[MK3] TD problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] TD problem z obrotami
Witam dzisiaj zakupiliśmy dla mojej dziewczyny golfa 1.9 Td silnik aaz i jest z nim maly problem, otorz autko odpala bez problemu ale tak jak by falowały mu obroty i tak delikatnie przerywał, lecz jak wróciliśmy do domu to wszystko było oki, lecz później znowu powrocilo. A i jeszcze jak jest zimny to ma poniżej 1000 obr a jak ciepły to ciu powyżej 1000obr co to może być możecie jakos pomóc ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
Zeby sprawdzić co się dzieje i nie wydać za wiele postępuj zgodnie z tym:
-Kup 5L oleju napędowego, lepszego jakiegoś. 4,40*5=22zł
-Kup STP przeciwko oddzielaniu się parafiny. 23zł na stacji STATOIL
-Zmieszaj STP z tymi 5L kupionego oleju napędowego (1 butelka STP na pełen zbiornik w aucie). Więc dobierz dobrze proporcje.
-Wlej dość dynamicznie do auta, czyli zamieszaj porządnie w zbiorniku.
-Odpal autko i daj mu pochodzić z 5 min, oczywiście z wyciągniętym tzw. ssaniem, czyli dodatkową dawką paliwa - to ta wajcha po lewej stronie kierownicy.
- Następnie delikatnie przyciskaj gaz, aż wejdzie powyżej 4000 obrotów.
- Przejedź się i sprawdź. Tylko też nie od razu "klep mu" w gaz, zrób to powoli i z wyczuciem, dobrze rozgrzej autko.
Moim zdaniem będzie dobrze, bo miałem to samo co Ty. Po tym zabiegu śmiga jak nowy
Pozdro
-Kup 5L oleju napędowego, lepszego jakiegoś. 4,40*5=22zł
-Kup STP przeciwko oddzielaniu się parafiny. 23zł na stacji STATOIL
-Zmieszaj STP z tymi 5L kupionego oleju napędowego (1 butelka STP na pełen zbiornik w aucie). Więc dobierz dobrze proporcje.
-Wlej dość dynamicznie do auta, czyli zamieszaj porządnie w zbiorniku.
-Odpal autko i daj mu pochodzić z 5 min, oczywiście z wyciągniętym tzw. ssaniem, czyli dodatkową dawką paliwa - to ta wajcha po lewej stronie kierownicy.
- Następnie delikatnie przyciskaj gaz, aż wejdzie powyżej 4000 obrotów.
- Przejedź się i sprawdź. Tylko też nie od razu "klep mu" w gaz, zrób to powoli i z wyczuciem, dobrze rozgrzej autko.
Moim zdaniem będzie dobrze, bo miałem to samo co Ty. Po tym zabiegu śmiga jak nowy
Pozdro
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
no i prawidłowoZ@char pisze:na bialo na wolnyhc a na czarno jak mu sie da w palnik
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Uhhh jak na czarno to niedobrze, Dobry dieselek nie powinien zostawiać czarnej chmury/ kolego co ty piszesz :green_fuck: kolega MUNIOR powiedział ze z dymieniem jest OK! KAZDY DIESEL ZAKOPCI JAK SIE MU DEPNIE Kolego zdejmnij waz co idzie do turbo i sprzwdz czy wirnik nie ma luzu i czy nie ma duzych ilosci oleju w przewodach ssących
[ Dodano: 29 Sty 2010 10:08 ]
Turbo tu i tak nie ma nic wspulnego z tym co piszesz, ale sprawdzić mozesz A moze cos ci sie dzieje z klinem na wale, sprzwdz ten temat
[ Dodano: 29 Sty 2010 10:08 ]
Turbo tu i tak nie ma nic wspulnego z tym co piszesz, ale sprawdzić mozesz A moze cos ci sie dzieje z klinem na wale, sprzwdz ten temat
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Z tego co opisujesz to przestawia się początek wtrysku (i rozdząd) - czyli scięty klin na wale, motor ma zamiar niedługo się rozpaść.
Jeśli początek wtrysku się opóźnia to pojawia się biały, czasem gryzący dym, silnik przewywa, jeśli masz przyspieszony to silnik twardo pracuje, kopci na czarno (w skrajnym przypadku może też przerywać) mogą też nieco podskoczyć ub spaść obroty (+-200), jak piszesz.
Jeśli początek wtrysku się opóźnia to pojawia się biały, czasem gryzący dym, silnik przewywa, jeśli masz przyspieszony to silnik twardo pracuje, kopci na czarno (w skrajnym przypadku może też przerywać) mogą też nieco podskoczyć ub spaść obroty (+-200), jak piszesz.
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 13:33 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości