po wymianie uszczelki pod klawiatura wyrzuca olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w uszczelkach bez tulejek , tulejki są w głowicy na szpilkach , w uszczelkach z tulejkami nie wolno tych tulejek wyrzucać , mają być , zazwyczaj uszczelki bez tulejek są korkowe , albo tak jak pisze PAWEŁ MAREK , dekiel zwichrowany , albo uszczelka źle zakładana , mówią że zakłada się na sucho , ja preferuje posmarowanie gumowej smarem m i to dosyć sporo , do wypełnienia warg w uszczelce
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
do czasu pierwszej wymiany (tej z tematu) byla zalozona orginalna uszczelka, a wymieniona zostala na elringa z tulejami i wtedy zaczely sie problemy. mozliwe zeby pokrywa sie pokrzywila przy tym?Paweł Marek pisze:Pokrywa musi być krzywa nie widzę innej możliwości. I podejrzewam że się pokrzywiła jak ktoś jej zakładał zwykłą uszczelkę bez tulejek. Bez tulejek jest do pokryw z blachy, stalowych, stal jest elastyczna a aluminium nie to się skrzywiło i tak zostało.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
kup sobie nową dobrą uszczelkę i przed założeniem posmaruj dobrze towotem , tak aby zapchał w uszczelce szczelinki , miałem to samo , każdy radził inaczej na sucho na silikonie , a zrobiłem na towocie , i jak na razie spokój
[ Dodano: 24 Sty 2010 17:20 ]
i dociągaj równomiernie do czasu aż dekiel oprze się o tulejki w uszczelce , tylko nie przesadź
[ Dodano: 24 Sty 2010 17:20 ]
i dociągaj równomiernie do czasu aż dekiel oprze się o tulejki w uszczelce , tylko nie przesadź
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zapomnialem napisac ze auto jezdzi na gazie. czy mozliwe jest, ze byla np uboga mieszanka, wypalio gniaza zaworow ( lub zaczyna wypalac) i cisnienie ucieka pod klawiature i stamtad razem z olejem miedzy uszczelke? problem w tym, ze z przodu silnika cieknie po calej dlugosci, z tylu tez, a jakby byl dekiel zwichrowany to by cieklo miejscami, zgadza sie czy sie myle? ale z drugiej strony znowu po to jest odma, zeby nadmierne cisnienie uciekalo przez nia. a jesli nawet nie, to uciekalo by przez korek , bo on przeciez jest lekko wkrecony, nie to co dekiel, a tymczasem kolo korka sucho.
a odme sprawdzalem i na wolnych obrotach dmucha, a jak silnik sie zaczyna wkrecac to przestaje dmuchac, z czego wniskuje ze przedmuchow na zaworach brak.
co o tym myslicie??
a odme sprawdzalem i na wolnych obrotach dmucha, a jak silnik sie zaczyna wkrecac to przestaje dmuchac, z czego wniskuje ze przedmuchow na zaworach brak.
co o tym myslicie??
Ostatnio zmieniony wt sty 26, 2010 22:07 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości