Problem z wejściem na obroty powyżej 2000.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » wt sty 26, 2010 19:19

djsurround, świece żarowe nie są w układzie paliwowym tylko w komorach spalania.
nie pogrzewają paliwa.
jak się parafina wytrąci to jest problem z tym żeby pompa wtryskowa zaciągneła paliwo i w konsekwencji ja podała do wtryskiwaczy.



damian881228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 26, 2010 19:06
Lokalizacja: Kamieniec

Post autor: damian881228 » wt sty 26, 2010 19:24

Respekt!, Witam kupiłem nie dawno golfa III 1.9TDI opisze problem jaki zauważyłem potczas jazdy gdy powoli rozpędzam sie autem wszystko jest wporzadku turbina sie załancza auto normalnie przyspiesza. ale gdy po zmianie biegów mocno wcisne pedał gazu do 2000 obrotów jest wporzadku a dalej obroty ida do góry a auto prawie nie przyspiesza. nie znam sie na mechanice ale to jest takie wrażenie jakby sprzegło było przyciśnięte. co może być przyczya?? dodam jeszcze za jak popuszcze gaz i delikatnie bede dociskał auto ciągnie normalnie!! czy jest to moze normalne?? bo pierwszy raz jezdze autem tdi
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 19:42 przez damian881228, łącznie zmieniany 1 raz.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt sty 26, 2010 19:30

djsurround,
moim zdaniem swiece osiagaja max temp grzania przy pierszym grzaniu.
arwam pisze:jedź lepiej na BP
to LOTOS to zla stacja ze zlym paliwem?
hmm ja tam tankuje od 2 lat DYNAMICa i jest ok zawsze,
w sumie ponad 50 k km zrobilem na ich paliwie i nie narzekam wcale.
a Ty masz jakies zle wspomnienia z ta stacja?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

arwam

Post autor: arwam » wt sty 26, 2010 19:33

damian881228 pisze:a dalej obroty ida do góry a auto prawie nie przyspiesza. nie znam sie na mechanice ale to jest takie wrażenie jakby sprzegło było przyciśnięte. co może być przyczya??

sprzęgło już nie przenosi momentu obrotowego
trzeba wymienić

a Ty masz jakies zle wspomnienia z ta stacja?
porównując z BP to tak. auto gorzej jeździło bardziej dymiło i więcej paliło.
nie dotyczy obecnego silnika bo do tego to co nie wleje zacnie przepali. różnicy w spalaniu nie ma żadnej



damian881228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 26, 2010 19:06
Lokalizacja: Kamieniec

Post autor: damian881228 » wt sty 26, 2010 19:47

Czyli sprzęgł siada oriętujesz sie jaki to jest koszt??



arwam

Post autor: arwam » wt sty 26, 2010 19:53

damian881228, damian881228,

zależy jaki masz silniczek ale orientacyjny koszt to około 400 za sprzęgło plus jeszcze z 400 za robociznę.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt sty 26, 2010 20:01

no trasy jakie jezdze to jedynie 2 x lotos, orlen i statoil po drodze.
a bez sensu jechac 15 km na inna, lepsza stacje.
arwam, zbierasz na bp pkt? mozna tam cos sensownego dostac?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

arwam

Post autor: arwam » wt sty 26, 2010 21:36

arwam, zbierasz na bp pkt? mozna tam cos sensownego dostac?
abieram ale jeszcze nic wybierałem bo chcę sobie więcej uzbierać i może wtedy coś sobie wybiorę. i zależy czego kto szuka ale jest sporo różnych rzeczy :wink:



djsurround
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
Lokalizacja: Świedziebnia
Kontakt:

Post autor: djsurround » śr sty 27, 2010 15:15

damian881228 Może po prostu sprzęgło zamarza? Nie wiem miałem coś podobnego, ale to również była wina oleju. Gdyby sprzęgło trzymało, to nie ważne czy byś mu "deptał" w gaz, czy robił to delikatnie i tak by nie przyspieszał. STP do zbiornika i próbuj :)
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 15:16 przez djsurround, łącznie zmieniany 1 raz.



djsurround
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
Lokalizacja: Świedziebnia
Kontakt:

Post autor: djsurround » czw sty 28, 2010 09:23

maciek88 No i tu się mylisz, bo nie dalej jak wczoraj wciskałem mu na gaz, łapał obroty rzędu 4000 a nie ciagnął, sprzeglo sprawne, w przeciwnym razie miałbym problem w wkładaniem biegów. Po prostu dostaje za małą dawkę paliwa, zamarza inaczej mówiąc.



damian881228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 26, 2010 19:06
Lokalizacja: Kamieniec

Post autor: damian881228 » czw sty 28, 2010 19:14

djsurround pisze:maciek88 No i tu się mylisz, bo nie dalej jak wczoraj wciskałem mu na gaz, łapał obroty rzędu 4000 a nie ciagnął, sprzeglo sprawne, w przeciwnym razie miałbym problem w wkładaniem biegów. Po prostu dostaje za małą dawkę paliwa, zamarza inaczej mówiąc.
Może i masz racje bo dzis mrozu nie było i wydaje mi sie ze było lepiej tylko nie było za bardzo warunków zeby sprawdzić. mi tez biegi wchodza bez problemu. a czy w stacji diagnostycznej sprawdza mi sprzęgło zebym nie potrzebie go nie wymieniał???



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw sty 28, 2010 21:22

djsurround pisze:maciek88 No i tu się mylisz, bo nie dalej jak wczoraj wciskałem mu na gaz, łapał obroty rzędu 4000 a nie ciagnął
nie myli się
djsurround pisze:w przeciwnym razie miałbym problem w wkładaniem biegów
mylisz się ty kolego ,jak tarcza jest zjechana to się slizga ale nie ma żadnych problemów z wrzucaniem biegów
damian881228 pisze:a czy w stacji diagnostycznej sprawdza mi sprzęgło zebym nie potrzebie go nie wymieniał???
niczego nie musisz sprawdzać masz książkowe objawy slizgającej się tarczy sprzegła i kazdy średnio rozgarnięty kierowca stwierdzi to po przejechaniu się twoim autem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

djsurround
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt sty 19, 2010 09:28
Lokalizacja: Świedziebnia
Kontakt:

Post autor: djsurround » pt sty 29, 2010 01:02

Hmm ... ciężko powiedzieć. Co to za problem postawić u mechanika, żeby tylko sprawdził co jest. Taka diagnoza wiele nie kosztuje, a głowa spokojna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości