1.8eRpek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
1990VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:51
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

1.8eRpek

Post autor: 1990VW » pn sty 25, 2010 20:38

Mój problem wygląda tak. Jak wiecie kontrolka oleju przy odpalaniu silnika(włączam zapłon) powinna migać, i u mnie tak też się dzieje, ale co zauważyłem dziś.
Po powrocie ze szkoły zgasiłem auto i z ciekawości chciałem odpalić jeszcze raz, przekręcam kluczyk, kontrolki się zaświecają: ładowanie, płyn chłodniczy i........ no właśnie olej nie mruga :goof: odpaliłem silnik, wszystko ok.
Sprawdziłem olej jest ok...... W sobotę wyciągnąłem akumulator i do dziś (rano) stał bez niego, odpalił od razu po podłączeniu, ale wydawało mi się że jakoś głośniej chodzi (podczas jazdy)......innych dziwnych zjawisk nie zauważyłem, ssanie dość szybko się wyłączyło, bo po jakichś 3/4 kilometrach, do szkoły mam 9/10 to silnik jest letni przy takich mrozach.
Olej był wymieniany przy 244 000, teraz ma nakręcone jakieś 265 xxx stan oleju jest troszkę ponad skale, (nalane było na maksimum) silnik nie był zimny do końca więc olej mógł jeszcze ściekać. Zalany jest olejem GM 10W40.....
Komuś przychodzi coś do głowy co może być przyczyną tego że kontrolka czasem nie miga??
Teraz po sprawdzeniu oleju odpalając auto (przy włączeniu zapłony) kontrolka migała.....
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 20:41 przez 1990VW, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » pn sty 25, 2010 22:01

ja tez tak mam. to chyba normalne. jak odpalimy samochod i zgasimy i ponownie odpalamy to ona sie nie swieci. pozdrawiam


http://datingsidorsingel.com/

Awatar użytkownika
1990VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:51
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: 1990VW » pn sty 25, 2010 22:22

Jeżeli jest tak jak mówisz to mnie uspokoiłeś;] Ale pozwólmy wypowiedzieć się innym użytkownikom VW;]



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1479
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn sty 25, 2010 23:28

U mnie cały czas miga, nieważne czy odpalę po 10h nieodpalania czy zaraz po zgaszeniu


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » wt sty 26, 2010 00:42

kwadrat pisze:U mnie cały czas miga, nieważne czy odpalę po 10h nieodpalania czy zaraz po zgaszeniu
naprawde? to moze sprawdz i wtedy napisz. niech pochodzi i sie nagrzeje zgas i zaraz po zgaszeniu przekrec kluczyk i napisz czy ci swieci bo i u mojego braciszka w goferku tez nie swieci :bigok: :bigok: :bigok:


http://datingsidorsingel.com/

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt sty 26, 2010 17:05

charubin18 pisze:naprawde? to moze sprawdz i wtedy napisz. niech pochodzi i sie nagrzeje zgas i zaraz po zgaszeniu przekrec kluczyk i napisz czy ci swieci bo i u mojego braciszka w goferku tez nie swieci
Byłem, sprawdzałem. Po zgaszeniu zapala się prawie natychmiast. Możliwe że na zimno przez chwilę nie siweci bo utrzymuje się jeszcze ciśnienie.



Awatar użytkownika
1990VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:51
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: 1990VW » śr sty 27, 2010 17:14

Też tak pomyślałem właśnie że jeszcze ciśnienie może trzymać.....Czyli jak myślicie, przejmować się tym czy nie?



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » śr sty 27, 2010 18:41

1990VW pisze:eż tak pomyślałem właśnie że jeszcze ciśnienie może trzymać.....Czyli jak myślicie, przejmować się tym czy nie?
Ja musle, ze nie.... moim zdaniem jest wlasnie tak ze trzyma cisnienie... po za tym auto chodzi normalnie, nic sie nie dzieje....
P.S. RPki to twardziele, kiedys mialem



Awatar użytkownika
1990VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:51
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: 1990VW » czw sty 28, 2010 18:01

Owszem, chodzi normalnie, i równo.
PS:A tak przy okazji czy spalanie rzędu około 10 litrów na średnią odległość 70/65 kilometrów, (jazda przez miasto) jest normalne??



Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » czw sty 28, 2010 19:37

1990VW pisze:PS:A tak przy okazji czy spalanie rzędu około 10 litrów na średnią odległość 70/65 kilometrów, (jazda przez miasto) jest normalne??
Przy krótkich odcinkach w takich mrozach jak ostatnio gdzie silnik sie niedogrzewa, taki wynik przynajmniej u mnie jest normą... Trzeba sie zrelaksować i przyzwyczaić :grrr:


;)

Awatar użytkownika
1990VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 18:51
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: 1990VW » pt sty 29, 2010 17:46

Z nagrzewaniem sprawa wygląda tak, że (wskazówka jest zepsuta) widać wyraźnie wskazówka podnosi się od punktu ,,zero'' ale nie wychodzi poza tą szeroką kreskę, czyli jakąś temperaturkę silnik sobie łapie.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości