czujniki w golfie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
miś fazi a jaki wpływ te pompki moga miec na odpalanie na mrozie, przypomne jak temp spadnie poniżej -10 nie odpala. poza tym bez problemu. jeździ tylko na benzynie, instalacji LPg w ogóle nie miał; ze niby mało podaja paliwa i akurat na mrozie nie odpala. tylko ze ja postoi do 4-8 godzin (zalezy od mrozu) odpala bez problemu choćby -15 było. teraz musze go odpalać co 5 godzin - inaczej padnie.
[ Dodano: 24 Sty 2010 18:00 ]
sprawdzałem oznaczenie silnika i nie moge go znaleźć w bagażniku nie mogę znaleźć żadnej tabliczki/naklejki (rozumiem ze na tylnej belce na tej co są światła zamontowane ) a na kadłubie też nic nie widzę są inne oznaczenie nad świecami ale takiego co by wskazywało na typ silnika nie moge namierzyć. załaczam foto może ktoś pomoże. aha po książce to wydaje mi sie ze mam wtrysk elektorniczny Mono-Jetronic - przynjaniej rysunek jest identyko - książka Etzhold'a Sam naprawiam samochód str 174 - rys 24-300 - gdyby ktoś miał
fotosy
[ Dodano: 24 Sty 2010 18:00 ]
sprawdzałem oznaczenie silnika i nie moge go znaleźć w bagażniku nie mogę znaleźć żadnej tabliczki/naklejki (rozumiem ze na tylnej belce na tej co są światła zamontowane ) a na kadłubie też nic nie widzę są inne oznaczenie nad świecami ale takiego co by wskazywało na typ silnika nie moge namierzyć. załaczam foto może ktoś pomoże. aha po książce to wydaje mi sie ze mam wtrysk elektorniczny Mono-Jetronic - przynjaniej rysunek jest identyko - książka Etzhold'a Sam naprawiam samochód str 174 - rys 24-300 - gdyby ktoś miał
fotosy
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
anko1973, mi to wygląda na RPeka. Sprawdź jeszcze raz tak pod 2 czy 3 świecą zaraz pod głowicą powinno być wybite
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
widze ze kazdy ma problemy z odpaleniem. To ja sie podepne. Otoz ja tez mam problem. Nie moge odpalic bezposrednio z benzyny. Pompka dobra swiece ok. Gdy naleje benzyny bezposrednio na gaznik i przymkne recznie przeustnice to normalnie odpali. I nie wiem w czym tkwi problem. Napewno mam do wymiany czujnik niebieski. Pozniej normalnie odpala. Ale po calej nocy na mrozie nie ma szans. jedynie strzykawka i recznie zamknac. Co moze byc nie tak??
1.6 PN Pierburg 2EE.
1.6 PN Pierburg 2EE.
witam, po poszukiwaniach udało mi się ustalić, że jak 1.8 i 90 KM to moge mieć RH, GU, GX lub RP. GX to to nie jest na pewno. na forum znalazłem bardzo podobny wygląd i był to RP. tutaj kolega tez podpowiada ze RP. GU i RH nie udało mi się znaleźć.
Heniek 37 możesz zapodać fotke swojego RP'ka?
od soboty nie odpalił. dzisiaj wieczorkiem (a w zasadzie już wczoraj) z bólem ale sie udało. było jakieś -10. objawy te same. pryka jak trabant, siwy dym, obroty niestabilne, tylko na gazie, gaśnie - trzeba go 2-3 minutki pogrzać. niebieski czujnik sprawdzony moim zdaniem ok, na -20 miał ponad 11kohm, przy -10 prawie 5 na gorącym jakieś 280 ohm.
jak ktoś cos może poradzić dajcie znać.
Heniek 37 możesz zapodać fotke swojego RP'ka?
od soboty nie odpalił. dzisiaj wieczorkiem (a w zasadzie już wczoraj) z bólem ale sie udało. było jakieś -10. objawy te same. pryka jak trabant, siwy dym, obroty niestabilne, tylko na gazie, gaśnie - trzeba go 2-3 minutki pogrzać. niebieski czujnik sprawdzony moim zdaniem ok, na -20 miał ponad 11kohm, przy -10 prawie 5 na gorącym jakieś 280 ohm.
jak ktoś cos może poradzić dajcie znać.
to co widac na fotce to erpek.mam identyczny
[ Dodano: 31 Sty 2010 10:13 ]
ostatnio byłem u mechaniora i miałem duzo syfu po czapką wtryskiwacza.nie wiem czy to było przyczyna bo teraz mróz mniejszy i pali super.ale fakt ze było duzo brudu.jezeli nadal nie bedzie odpalał przy duzych mrozach to zostaje wymienic zawór regulatora cisnienia.
[ Dodano: 31 Sty 2010 10:13 ]
ostatnio byłem u mechaniora i miałem duzo syfu po czapką wtryskiwacza.nie wiem czy to było przyczyna bo teraz mróz mniejszy i pali super.ale fakt ze było duzo brudu.jezeli nadal nie bedzie odpalał przy duzych mrozach to zostaje wymienic zawór regulatora cisnienia.
golfik 1.8 90ps silnik RP.
witam,
tak informacyjnie - byłem u mechaniora jeszcze w zimie - polecany na forum - Warszawa ul. Burakowska - zrobił ogólny przegląd, powyczyszczał go, świece i przewody do wymiany bo stare. Pasek także wymieniony. No ale mrozy zelżały więc nie wiadomo czy to pomogło czy nie - moim zdaniem nie bo to raczej coś z elektorniką/elektryką i sterowaniem jest. ale czujniki są OK.
spalanie na trasie spadło do 8,5 więc nie jest tak tragicznie jak było. po mieście nadal bierze 13 l - zobaczymy co będzie w zimie
dzięki wszystkim za rady!
tak informacyjnie - byłem u mechaniora jeszcze w zimie - polecany na forum - Warszawa ul. Burakowska - zrobił ogólny przegląd, powyczyszczał go, świece i przewody do wymiany bo stare. Pasek także wymieniony. No ale mrozy zelżały więc nie wiadomo czy to pomogło czy nie - moim zdaniem nie bo to raczej coś z elektorniką/elektryką i sterowaniem jest. ale czujniki są OK.
spalanie na trasie spadło do 8,5 więc nie jest tak tragicznie jak było. po mieście nadal bierze 13 l - zobaczymy co będzie w zimie
dzięki wszystkim za rady!
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 16:28 przez anko1973, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości