Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » wt sty 19, 2010 23:26

phanteon pisze:Witam

Miałem tak w AHU i mam teraz w ALH (co prawda nie sprawdzałem czy tylko przy wciśniętym sprzęgle i na zimno) i uważałem, że tak ma być.

Tak czytając niektóre posty wnioskuję, że niektórzy chcą wyeliminować...to jak ten silnik działa. TDI nigdy nie było wzorem kultury pracy.
Panowie !!!! Jezdzilem Polo kombi 1,9tdi 90KM - mruczal rowniutko !!!!!! Octavia 1 1,9tdi 110tdi - mruczala jak pszczolka rowno !!!! Tak wiec to NIE TDI ma problem tylko ostatni tdi BXE podryguje i nie ma na to lekarstawa, normalnie smiech na sali !!!!!! Pozdrawiam.



l.e
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 01, 2008 13:45
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: l.e » sob sty 23, 2010 11:58

Jak czytam takie wypowiedzi ze to tak ma byc to normallnie zal dupe sciska, oczywiste jest to ze taka praca silnika nie jest normalna, ostatnio kumpel kupil audi a3 110 ahf i mial ten sam problem czyli drgawki przy dojezdzaniu do swiael na luzie, ogolnie drgawki przy jezdzie na luzie z mala predkoscia wystepujace nie za kazdym razem, ale wcisniecie sprzegla czy hamulca nic nie pomagalo, ja mialem te sam eproblem w moim golfie i zalatwilem je u goscia w brodnicy co juz opisywalem minelo juz ponad pol roku i fura sie nie zatrzesla wiec zaproponowalem kumplowi zeby pojechal tam lub poszukal cos blizej no i znalazl firme co w gdansku robi chip tunning (on mial jeszcze problem z odpalaniem na cieplym silniku) zrobili mu odpalanie i drgawki za 600zl wlutowali mu nowe kosci z programem i tyle. Po tym zabiegu jezdzilismy po miescie i po osiedlu probojac wywolac drgania i zupelnie nic pracuje rowno i sie nie trzesie. Wiec ludzie nie piszcie ze to jest normalne.



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » sob sty 23, 2010 14:12

Wczoraj miałem zrobiony program plus odpalanie na ciepło i nic to nie zmieniło - fakt, jest mniej wyczuwalne niż na starym ecu, ale jest.
l.e pisze:znalazl firme co w gdansku robi chip tunning
A kto konkretnie?



Awatar użytkownika
jantar1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 19, 2007 11:32
Lokalizacja: BRODNICA
Kontakt:

Post autor: jantar1 » pn sty 25, 2010 13:24

phanteon pisze:Wczoraj miałem zrobiony program plus odpalanie na ciepło i nic to nie zmieniło - fakt, jest mniej wyczuwalne niż na starym ecu, ale jest.
l.e pisze:znalazl firme co w gdansku robi chip tunning
A kto konkretnie?
Zakład że Ci to zrobię - softem ?
Zrobili Ci odpalanie i tuning ale nie drgawki ... może nie umieją. Gdzie to robiłeś ?


[url=http://www.diesel-tuning.pl/galeria.php][b][color=darkblue]DIESEL-TUNING.PL & TD[/color][color=red]I[/color][color=darkblue]-RACING.PL [/b][/url][/color]
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię, Brodnica kujawsko-pomorskie

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pn sty 25, 2010 15:12

jantar1 pisze:Zakład że Ci to zrobię - softem ?
Zrobili Ci odpalanie i tuning ale nie drgawki ... może nie umieją. Gdzie to robiłeś ?
Wiem wiem, wyraziłem się nei jasno i nawiązywałem do jakiegoś starego posta w którym ktoś napisał, że po programie mu ustało. Nawet wiem co można zrobić - podobno najlepsza jest zmiana kodowania skrzyni na automat i regulację dawki. Ale to podobno - mi teraz to nie przeszkadza, ponieważ na starym ecu (wymieniłem, bo było uszkodzone) było mocno wyczuwalne drganie a teraz na nowym czasem tam bujnie i to lekko.

:bigok:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn sty 25, 2010 15:27

Mi trochę pomogła wymiana amortyzatorka napinacza. Po wymianie na nowy bo stary sie wylał drgawki występują żadziej i są mniej odczuwalne sa poprostu łagodniejsze. Wiem że to nie jest wyjscie ale cos tam pomogło.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pn sty 25, 2010 15:33

Tak sądząc po tym , co komu pomogło złagodzić, wyeliminować to drgawki, które można wyeliminować przez VAGa mogą być a nawet są potęgowane przez tyle innych elementów, że...no można pół auta wymienić.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn sty 25, 2010 17:16

powiem wam ciekawostke, wczoraj zalalem auto na full dolewajac 3L pb98 (ze wzgledu na mrozy) i niewiem czy to zbieg okolicznosci czy inny przypadek ale zrobilem 130km i ani grama drgawki,



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn sty 25, 2010 17:33

Ja też zauważyłem ze jak mam pełny bak + dobre paliwo czyt. statoil gold to drgawek jest mniej. Widocznie coś w tym musi być. Tak wogole to poczekam do wiosny i się za to wezme najwyżej wstawi się nową pompę.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn sty 25, 2010 17:36

wg mnie to nie pompa tylko soft, sledze temat non stop i z tego co widze to tylko korekcja softu tu pomoze i to tez nie kazdy potrafi dobrze zrobic, sprawdzony jest jantar1



Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » pn sty 25, 2010 19:58

ja mam teraz zalozoną drugą pompe i bez zmian a nawet na starej bylo troszke lepiej wiec wracam do starej. Ja rowniez mysle ze to soft bo juz nie wiem co innego, trzeba bedzie sie wybrac do Brodnicy i przy okazji dodac pare Nm. zastanawia mnie czemu ten caly proces sie stopniowo nasilał a nie wystąpil raz i konkretnie



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pn sty 25, 2010 23:07

Panowie a czy da radę podmienić kompa na takiego od AFN(110) , AVG (110) z mk3
Czy one się czymś róznią z takiego np AHF też 110KM też VP ?


Sebastian

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn sty 25, 2010 23:34

roznia sie i nie podmienisz



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2783
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » wt sty 26, 2010 02:24

sebastian1901, musi być od tego samego silnika - oczywiście można lawirować między sterownikami wsadzanymi w skodę/audi/seata czy vw - ale to polecam założyć temat w dziale Modyfikacje -> Speed -> ECU forum. Ja ost zmieniałem ECU, bo miałem uwalone, więc możesz podbić na pw to postaram się pomóc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości