jaką pompe paliwa do 1.8 16v PL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

jaką pompe paliwa do 1.8 16v PL

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 17:43

Witam. mam do wymiany pompke bo buczy i coś nie domaga. Podobno można podniesć ciśnienie paliwa do 3,5 bara.
Jaką pompke kupić przy okazji wymiany?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 17:49

6 barowa przelotowa oczywiscie jesli to ma byc do mk1
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 17:50 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 17:53

tak do mk1. gdzie coś takiego można dostać?
rozumiem ze seryjnie jest 3 bary a jak podniose do 6 bar nic nie zaszkodzi na układ wtryskowy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 18:00

Seryjnie jest 6 bar nic nie musisz podnosic normalnie taka kupujesz w sklepie motoryzacyjnym bez problemu Miesiac temu taka kupilem koszt 250 zl zalezy od firmy Nic nie uszkodzisz
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 18:01 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 27, 2010 19:17

tak jak kolega pisze pompa ma 6 barów natomiast regulator ciśnienia paliwa na listwie jest 3barowy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 20:38

a czy to prawda że 16v ma dwie pompy?
Mój to PL.
ta pompa w baku kwiczy strasznie innej nie zauwayłem...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 27, 2010 21:02

no pewnie. W baku to tylko transeforwa a pod autem przy prawym tylnym kole masz pompe właściwą i to ona ma dawać 6 barów



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 21:06

Masz w baku czy pod autem mk1 mialy pompy pod autem i 1 pompe chyba ze masz zmieniony zbiornik w ktorym masz pompe Orginalnie w mk2 PL masz 2 pompy jedna w z biorniku druga pod autem Mk1 mialy pompy przelotowe pod autem



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 21:07

tak wiec skoro 16v wyląduje w mk1. to wystarczy ze dam prelotową 6bar czy musi byc jeszcze transferowa w baku. w mk1 w baku nie ma pompki( nie sprawdzałem no ale to był gaźnik więc nie ma...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 21:12

Wystarczy 1 przelotowa 6 bar



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 21:16

jeryk10,
ok sprawdze ten bak z mk1. byl tam orginalnie 1.5 benzyna więc pompke będę musiał założyć z 16v mk2.
ale zmierzam do tego: czy jak przy swapie założe tylko pompe przelotówke z mk2 16v PL( która rozumiem ma 6 bar) z mk2( ta przelotowa poza bakiem) to czy wystarczy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 27, 2010 21:43

Posluchaj musisz isc do sklepu i kupic pompe przeotowa do mk1 na 6 bar takie pompy wystepowaly w mk1 GTI i byly przelotowe Nie sugeruj sie tym ze w mk2 masz dwie pompy wystarczy ze zalozysz 1 przelotowa i to w zupelnosci starczy ona bedzie tloczyc 6 bar tyle co trzeba zeby Twoj silnik chodzil W mk2 masz inne rozwiazanie dostarczenia paliwa do silnika i to Cie juz nie powino interesowac jak bylo w mk2 Chcesz wkladac silnik do mk1 i interesuje Cie tylko pompa przelotowa A tak pozatym mk2 nie mialy pomp przelotowych



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 27, 2010 21:45

jednym słowem żadna pompa z mk2 nie podejdzie...założenie pompy z mk2 16v nie wchodzi w grę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości