Sprzegło a modyfikacje w 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn sty 25, 2010 15:01

Takie pytanie 210 podejdzie bo tu się trochę różni profilem piasty


http://www.motoallegro.pl/item886042783 ... 1_6td.html

http://www.motoallegro.pl/item830932761 ... ml#gallery

1V ma

Ilosć zębów 24
artykuł uzupełniający bez uwalniania centralnego
Profil piasty 24x18,3x20,1

a niby 1.8

Ilosć zębów 28
Profil piasty 28x20,3x22,1

Jeżeli chciałbym założyć nową turbine bo moja juz maluzy co dmucha 0,6 bara takie sprzeglo od SB czy 1.8 zapobiega się slizganiu?

W którym miejcu przewód Ci cieknie ja miałem to samo
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 15:03 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sty 25, 2010 16:43

grandi, zakładaj 210kę,ale od SBka nie od GTI.Sprzęgło w GTI jest inne jak widać w linkach,ale zamach jest ten sam.
Kup taki zestaw jak pisałem wcześniej i będziesz zadowolony.
Od SBka pasuje p&p do 1V.Ja na takim zestawie śmigam-nic nie musiałem rzeźbić :bigok:
grandi pisze:Jeżeli chciałbym założyć nową turbine bo moja juz maluzy co dmucha 0,6 bara takie sprzeglo od SB czy 1.8 zapobiega się slizganiu?
Sprzęgło od SBka spokojnie da radę...jeżeli nie planujesz większej pompy pchać itd. :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn sty 25, 2010 16:55

Dobra to pytanie od czego podejdzie zamach od benzyny 1.8 RP 90 koni ? bo byle te 107 itd inne 1.8 golf II III A koło od AAZ lub SDI??? Znaki będa takie same do ustawienia zapłonu?
Z tego co piszesz wązne żeby zamach pasował pod 210

Bo w Łodzi coś takiego jak czesci do SB mogę zapomnieć strasznie trudno dostać

Może być problem z kołem :/
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 17:20 przez grandi, łącznie zmieniany 5 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pn sty 25, 2010 17:00

grandi, mozesz tez od JR'a dac sprzeglo
ja mam tak i jest git ale sprzeglo sie powoli konczy...



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn sty 25, 2010 17:02

Z tego co patrzyłem JR ma takie samo sprzęgło co 1V czyli 200


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pn sty 25, 2010 17:56

grandi pisze:Takie pytanie 210 podejdzie bo tu się trochę różni profilem piasty


http://www.motoallegro.pl..._1_8_1_6td.html

http://www.motoallegro.pl..._0.html#gallery

1V ma

Ilosć zębów 24
artykuł uzupełniający bez uwalniania centralnego
Profil piasty 24x18,3x20,1
silniki dieslowskie mają wałki i tarcze na 24 zęby.
a ori sprzęgła od aV w przeważającej większości sa to 200mm i są dość słabe.
jak chcesz założyć dobre sprzęgło to szukaj takiego czeskiego jak miałem ja w AAZ'cie.

[ Dodano: 25 Sty 2010 16:57 ]
grandi pisze:Może być problem z kołem :/
zakładaj od benzyn 1,8l tylko te mocowane na 9 śrub



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 26, 2010 15:27

grandi, jak kupisz kompletne sprzęgło 210mm od SB,to będzie w docisku 9 otworów na śruby (foto-czerwone strzałki).
Koło zamachowe musisz dokupić też 9-oma otworami,wtedy wszystko ładnie będzie pasowało.
Dokup sobie razem z kołem na szrocie 3 śruby,bo tych z 1V będziesz miał tylko 6.
Obrazek
To foto jest przykładowe,więc nie sugeruj się nim,bo to jest sprzęgło od 1V na 6 śrub :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt sty 26, 2010 15:32

Zakapowałem ostatnie pytanie coś się zmienia w rozruszniku zębatka na wieniec?

Te 210 mierze tak jak zaznaczyłem czerwoną strzałką tak jak wchodzi docisk?

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 15:57 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 26, 2010 16:06

grandi pisze:Zakapowałem ostatnie pytanie coś się zmienia w rozruszniku zębatka na wieniec?
Nic nie zmieniasz.
grandi pisze:Te 210 mierze tak jak zaznaczyłem czerwoną strzałką tak jak wchodzi docisk?
Tak,średnicę mierzy się w miejscu gdzie pracuje tarcza (tak jak zaznaczyłeś)...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sty 27, 2010 02:09

Mam takie pytanie po wymianie sprzegla poprzednio jak wciskam pedał słysze takie cyk za każdym razem sądzę że to ten długi pręt , ma znaczenie jak złoży się go odwrotnie , sądzę że puka o słoneczko jest to któtkie metaliczne cyk
To też może powodowac ślizganie się sprzegła?
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 02:27 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 27, 2010 08:07

grandi pisze:ma znaczenie jak złoży się go odwrotnie
Nie ma znaczenia.

Jeszcze tak sobie pomyślałem,że jak już będziesz zmieniał to sprzęgło,to wyczyść dokładnie wieloklin na wałku,bo jak jest zasyfiony to utrudnia przesuw tarczy,przez co przy wciśniętym pedale,sprzęgło może delikatnie "ciągnąć",ponieważ tarcza będzie tarła o docisk lub zamach...
Łożysko dociskowe też warto od razu zmienić...koszt ok.40zeta,ale jak skrzynia na wierzchu to nie zastanawiałbym się...kto wie,czy to nie ono strzela przy wciskaniu :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sty 27, 2010 09:09

Skrzynia była w remoncie łożysko wyciskowe zostało założone marki febi .
mam wrażenie jak ten trzpień był odwrotnie to nie strzelało


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 27, 2010 09:49

Może robi Ci się to samo co ja miałem - w słoneczku powstaje dołek od popychacza - jak nie trafi w dołek to właśnie tak strzela, czuć to na pedale sprzęgła.

Po jakiś 2 tygodniach wypadł ten nit ze słoneczka i całkiem straciłem sprzęgło - było cały czas spięte.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sty 27, 2010 13:06

t0mal jakie są przyczyny tego orirntujesz sie może ja już od akacji tak śmigam skrzyniarz powiedział - jego opinnia to że kwesia ułożenia słoneczka , że po czaseie się ułoży..Zastanawiam sie czy pret ma w jakim stopniu znaczenie


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości