problem z moim autkiem (Golf III z silnikiem SDI ) mianowicie na zimnym silniku skaczą obroty do 600 czyli w dół po jakiś 3-4 minutach obroty wskakuja do 900 , zauważyłem rownież że przy prędkości około 100km/h samochodem lekko szarpie Dzisaj postaram się wymienic filtr paliwa i moze to pomoze no chyba że któryś z Kolegów ma jakis inny pomysł co może byc przyczyną takich nieprawidłowości i co najlepiej sprawdzić jeszcze w tym silniku bo na forum mało jest informacji dotyczacych tego silnika ?
Pozdrawiam
seba
Pozwolę dołączyć się do tematu gdyż mam podobny problem z moim autkiem (Golf III z silnikiem SDI ) mianowicie na zimnym silniku skaczą obroty do 600 czyli w dół po jakiś 3-4 minutach obroty wskakuja do 900 , zauważyłem rownież że przy prędkości około 100km/h samochodem lekko szarpie Dzisaj postaram się wymienic filtr paliwa i moze to pomoze no chyba że któryś z Kolegów ma jakis inny pomysł co może byc przyczyną takich nieprawidłowości i co najlepiej sprawdzić jeszcze w tym silniku bo na forum mało jest informacji dotyczacych tego silnika ?
Pozdrawiam
seba
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=298259
Zapytajcie sie go po ile ma koncówki wtryskiwaczy BOsch do MK III , jest tak czasem że jak wtryski leja to nie mgielki tylko leje i silnik kulawo chodzi , tak jak by nie na wszystkie gary obroty skacza
Zapytajcie sie go po ile ma koncówki wtryskiwaczy BOsch do MK III , jest tak czasem że jak wtryski leja to nie mgielki tylko leje i silnik kulawo chodzi , tak jak by nie na wszystkie gary obroty skacza
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf III 1.9d Niskie obroty po odpaleniu
Poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297575&start=0Piecia55 pisze:Witam
Mam problem z obrotami silnika po odpaleniu mojego VW a mianowicie ich wartosc wynosi ok 600 obr/min. Po minucie obroty zaczynaja rosnac a po ok 4, 5 min wskakuja na 900 obr/min (tak jak powinno byc). Tak dzieje sie zima, natomiast latem tez jest ten problem ale proces nagrzewania trwa krócej wiec obroty szybciej wskakuja. Podkreslam ze nie jest to problem z regulacja ssania.
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Witam
Nawiazuja do mojego temat wyzej (silnik SDI) zaużyłem dodatkowo że silnik jest bardzo slaby ruszajac z glebokiego śniegu co chwile mi gaśnie (musze dodac sporo gazu zeby ruszyć) , a podczas jazdy caly czas skacza obroty i szrpie.
Dzisaj wymienie filtr choc wątpię czy on moze powodowac takie objawy jednak tak to sie nie znam na mechanice.
Proszę o podpowiedz co z tym fantem zrobic gdyż na forum nie znalazlem za wiele informacji dotyczacych silnika SDI i takich przypadków.
W poniedzialek bede miał interfejs i sprobuje podłączyc Golfika pod komputer jednak nie udalo mi sie znaleźć do tej pory złącza OBD (szukalem pod zaślepkami przy ogrzewaniu szyby nie ma go) gdzie ono może jeszcze sie znajdować ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 31 Sty 2010 15:13 ]
jestem po wymianie filtra paliwa i niestety to nie pomogło
Co moge sprawdzić dalej ?
[ Dodano: 31 Sty 2010 20:46 ]
wlasnie sprawdzilem n109 rozkrecilem wyjąłem sprężynke oraz główną część czyli najprawdoipodobniej elektromagnes, tuleja niestety chyba jest nie wyjmowalna bo opierała sie przy wyjmowaniu, wszystko to przczyscilem i efekt jest ten sam MASAKRA !!!! ten SDI mnie dobije ... Pomocy !!!
[ Dodano: 31 Sty 2010 20:52 ]
Walczę i walczę i jakoś nic mi nie wychodzi i chyba nikt na tym forum nie spotkał się z tym problemem bo calkowita cisza w moim temacie jest ....
[ Dodano: 01 Lut 2010 08:19 ]
Dzisaj podłączę golfika pod kompa i może wyjdzie co mu dolega ...
Nawiazuja do mojego temat wyzej (silnik SDI) zaużyłem dodatkowo że silnik jest bardzo slaby ruszajac z glebokiego śniegu co chwile mi gaśnie (musze dodac sporo gazu zeby ruszyć) , a podczas jazdy caly czas skacza obroty i szrpie.
Dzisaj wymienie filtr choc wątpię czy on moze powodowac takie objawy jednak tak to sie nie znam na mechanice.
Proszę o podpowiedz co z tym fantem zrobic gdyż na forum nie znalazlem za wiele informacji dotyczacych silnika SDI i takich przypadków.
W poniedzialek bede miał interfejs i sprobuje podłączyc Golfika pod komputer jednak nie udalo mi sie znaleźć do tej pory złącza OBD (szukalem pod zaślepkami przy ogrzewaniu szyby nie ma go) gdzie ono może jeszcze sie znajdować ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 31 Sty 2010 15:13 ]
jestem po wymianie filtra paliwa i niestety to nie pomogło
Co moge sprawdzić dalej ?
[ Dodano: 31 Sty 2010 20:46 ]
wlasnie sprawdzilem n109 rozkrecilem wyjąłem sprężynke oraz główną część czyli najprawdoipodobniej elektromagnes, tuleja niestety chyba jest nie wyjmowalna bo opierała sie przy wyjmowaniu, wszystko to przczyscilem i efekt jest ten sam MASAKRA !!!! ten SDI mnie dobije ... Pomocy !!!
[ Dodano: 31 Sty 2010 20:52 ]
Walczę i walczę i jakoś nic mi nie wychodzi i chyba nikt na tym forum nie spotkał się z tym problemem bo calkowita cisza w moim temacie jest ....
[ Dodano: 01 Lut 2010 08:19 ]
Dzisaj podłączę golfika pod kompa i może wyjdzie co mu dolega ...
No wlasnie znalazłem ten oto link i zdałem sobie sprawę że to nie takmie łatwe Czyszczenie nastawnika
Wlasnie jestem po walce z ELM 327 i niestety nie udało mi się połączyć z ECU, PCSscan pokazuje mi błąd 104 , testowałem rownież na innych programach i niestety na tym interfejsie nie dziala.
Chyba pozostaje ASO
No chyba ze zakupie interfejs oparty na chyba max323 (KKL) do VAG-a dobry to pomysł czy tez moze nie zadzialac ?
Wlasnie jestem po walce z ELM 327 i niestety nie udało mi się połączyć z ECU, PCSscan pokazuje mi błąd 104 , testowałem rownież na innych programach i niestety na tym interfejsie nie dziala.
Chyba pozostaje ASO
No chyba ze zakupie interfejs oparty na chyba max323 (KKL) do VAG-a dobry to pomysł czy tez moze nie zadzialac ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości