jaką pompe paliwa do 1.8 16v PL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jaką pompe paliwa do 1.8 16v PL
Witam. mam do wymiany pompke bo buczy i coś nie domaga. Podobno można podniesć ciśnienie paliwa do 3,5 bara.
Jaką pompke kupić przy okazji wymiany?
Jaką pompke kupić przy okazji wymiany?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
tak do mk1. gdzie coś takiego można dostać?
rozumiem ze seryjnie jest 3 bary a jak podniose do 6 bar nic nie zaszkodzi na układ wtryskowy.
rozumiem ze seryjnie jest 3 bary a jak podniose do 6 bar nic nie zaszkodzi na układ wtryskowy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Seryjnie jest 6 bar nic nie musisz podnosic normalnie taka kupujesz w sklepie motoryzacyjnym bez problemu Miesiac temu taka kupilem koszt 250 zl zalezy od firmy Nic nie uszkodzisz
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 18:01 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
tak wiec skoro 16v wyląduje w mk1. to wystarczy ze dam prelotową 6bar czy musi byc jeszcze transferowa w baku. w mk1 w baku nie ma pompki( nie sprawdzałem no ale to był gaźnik więc nie ma...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
jeryk10,
ok sprawdze ten bak z mk1. byl tam orginalnie 1.5 benzyna więc pompke będę musiał założyć z 16v mk2.
ale zmierzam do tego: czy jak przy swapie założe tylko pompe przelotówke z mk2 16v PL( która rozumiem ma 6 bar) z mk2( ta przelotowa poza bakiem) to czy wystarczy.
ok sprawdze ten bak z mk1. byl tam orginalnie 1.5 benzyna więc pompke będę musiał założyć z 16v mk2.
ale zmierzam do tego: czy jak przy swapie założe tylko pompe przelotówke z mk2 16v PL( która rozumiem ma 6 bar) z mk2( ta przelotowa poza bakiem) to czy wystarczy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Posluchaj musisz isc do sklepu i kupic pompe przeotowa do mk1 na 6 bar takie pompy wystepowaly w mk1 GTI i byly przelotowe Nie sugeruj sie tym ze w mk2 masz dwie pompy wystarczy ze zalozysz 1 przelotowa i to w zupelnosci starczy ona bedzie tloczyc 6 bar tyle co trzeba zeby Twoj silnik chodzil W mk2 masz inne rozwiazanie dostarczenia paliwa do silnika i to Cie juz nie powino interesowac jak bylo w mk2 Chcesz wkladac silnik do mk1 i interesuje Cie tylko pompa przelotowa A tak pozatym mk2 nie mialy pomp przelotowych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości