jak sprawdzic czy mam chipa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

d4r3q
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 21:52
Lokalizacja: zywiec

jak sprawdzic czy mam chipa

Post autor: d4r3q » wt sty 26, 2010 14:02

Jak w temacie 'jak sprawdzić czy mam chipa, mam mk3 gti tdi 20 jahre z silnikiem afn 110km



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sty 26, 2010 14:07

d4r3q pisze:'jak sprawdzić czy mam chipa,
jedz na hamownię :bajer:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt sty 26, 2010 15:07

No innej opcji nie ma



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt sty 26, 2010 16:12

kill z identycznym silnikiem


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » wt sty 26, 2010 16:32

Ewentualnie jeszcze można porównać dane katalogowe z przyspieszeniem twojego samochodu


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt sty 26, 2010 17:08

a skad wogole pomysl ze mozesz miec chipa?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 26, 2010 19:44

jedz na hamownię
chipa słabym silniku do tego niedoładowanym raczej po wykresach nie poznasz. Motor w dobrym stanie będzie mieć lepsze przebiegi niż trup z chipem.
Killować auto z identycznym silnikiem - pojawia się ten sam problem co wyżej.
Ewentualnie jeszcze można porównać dane katalogowe z przyspieszeniem twojego samochodu
Czyli chcesz powiedzieć że jak katalog podaje np 9,5 a kolega robi 9,4 to na tej podstawie stwierdzisz "masz chipa"? Pozostaje też kwestia pomiaru tzn jak chcesz go dokonać żeby był miarodajny?

Jak poznać czy zaczipowany?
Wydaje mi się że po otwarciu kompa bedzie widać czy eprom siedzi oryginalny czy jest jakiś z nalepką np tunera. Powinno to być do rozpoznania bez problemu.
Epromy które siedzą w tym kompach z tego co ja wiem są jednorazowego zapisu wieć na pewno nikt nie nagrał programu na stary chip.
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 19:47 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości