Masa komputera Digifant 2.0 8v 2E z 1994r.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Masa komputera Digifant 2.0 8v 2E z 1994r.

Post autor: Gawior » pn sty 25, 2010 10:47

Witam. Moje pytanie do Was to które piny w komputerze / wtyczce komputera to masa czy masy ( gdy jest kilka ) ? Pisałem wcześniej na forum ECU ale nie dostałem odpowiedzi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299181 .

Chciałem to sprawdzić gdyż jest podejrzenie że komp dostał po :ass: z powodu braku lub złej masy. Ogólnie przydał by się opis całej wtyczki do kompa ( sprawdził bym wszystkie przewody dochodzące do kompa ).
I z którego miejsca w aucie poprowadzona jest masa do komputera ?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn sty 25, 2010 14:07

polecam program autodata i tam będzie rozpiska pinów dla ecu od strony ecu i od strony wtyczki plus kirka serwisowych procedur do sprawdzenia elektroniki w 2e.

obecnie mam vistę i nie mam możliwości odpalenia starszej wersji autoddaty dlatego nie pomogę. Ale korzystałem z tego przy swapie do golfa MK2.

skąd podejrzenie uszkodzenia ECU??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pn sty 25, 2010 16:00

AutoDATA posiadam jak i crack pod Viste do niego ( nie instalowałem jeszcze ).

Komputer pokazuje "herezje" na VAG-u ( obroty 190 i maleją jak się doda gazu, sonda do 2.15V - z tego powodu wymieniona na nową ORI i to samo, wyprzedzenia zapłonu stale pokazuje 225 stopni itp. itd. ).

Kupiłem drugi komputer i jest to samo. Elektro-mechanik powiedział że kupiłem taki sam, z tą samą usterką tzn. coś nie tak było z masą ( albo brak albo słaba masa ) i się zjarał ( auto odpala chodzi itp. ale dużo pali, teraz 15.5L Pb miasto. Po odpaleniu jakby lekko poszarpywało silnikiem ( na luzie po odpaleniu przez jakąś chwilę ) ale obroty stoją równo. Czasami jak dojeżdżam do świateł i stoję na luzie/na sprzęgle to potrafi na chwile stracić stabilność obrotów i wskazówka waha się o milimetr w dół i w górę, po chwili to ustaje ).



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn sty 25, 2010 16:39

ooo no to interesujące... nie spotkałem się z taką dolegliwością jak opisujesz... czy wszystkie triki z forum już wypróbowałeś?? czujnik temperatury wody, przepływomierz, silnik krokowy, aparat z czujnikiem halla i takie tam??

wydaje mi się że skoro łączysz się z komputerem to jakie może być jego uszkodzenie, może sypnęła się pamięć. Może trzeba by było wyciągnąć eprom i wrzucić oryginalny wsad do niego??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości