Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v
Witam wszystkich. Mam mały problem i nie wiem co robić. Nie wiedziałem gdzie dokładnie za mieścić ten temat więc piszę tu. No więc do rzeczy. Chcę zmienić silnik tak jak napisałem w temacie. Mam pytanie czy ktoś posiada źródła dotyczące głowic a chodzi mi o komorę spalania. Chcę po równać głowice silnika 2.0 8v 2E i silnika 1.8 8v GTI k-jet czyli mechaniczny wtrysk. Bo składam chcę złożyć blok od 2E a głowica k-jet żeby dużo nie przerabiać zostanie mi tylko aparat bo w 2E jest całkiem inaczej. I teraz pytanie jak bym złożył ten silnik czy to będzie chodzić. Z tego co słyszałem to będzie to działać ale nie będzie miał silnik tyle mocy co powinien. Dam jeszcze fotki głowic może coś pomorze. PROSZĘ o pomoc bo samochód stoi rozebrany i nie wiem co robić dalej.
składaj kiedyś zrobiłem taki silnik,niezle to wymiatało,uszczelka pod głowice idzie wtedy z dwólitrówki,ten silnik bedzie dysponował pięknym dołem.
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 08:12 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v
Witam. Kurcze bym wrzucił pare fotek tego silnika co już złożyłem ale jakiś mi błąd wyskakuje. Gumiś uszczelke już założyłem do dwólitrówki dokładnie od tego silnika co by szła. Panowie mówicie że to będzie działać na bank. Bo tez pisałem na forum vw-youngtimer.pl z kolegami to pisali mi co innego że to nie będzie działać i nie będzie miało mocy. Chciałbym w 100% wiedzieć czy będzie działać bo szkoda mojej pracy i pieniędzy a przede wszystkim czasu. Toffic o aparacie też wiem ale trzeba go przerabiać tak. A jeszcze jedno pytanie jak spinać rorząd na takim silniku jak głowica inna i duł. Może ma ktoś jakiś schemacik ?
składaj bedzie chodziło na pewno,tu masz filmik jak miałem jeszcze ady na górze od 1.8 i osprzecie,na filmiku jechał na lpg z blosem.a jaszcze w lekkiej budzie jedynki bedzie to ładnie jechać
... re=channel
... re=channel
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 09:03 przez gumiś, łącznie zmieniany 3 razy.
- konradzik81
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Pomocy swap z 1.8 v8 gti k-jet na 2.0 2E 8v
Witam. No jestem ciekaw ile by to miało koni. Żeby się nie okazało że będzie miał mniej koni niż ten mój co obecnie jeżdżę. Mam jeszcze jedno pytanie co zrobić z tym przy aparacie tam jest taka czarna puszka bodajże odma oleju jak się nie mylę. U mnie jest co innego chyba pompka lub jakiś zawór. Proszę o jakieś rady. POZDRO
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
planuje u siebie zrobić coś podobnego jak kolega MARIO!!, z tym ze chce ożenić blok z 2E z czapką z RV + cały osprzęt razem z digi z RV. chętnie poczytam rad dotyczących takiego zestawienia oraz co może mi nie pasować przy montażu.od kolegi t-tas dowiedziałem się już ze pasek rozrządu musi być z 2E i tylna łapa silnika.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości