Podłączenie przewodów zapłonowych POMOCY !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWMłody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sty 21, 2010 01:43
Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Kontakt:

Podłączenie przewodów zapłonowych POMOCY !!

Post autor: VWMłody » pn sty 25, 2010 13:28

witam mam problem odłączyłem przewody wysokiego napięcia i nie zapamiętałem jak były podłączone do kopułki zapłonowej :crazy: czy ktoś by mógł pomóc ,jak je teraz po kolej podłączyć ?? MK II 1.6 benzyna +gaz na mono wtrysku .... z góry wielkie dzięki !



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn sty 25, 2010 13:39

VWMłody pisze:MK II 1.6 benzyna +gaz na mono wtrysku
są rozne szkoły :bajer: ja co prawda nie mk dawno temu tak uczyniłem ale sposób sprawdzony odkrec swiece 1 cylindra koło zam ustaw tak aby tok znalazł się w pozycji GMP skrajane gorne położenie
wtedy palec ustawi ci się na zaplonie 1 cylinra
a kolejnosc jest
1-3-4-2
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 13:40 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn sty 25, 2010 13:42

Najprosciej wykrecic pierwsza swiece i ustawic tlok w gornej pozycji (stwierdzasz to po wsadzeniu np srubokreta w otwor w glowicy gdzie wykreciles swiece) potem zdejmujesz kopulke i patrzysz gdzie jest palec rozdzielacza zawsze bedzie troche wczesniej a nie idealnie i wtedy zaczynasz wsadzac kable w kolejnosci 1-3-4-2



Awatar użytkownika
VWMłody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sty 21, 2010 01:43
Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Kontakt:

Post autor: VWMłody » pn sty 25, 2010 13:45

czyli tak po prostu nie da się założyć przewodów bez ustawiania tłoka itd ?? :/



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn sty 25, 2010 13:49

jak masz rentgena w oczach i wiesz w jakiej pozycji jest 1 tłok to się da



Awatar użytkownika
VWMłody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sty 21, 2010 01:43
Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Kontakt:

Post autor: VWMłody » pn sty 25, 2010 13:55

rozumiem ,głupie pytanie zadałem ale to z pośpiechu :/ dobra jak podłącze wszystko i będzie ok to napisze ale z góry wielkie dzięki za rady ;)



Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » pn sty 25, 2010 14:03

Przemo440 pisze:jak masz rentgena w oczach i wiesz w jakiej pozycji jest 1 tłok to się da
Ale jeszcze do tego musi wiedzieć jak jest ustawiony wałek rozrządu :P
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 14:03 przez adikus7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
VWMłody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sty 21, 2010 01:43
Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Kontakt:

Post autor: VWMłody » pn sty 25, 2010 14:48

dzięki za pomoc ;) znowu hula ;p



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn sty 25, 2010 15:01

VWMłody pisze:dzięki za pomoc ;) znowu hula ;p
:bigok: :bigok: :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości