Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt sty 19, 2010 15:59
- Lokalizacja: Pisz
Witam mam pytanie mam przebieg ok 230 tyś silnik 1z czy już mogę wywalić kat i jak to się robi proszę o jakieś FAQ ponieważ jestem laikiem w temacie mechaniki pojazdowej
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 17:05 przez niedzwieckim, łącznie zmieniany 1 raz.
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
zrób wypad do zakładu co spawają i wymieniają tłumiki i za parę groszy Ci wywalą i wstawią rurkę za to:D i nie oddaj kata bo możesz sprzedać... chyba że za robociznę... ale nie dawaj kasy i kata...niedzwieckim pisze:Witam mam pytanie mam przebieg ok 230 tyś silnik 1z czy już mogę wywalić kat i jak to się robi proszę o jakieś FAQ ponieważ jestem laikiem w temacie mechaniki pojazdowej
to gwizdanko i ja mam:Dmisiowaty pisze:ja wybilem kat u siebie i ruznica jest na+ turbo wczesniej staje i zaczelo fajnie gwizdac w przedziale 1000-2000 obr.
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
u mnie odgłosy identyczne tak jak tu tylko tego dymu nie ma zrobił się tak jakby blow off z wydechu, przy wysprzęg leniu słychać takie puuuuuu....
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 21:50 przez neox, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
ja się parę dni temu pozbyłem kata i nie mam takiej chmurki za sobą...Porfiry pisze:Hmmm.. czy musi aż tak kopcić? rozumem... diesel kopci bo tak ma i tyle ale nikt nie mówił że bączek musi zasłaniać słonce...
Też zastanawiam się nad wycięciem katalizatora ale jak mam zostawiać za sobą wielką czarną łunę...
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
- Lokalizacja: okolice Zamościa
- Kontakt:
fajneneox pisze:u mnie odgłosy identyczne tak jak tu tylko tego dymu nie ma zrobił się tak jakby blow off z wydechu, przy wysprzęg leniu słychać takie puuuuuu....
to chyab jest tylko tymczasowe bo po usunieciu kata ( jezeli jest mocno zapchany ) caly osad zostaje wydmuchiwany rura wydechowa przynajmniej tak mi sei wydajePorfiry pisze:Też zastanawiam się nad wycięciem katalizatora ale jak mam zostawiać za sobą wielką czarną łunę...
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
- Air Evolution
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Zamierzam wywalić kata w mkIII tdi w związku z tym mam pytanie.. o akiej srednicy rurke musze wstawić zamiast katalizatora? i z jakiego materialu ma byc na rurka?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER
VW GOLF MK IV TDI POWER
Nie pytałem czy wam kopci tylko czy jest ten efekt dzwiękowy U mnie po wywaleniu kata walił jak cholera na czarno. Po paru km wszystko już było w normie. Te autka na filmach mają poprostu duże dawki paliwa. New Beatle ma 216 ski bez korekty.
turbo wstaje mi teraz od 1450 obrotów i ładuje już max ciśnienie zadane przy 1680 obrotów faktycznie
ZROZUMCIE KATALIZATOR NIE OGRANICZY WAM CZARNEGO DYMU CZYLI TEGO CO WIDZICIE TYLKO NOXY KTÓRYCH NIE WIDAĆ GOŁYM OKIEM !!! Dlatego nie widzę przeszkód aby go wyciąć jak jest zawalony sadzą i przez co wasze turbo się męczy.
Może być gorzej na przeglądzie tylko i wyłącznie no i z Panami od Środowiska.
Mogą przez to śmierdzieć spaliny mocniej po wycięciu...
Pozdro.
turbo wstaje mi teraz od 1450 obrotów i ładuje już max ciśnienie zadane przy 1680 obrotów faktycznie
ZROZUMCIE KATALIZATOR NIE OGRANICZY WAM CZARNEGO DYMU CZYLI TEGO CO WIDZICIE TYLKO NOXY KTÓRYCH NIE WIDAĆ GOŁYM OKIEM !!! Dlatego nie widzę przeszkód aby go wyciąć jak jest zawalony sadzą i przez co wasze turbo się męczy.
Może być gorzej na przeglądzie tylko i wyłącznie no i z Panami od Środowiska.
Mogą przez to śmierdzieć spaliny mocniej po wycięciu...
Pozdro.
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 16:28 przez neox, łącznie zmieniany 2 razy.
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości