3.6 R36 w budzie vw golf 1

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

3.6 R36 w budzie vw golf 1

Post autor: Rapcio » czw sty 28, 2010 09:43

Hej
Planuje zbudowac po caddy nowego potwora :) tym razem golfa 1 i zastanawiam sie co mu tam wstawic pod maske. 16v miałem , 20v turbo jakos dużo juz tego i nie podoba mi sie dzwiek silnika , VR6 12v nie jedzie , a turbo w 16v albo vr6 to dla mnie za duzy wynalazek... (kupa kasy włozona i po jakims czasie dziury w kutych tłokach - nie dzieki :jezor: ) myslalem o R32 bo moc na wyjsciu duza juz go bym nie dłubam starczyło by napewno... taki silnik kompletny kupi za ok 6000zł i wiem ze skrzynia podpasi z zwykłego VR6 ale znalazłem na allegro ze silnik 3,6 R36 kupi juz za 8000zł :) to wydaje sie o wiele ciekawsze niz R32 jak by nie było 50-60km wiecej. Ciekawy jestem czy skrzynia podejdzie ze zwykłego VR6 12v ? i jak z kabelkami czy odpali to wogole w budzie mk1 ? ja oczywiscie za kabelki nie bede sie zabierał tylko bym zawiózł fure do jakiegos magika :) łapy, wydech wiadomo rzezba ale wiem o co chodzi kumpel ma w caddy VR6 12v i wcale tak duzo roboty nie było :)
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 09:57 przez Rapcio, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 3.6 R36 w budzie vw golf 1

Post autor: Borys » czw sty 28, 2010 11:29

odpal ETKE i sprawdz czy zamach przykrecany na 10 śrub

Obrazek



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sty 28, 2010 14:08

ja bym się zastanawiał co z elektroniką i jak zdezaktywować by to jeździło ze zwykłą skrzynią, bez immo i reszty wodotrysków
do 2-3miesięcy będe znać na to pytanie odpowiedz :)

gdyby był problem zawsze można założyć osprzęt z r32 i dostroić odpowiednio ECU - ale wtedy rezygnujemy z wtrysku FSI.

w ostateczności SA i zabawa z fazami wałków i klapą dolotu.
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 14:14 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » czw sty 28, 2010 21:36

no ciekaw jestem jak długo taka skrzynia od zwykłego VR6ki pociągnie??Przecież to sa obciążenia a moc to prawie o 120 Kucy więcej dla 3.6 a 70 dla 3.2
:grin:


PRINCE

RIB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 12:04
Lokalizacja: UKRAINE

Post autor: RIB » pn maja 17, 2010 10:15

wszystko pasuje,skrzynia CORRADO VR6 12V (CHN)
SILNIK (BWS) Passat R36
Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn maja 17, 2010 12:59

marcin-ksiazek pisze:no ciekaw jestem jak długo taka skrzynia od zwykłego VR6ki pociągnie??Przecież to sa obciążenia a moc to prawie o 120 Kucy więcej dla 3.6 a 70 dla 3.2
Przecież jeżdżą vr6 z turbinami o większych mocach :)
Ps. Moment chyba jest gorszy niż koniki ..........


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Post autor: Paździoch » wt maja 18, 2010 21:14

jestem ciekaw jak to bd latac :green_fuck: pewnie pieknie bo jak brzmi to chyba wiadomo



Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » wt maja 18, 2010 23:51

Dj Darecki pisze:Ps. Moment chyba jest gorszy niż koniki ..........
W czym? VR6 3.2l 24V ma 320Nm a VR6 3.6l 24V ma 350Nm ale to w Passacie R36 przy 300KM.. W Cayenne ten motor ma 290KM i 385Nm..

P.S. Tylko Honda i Mazda potrafi robić takie silniki gdzie moment jest mniejszy od mocy..
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 23:53 przez Fałer, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » śr maja 19, 2010 02:47

Fałer pisze:W czym?
dla układu napędowego. To moment ukręca dyfry, a nie moc.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » śr maja 19, 2010 10:44

TheBiSHoP pisze:
Fałer pisze:W czym?
dla układu napędowego. To moment ukręca dyfry, a nie moc.
Aaa.. To o to chodziło, bo to zdanie było dziwnie sformułowane.. No to fakt, moment robi większą szkodę..


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 27 gości