problem chciałem naładowac akumulator

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michas100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2010 09:59
Lokalizacja: Polska

problem chciałem naładowac akumulator

Post autor: michas100 » wt sty 26, 2010 10:14

Witam własnie mam problem chciałem naładowac akumulator i podczas ładowania syrena alarmu wyje - prawdopodobnie dlatego że są różnice napięcia teraz przy kluczyku od samochodu mam taki mały drugi kluczyk pewnie od syreny i moje pytanie gdzie sie wyłacza te syrene alarmu z golfie 5 z góry dziekuje za rady i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 12:14 przez michas100, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt sty 26, 2010 10:39

a ja zadam pytanie:czy Ty ładujesz aku przy podłączonych klemach??????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
michas100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2010 09:59
Lokalizacja: Polska

Post autor: michas100 » wt sty 26, 2010 11:31

Byku21 pisze:a ja zadam pytanie:czy Ty ładujesz aku przy podłączonych klemach??????
tak bo jak odłacze to alarm ma dodatkowe zasilanie i wyje niemiłosiernie...

jeszcze przytocze rozmowe tel. dzisiaj z serwisem gdzie kupiłem autko (mam je od nowości) "... przy kluczyku mam mały kluczyk od syreny czy wie Pan jak ja wyłaczyć/gdzie sie znajduje wyłacznik? ... nie wiem pewnie gdzieś koło akumulatora lub na przedniej ścianie grodziowej... taki pojemnik wielkości kubka z kawą... LUDZIE paranojna super.. i pomyslec że oni to/ten alarm montowali :-(
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 11:37 przez michas100, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 26, 2010 12:58

Jeżeli masz mały kluczyk do dosłownie do syreny musisz jej poszukac.
Co do ładowania aku nie możesz poprostu nie włączać alarmu na czas ładowania?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
michas100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2010 09:59
Lokalizacja: Polska

Post autor: michas100 » wt sty 26, 2010 13:00

marcin999 pisze:Jeżeli masz mały kluczyk do dosłownie do syreny musisz jej poszukac.
Co do ładowania aku nie możesz poprostu nie włączać alarmu na czas ładowania?
tak chciałem go nie włączać i pół dnia się ładował nie wyjąc jednak gdy sie doładował zaczął wyć



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt sty 26, 2010 19:11

michas100, ale ogólnie samochodów nie ładuje się na podpiętym...



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 26, 2010 19:22

Shmatan, Powiedz dlaczego.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt sty 26, 2010 21:10

Po pierwsze - bo jeżeli masz turbo prostownik za 40zł to nigdy nie wiesz czy czy Ci nie pier****e parametrami które namieszają w elektronice, po drugie - jeżeli masz obsługowca (chociaż i wiele bezobslugowych ma korki) to wydostają się przez nie pary które nie dość że mogą być łatwopalne, to mają odczyn mocno kwaśny, i lepiej żeby ulatywały dalej od lakieru.

Ja wiem - w dzisiejszych czasach każdy ma super pomysły, i zawsze jego rozważania są najlepsze, ale rady starych kierowców (wśród których jest m.in. właśnie odpinanie aku do ładowania) nie są bezpodstawne. Podobnie radzi większość publikacji o naprawie samochodów, i tak robią chyba każdy zawodowy mechanik/elektryk



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 26, 2010 22:13

Shmatan, Masz rację, ale może kogoś nie obchodzi lakier czy elektronika. Równie dobrze może mieć porządny prostownik. Poza tym od czegoś są bezpieczniki, a korków nikt Ci nie każe odkręcać.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » wt sty 26, 2010 22:24

mozna ladowac na podpietych klemach , ale napiecie ladowania nie moze byc wieksze niz 15 lub 16V (nie pamietam), bo inaczej uszkodzi sie elektronika



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » wt sty 26, 2010 22:25

standardowo syrenę montują po lewej stronie zaraz przy ścianie grodziowej, tak ja mówił gość z serwisu syrena ma wielkość kubka kawy z wystającą zaślepką na środku, trzeba zdjąć zaślepkę i przekręcić tym małym kluczykiem o 90'. pozdro.



Awatar użytkownika
michas100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2010 09:59
Lokalizacja: Polska

Post autor: michas100 » wt sty 26, 2010 22:48

Hej dziękuje WSZYSTKIM z odpowiedzi i zainteresowanie narazie jest tak :
-akumulator wyjęty ładuje sie w domu .... stwierdziłem że przy takiej ujemnej temperaturze lepiej ładować go w domu równiez dlatego że kiedy jest niedoładowany/rozładowany zmienia się elektrolit i wtedy aku może się na mrozie "ładujący" uszkodzić... (odkręcony został długim kluczem z nasadką 12)

- syrena zlokalizowana jednak dostac się tam nie ma jak zasialanie swoje awaryjne jednaK juz wyczerpała i dogorywuje cichuteńko sobie

no zobaczymy jak się ten aku po ładowaniu bedzie spisywał jutro koło południa go odłącze jutro tez mam zamiar jechać do serwisu celem odłączenia syreny alarmu-powód jest mi nie potrzebna auto trzymam na posesji a czasami pojękiwał mi (nawet latem) bez powodu
Pozdrawiam



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr sty 27, 2010 09:16

marcin999 pisze:a korków nikt Ci nie każe odkręcać
a ładowaleś obsługowy aku z zakręconymi korkami?
DANIEL LHR pisze:napiecie ladowania nie moze byc wieksze niz 15 lub 16V
myśle że 14.4 ;) max ;)



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr sty 27, 2010 10:11

Shmatan pisze:DANIEL LHR napisał/a:
napiecie ladowania nie moze byc wieksze niz 15 lub 16V

myśle że 14.4 ;) max ;)
prostowniki do ladowania akumulatorów daja nieco wiecej niz14,4v , dlatego trzeba uwazac, a juz szczegolnie prostowniki do szybkiego ladowania , lub rozruchowe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości