Wjechałem wczoraj do garażu po trasie 15 km. temperatura była niska bo -22 C. Przygazowałem go delikatnie do 3 tyś i naglę coś zaczęło walić w silniku chyba. Wyłączyłem odczekałem i wszystko ok. Przejechałem się od razu nawet próbowałem do odcięcia i wsio ok. Moc jest turbo dmucha.
Dzisiaj też elegancko.
Autko serwisowane. Jeździ na Motulu 10W40.
Nie wiecie co to mogło być ?
Paliwo ze STATOIL to droższe tankowane 16 stycznia. Może gdzieś coś przymarzło i dlatego tak nie równo zagadał?
Dziwne zachowanie ALH - SILNIK?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie ALH - SILNIK?
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 15:19 przez neox, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
Zimne autko, wszystko zmarznięte, mógł zakaszleć Po prostu za mało paliwka dostał.
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 15:20 przez djsurround, łącznie zmieniany 1 raz.
Martwi mnie to że autko nie było zimne :/djsurround pisze:Zimne autko, wszystko zmarznięte, mógł zakaszleć Po prostu za mało paliwka dostał.
Co prawda stało z 3 godziny na polu w zaspie przy -25C Poźzniej wracałem do domu trasa 15 km i się zagrzał tak do 75C.
A może masz racje coś się przydusiło.
Było dokładnie tak :
delikatnie wciskałęm pedał gazu na jałowym trzymając sprzęgło i jak doszedł do 3 tyś obrotów / min to było tak jakby coś się zatkało takie buch i zaczął silnik się trząść. Poźniej po odpaleniu gitara
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
- Lokalizacja: Świedziebnia
- Kontakt:
No widzisz stał na mrozie. Posłuchaj jaką ja miałem akcję. Mój stał przy -25C na parkingu. przejechałem nim dokładnie 25km po czym zaczął mi się dusić i nie chciał ciągnąć po wyżej 2000 obrotów. Dopiero uszlachetniacz STP do oleju na coś się przydał i było okej Także bez obaw, wraz z odejściem mrozów, odejdą kłopoty z TDI Wogole można sie cieszyc, naprawde wiele TDI nie odpala, a te Goferki to twardziele ze stali
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
z autkiem raczej jest wszystko OK, problem tkwi w naszym polskim paliwie, wytrącająca się parafina w tak niskiej temperaturze przytyka mniej lub bardziej przewody paliwowe lub filtr i efekty są m.in. takie jak napisałeś, zrób, jak napisał djsurround, i będzie OKneox pisze:delikatnie wciskałęm pedał gazu na jałowym trzymając sprzęgło i jak doszedł do 3 tyś obrotów / min to było tak jakby coś się zatkało takie buch i zaczął silnik się trząść. Poźniej po odpaleniu gitara
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości