OBD2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ja zakupilem OBD2 do mojego golfika 3 TDI 1Z i wczoraj bardzo dlugo szukalem rozwiazania problemu bo czytalem ze sa i napotkalem goscia ktory ma rowniez 1Z i mial na poczatku problemy ktore teraz znikly i nie ma rzadnych! Problem jest w programie,
Ostatnio zmieniony wt mar 14, 2006 17:45 przez mkris, łącznie zmieniany 1 raz.
nie, trzeba pruc kompa i zastapić ori epromy (które nie są programowalne)Per pisze:Nowsze modele aut wyposażone są w system OBD2 mogą być chipowane przez złącze diagnostyczne.
Czy MK3 TDI 1Z, AFN mają taki system
post wyzej jest gadka o zupełnie czymś innymmkris pisze:post wyzej jest o tym gadka
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Tu możesz mieć rację.W przypadku gdyby warunkiem sprzedaży w USA była homologacja amerykańska auto po 96 roku musiało by być zgodne z OBD II(to norma amerykańska, europejska to EOBD).
OBD II to norma dotycząca bardzo rozbudowanego systemu dignostyki pokładowej. Najistotniejsze elementy tej standaryzacji zostały zawarte w sześciu publikacjach zgodnych z zaleceniami SAE i EPA (z ang. Recommended Practice):
• J1930 - wspólne terminy i skróty do określania krytycznie emisyjnych elementów dla wszystkich wytwórców sprzedających samochody w USA;
• J1962 – Wspólne złącze transmisji danych diagnostycznych (DLC) i jego położenie w samochodzie;
• J1979 – Wspólny czytnik informacji diagnostycznych (SAE Scan Tool);
• J2190 – Tryby pracy systemu diagnostycznego;
• J2012 – Wspólne oznaczenia niesprawności (diagnostyczne kody niesprawności DTC);
• J1850 – Protokół transmisji pomiędzy komputerem pokładowym a czytnikiem informacji diagnostycznej.
http://www.obd-2.biz/modules.php?name=N ... cle&sid=23
OBD II to norma dotycząca bardzo rozbudowanego systemu dignostyki pokładowej. Najistotniejsze elementy tej standaryzacji zostały zawarte w sześciu publikacjach zgodnych z zaleceniami SAE i EPA (z ang. Recommended Practice):
• J1930 - wspólne terminy i skróty do określania krytycznie emisyjnych elementów dla wszystkich wytwórców sprzedających samochody w USA;
• J1962 – Wspólne złącze transmisji danych diagnostycznych (DLC) i jego położenie w samochodzie;
• J1979 – Wspólny czytnik informacji diagnostycznych (SAE Scan Tool);
• J2190 – Tryby pracy systemu diagnostycznego;
• J2012 – Wspólne oznaczenia niesprawności (diagnostyczne kody niesprawności DTC);
• J1850 – Protokół transmisji pomiędzy komputerem pokładowym a czytnikiem informacji diagnostycznej.
http://www.obd-2.biz/modules.php?name=N ... cle&sid=23
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości