3.6 R36 w budzie vw golf 1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
3.6 R36 w budzie vw golf 1
Hej
Planuje zbudowac po caddy nowego potwora tym razem golfa 1 i zastanawiam sie co mu tam wstawic pod maske. 16v miałem , 20v turbo jakos dużo juz tego i nie podoba mi sie dzwiek silnika , VR6 12v nie jedzie , a turbo w 16v albo vr6 to dla mnie za duzy wynalazek... (kupa kasy włozona i po jakims czasie dziury w kutych tłokach - nie dzieki ) myslalem o R32 bo moc na wyjsciu duza juz go bym nie dłubam starczyło by napewno... taki silnik kompletny kupi za ok 6000zł i wiem ze skrzynia podpasi z zwykłego VR6 ale znalazłem na allegro ze silnik 3,6 R36 kupi juz za 8000zł to wydaje sie o wiele ciekawsze niz R32 jak by nie było 50-60km wiecej. Ciekawy jestem czy skrzynia podejdzie ze zwykłego VR6 12v ? i jak z kabelkami czy odpali to wogole w budzie mk1 ? ja oczywiscie za kabelki nie bede sie zabierał tylko bym zawiózł fure do jakiegos magika łapy, wydech wiadomo rzezba ale wiem o co chodzi kumpel ma w caddy VR6 12v i wcale tak duzo roboty nie było
Planuje zbudowac po caddy nowego potwora tym razem golfa 1 i zastanawiam sie co mu tam wstawic pod maske. 16v miałem , 20v turbo jakos dużo juz tego i nie podoba mi sie dzwiek silnika , VR6 12v nie jedzie , a turbo w 16v albo vr6 to dla mnie za duzy wynalazek... (kupa kasy włozona i po jakims czasie dziury w kutych tłokach - nie dzieki ) myslalem o R32 bo moc na wyjsciu duza juz go bym nie dłubam starczyło by napewno... taki silnik kompletny kupi za ok 6000zł i wiem ze skrzynia podpasi z zwykłego VR6 ale znalazłem na allegro ze silnik 3,6 R36 kupi juz za 8000zł to wydaje sie o wiele ciekawsze niz R32 jak by nie było 50-60km wiecej. Ciekawy jestem czy skrzynia podejdzie ze zwykłego VR6 12v ? i jak z kabelkami czy odpali to wogole w budzie mk1 ? ja oczywiscie za kabelki nie bede sie zabierał tylko bym zawiózł fure do jakiegos magika łapy, wydech wiadomo rzezba ale wiem o co chodzi kumpel ma w caddy VR6 12v i wcale tak duzo roboty nie było
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 09:57 przez Rapcio, łącznie zmieniany 4 razy.
ja bym się zastanawiał co z elektroniką i jak zdezaktywować by to jeździło ze zwykłą skrzynią, bez immo i reszty wodotrysków
do 2-3miesięcy będe znać na to pytanie odpowiedz
gdyby był problem zawsze można założyć osprzęt z r32 i dostroić odpowiednio ECU - ale wtedy rezygnujemy z wtrysku FSI.
w ostateczności SA i zabawa z fazami wałków i klapą dolotu.
do 2-3miesięcy będe znać na to pytanie odpowiedz
gdyby był problem zawsze można założyć osprzęt z r32 i dostroić odpowiednio ECU - ale wtedy rezygnujemy z wtrysku FSI.
w ostateczności SA i zabawa z fazami wałków i klapą dolotu.
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 14:14 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
-
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
- Lokalizacja: Okolice Kraśnika
- Kontakt:
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Przecież jeżdżą vr6 z turbinami o większych mocachmarcin-ksiazek pisze:no ciekaw jestem jak długo taka skrzynia od zwykłego VR6ki pociągnie??Przecież to sa obciążenia a moc to prawie o 120 Kucy więcej dla 3.6 a 70 dla 3.2
Ps. Moment chyba jest gorszy niż koniki ..........
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
W czym? VR6 3.2l 24V ma 320Nm a VR6 3.6l 24V ma 350Nm ale to w Passacie R36 przy 300KM.. W Cayenne ten motor ma 290KM i 385Nm..Dj Darecki pisze:Ps. Moment chyba jest gorszy niż koniki ..........
P.S. Tylko Honda i Mazda potrafi robić takie silniki gdzie moment jest mniejszy od mocy..
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 23:53 przez Fałer, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]
Aaa.. To o to chodziło, bo to zdanie było dziwnie sformułowane.. No to fakt, moment robi większą szkodę..TheBiSHoP pisze:dla układu napędowego. To moment ukręca dyfry, a nie moc.Fałer pisze:W czym?
[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 27 gości