Akumulator padł po 2/3 miesiącach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Podczas ładowania aku wytwarzają się gazy które są wybuchowe...
Specjalnie dla Was podam Wam kilka norm prądów rozruchowym jakimi były oznaczane aku...
DIN-norma niemiecka
IEC- norma europejska
SAE-amerykanska
EN- jest to norma aktualnie stosowana...
nie chce mi się pisać przelicznika z normy na normę ;p
Ale ten Twój aku ma już normę EN i ma faktycznie za małą moc rozruchową..
Specjalnie dla Was podam Wam kilka norm prądów rozruchowym jakimi były oznaczane aku...
DIN-norma niemiecka
IEC- norma europejska
SAE-amerykanska
EN- jest to norma aktualnie stosowana...
nie chce mi się pisać przelicznika z normy na normę ;p
Ale ten Twój aku ma już normę EN i ma faktycznie za małą moc rozruchową..
Musialbys sie upewnic czy wina lezy tylko iwylacznie po stronie aku, czy np nie ma jakichs strat w pradzie, nichciany pobor prądu, jakies male zwarcie, i aku sie sam powoli rozladowuje, bo jak na nowy aku to troche bez sensu ,
TZN po nocy podgrzales swiece i salabo zaczol krecic i padl?
naladuj go malym pradem prostownikiem i zakladaj, jak problem sie powtórzy to na gwarancje go, nie po to sie wydaje pieniadze na nowke aku zeby w zimie miec problemy z nim
TZN po nocy podgrzales swiece i salabo zaczol krecic i padl?
naladuj go malym pradem prostownikiem i zakladaj, jak problem sie powtórzy to na gwarancje go, nie po to sie wydaje pieniadze na nowke aku zeby w zimie miec problemy z nim
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
- Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
- Kontakt:
hmm napewno 330 A ? nie chce mi sie wierzyc ... bardzo maly prad rozruchowy a jak kazdy wie diesel musi miec kopa zeby podgrzal te swieceSvR pisze:Zastanawiam się czemu od nowego z salonu siedział 70AH i 330A
Jak sie kupuje aku najlepiej isc do sklepu podac oznaczenie silnika moc... pan/pani wygiagnie magiczna ksiazkie i powie co najlepsze, jaka moc aku powinna byc do danego silnika :p (kupowac przeciez nie trzeba hehe)
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 00:00 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
- Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
- Kontakt:
SvR, sprawdz najpierw napiecie w autku bo to moze jego wina :p nie wiem pozycz aku od kogos albo odpal na kable i zmierz sobie ladnie ... napisz wyniki i sie zobaczy... co do ladowania to najlepiej gdybys naladowal go w autku czyli zrob tak jak mowilem wloz aku, odpal na kable od sasiada i pojezdzij i sprawdz te napiecie
"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"
Po tych conajmniej 40km jazdy aku powinien byc naladowany optymalnie (tak jak powinien)
Cos go musialo rozl;adowac troche przed tym porannym kreceniem,,
A wczesniejsze proby kilka dni wstecz byly normalne? tzn nie bylo jakiś prob zawachan przy odpalaniu. grecil silnik zawsze energicznie i tak samo?
Cos go musialo rozl;adowac troche przed tym porannym kreceniem,,
A wczesniejsze proby kilka dni wstecz byly normalne? tzn nie bylo jakiś prob zawachan przy odpalaniu. grecil silnik zawsze energicznie i tak samo?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
SvR, a czasem ten Twoj poprzedni aku nie mial 570a prądu rozruchowego?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
- Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
- Kontakt:
330A to przy Tico taki chyba jest hehe
Niech sie wypowie ktos kto zna te oznaczenie ale na moje oko 570A
a co to za firma tego aku ? made in biedronka ?SvR pisze:. A co do sprzedawcy to chyba mi wcisnął ten aku
Niech sie wypowie ktos kto zna te oznaczenie ale na moje oko 570A
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 00:15 przez K@mil_mk3, łącznie zmieniany 1 raz.
jak aku padl przez to wlasnie to po dobrym naladowaniu go powinien normalnie funkcjonowac,SvR pisze:Prawdopodobnie posadziłem go przez krótkie trasy które robiłem w czasie gdy samochód już ciężko odpalał (od kilku dni).
Jak robisz takie krotkie odcinki w tej porze roku to nic by mu nie zaszkodzilo jakbys go raz na kilka dni podlaczyl do prostownika na 2 godzinki powiedzmy, wtedy bys mial pewnosc ze aku jest doladowany
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości