Witam! Kumpel ma powazny problem. Mianowicie ciągły bład 17552 którego nie da rady usunąć vagiem.Błąd mówi o braku komunikacji wiec sprawdziłem wtyczke i jest wszystko ok mianowicie napiecie na pinach: 2+3 i 2+masa = 14 V napięcie na 3+4 i 4+masa = 5 V.Próbowałem zmienić przepływke na inną sprawną w 100% , z tego samoego silnika tylko z innego rocznika od znajomego.Firma Bosch sie zgadza ale nr produktu są inne. Mimo to spróbowałem i to samo dalej bład 17552 którego nie da sie usunać i wskakuje jak auto sie uruchamia.Co moge jeszcze sprawdzić??? Poratujcie... Auto to Pasek z Niemiec ma koło 300 tys, katalizator nie wycięty urbo nie czyszczone, troche sie leje z EGR-a. Auto śmigało duzo po autostradach. Poniżej logi z i widać ze komp daje stałą 530 cały czas to znaczy ze chyba nie ma komunikacji....
http://rtnet.pl/vaglog/wojtek1562_5763.html
http://rtnet.pl/vaglog/wojtek1562_5762.html
[ Dodano: 23 Sty 2010 14:54 ]
Dodam jeszcze że auto kompletnie nie ma buta, tak jak by cały czas było w trybie awaryjnym i pali duzo.
Problemy z Passatem 1.9 AVF 130 KM, bład 17552
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
- mlekon
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
- Lokalizacja: ...:::FSL:::...
- Kontakt:
poszperaj a jak nic nie znajdziesz to zapodaj logi tutaj: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79
pozdrówka
pozdrówka
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
Wykluczam uszkodzenie ECU gdyż jeszcze pare tyg temu autko smigało az miło, problemy zaczeły sie teraz. Początkowo były to sporadyczne notlafy, w logach było ewidentne przeładowanie wiec miało byc turbo czyszczone az tu nagle trwały bład przepływki. Nie mam pojecia o co chodzi.
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 19:35 przez wojtek1562, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
Możliwe mrozy sie zaczęły i moze przez to. Moge podmienić ECU z takiego samego passata ten sam silnik tylko 2 lata starszy?>>>>??????
[ Dodano: 27 Sty 2010 08:10 ]
Temat zamykam, problem rozwiązany.Przyczyną była przerwana masa do wtyczki.Jak sprawdzałem wtyczke to sprawdzałem do masy na silniku i to był bład.
[ Dodano: 27 Sty 2010 08:10 ]
Temat zamykam, problem rozwiązany.Przyczyną była przerwana masa do wtyczki.Jak sprawdzałem wtyczke to sprawdzałem do masy na silniku i to był bład.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości