czujniki w golfie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » ndz sty 24, 2010 12:40

jest jakis sposób na sprawdzenie tych pompek , pewne zest ze moja podaje bo sprawdzalem ale czt takie ilosci jak trzeba i z takim cisnienim to nie wiem



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 12:51

bo jedna jest niskociśnieniowa , druga wysokociśnieniowa , pasowało by mieć zegar do pomiaru ciśnienia i znać wartości ciśnienia , drugim sposobem jest zobaczenie ile paliwa poda objętościowo w danej jednostce czasu , ale ja nie mam tych wartości , na pewno są gdzieś na forum



anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: anko1973 » ndz sty 24, 2010 15:01

miś fazi a jaki wpływ te pompki moga miec na odpalanie na mrozie, przypomne jak temp spadnie poniżej -10 nie odpala. poza tym bez problemu. jeździ tylko na benzynie, instalacji LPg w ogóle nie miał; ze niby mało podaja paliwa i akurat na mrozie nie odpala. tylko ze ja postoi do 4-8 godzin (zalezy od mrozu) odpala bez problemu choćby -15 było. teraz musze go odpalać co 5 godzin - inaczej padnie.

[ Dodano: 24 Sty 2010 18:00 ]
sprawdzałem oznaczenie silnika i nie moge go znaleźć w bagażniku nie mogę znaleźć żadnej tabliczki/naklejki (rozumiem ze na tylnej belce na tej co są światła zamontowane ) a na kadłubie też nic nie widzę są inne oznaczenie nad świecami ale takiego co by wskazywało na typ silnika nie moge namierzyć. załaczam foto może ktoś pomoże. aha po książce to wydaje mi sie ze mam wtrysk elektorniczny Mono-Jetronic - przynjaniej rysunek jest identyko - książka Etzhold'a Sam naprawiam samochód str 174 - rys 24-300 - gdyby ktoś miał :)

fotosy Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz sty 24, 2010 19:58

anko1973, mi to wygląda na RPeka. Sprawdź jeszcze raz tak pod 2 czy 3 świecą zaraz pod głowicą powinno być wybite


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: anko1973 » pn sty 25, 2010 14:54

no i nie odpalił o 1 w nocy po 5 godzinach stania :grrr: a byłem dzisiaj umówiony u mechaniora (nie wiem czy nie lepszy byłby jakiś dobry elektryk) w czwartek ma byc cieplej zobaczymy co będzie rano.



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » pn sty 25, 2010 15:32

widze ze kazdy ma problemy z odpaleniem. To ja sie podepne. Otoz ja tez mam problem. Nie moge odpalic bezposrednio z benzyny. Pompka dobra swiece ok. Gdy naleje benzyny bezposrednio na gaznik i przymkne recznie przeustnice to normalnie odpali. I nie wiem w czym tkwi problem. Napewno mam do wymiany czujnik niebieski. Pozniej normalnie odpala. Ale po calej nocy na mrozie nie ma szans. jedynie strzykawka i recznie zamknac. Co moze byc nie tak??

1.6 PN Pierburg 2EE.



anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: anko1973 » czw sty 28, 2010 02:37

witam, po poszukiwaniach udało mi się ustalić, że jak 1.8 i 90 KM to moge mieć RH, GU, GX lub RP. GX to to nie jest na pewno. na forum znalazłem bardzo podobny wygląd i był to RP. tutaj kolega tez podpowiada ze RP. GU i RH nie udało mi się znaleźć.

Heniek 37 możesz zapodać fotke swojego RP'ka?

od soboty nie odpalił. dzisiaj wieczorkiem (a w zasadzie już wczoraj) z bólem ale sie udało. było jakieś -10. objawy te same. pryka jak trabant, siwy dym, obroty niestabilne, tylko na gazie, gaśnie - trzeba go 2-3 minutki pogrzać. niebieski czujnik sprawdzony moim zdaniem ok, na -20 miał ponad 11kohm, przy -10 prawie 5 na gorącym jakieś 280 ohm.

jak ktoś cos może poradzić dajcie znać.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw sty 28, 2010 10:55

anko1973, to jest RP na 100%


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

gailbraith

Post autor: gailbraith » czw sty 28, 2010 14:14

Tak to popularny RP-ek. Co do pomp paliwa to jeśli dobrze pamiętam to w baku ma mieć około 0,3 bara, pod autem 1,2 bara.

anko1973, wskazania niebieskiego czujnika bardzo dobre.



heniek37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt sty 08, 2010 20:40
Lokalizacja: podlasie

Post autor: heniek37 » ndz sty 31, 2010 11:05

to co widac na fotce to erpek.mam identyczny

[ Dodano: 31 Sty 2010 10:13 ]
ostatnio byłem u mechaniora i miałem duzo syfu po czapką wtryskiwacza.nie wiem czy to było przyczyna bo teraz mróz mniejszy i pali super.ale fakt ze było duzo brudu.jezeli nadal nie bedzie odpalał przy duzych mrozach to zostaje wymienic zawór regulatora cisnienia.


golfik 1.8 90ps silnik RP.

anko1973
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sty 23, 2010 01:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: anko1973 » pn kwie 26, 2010 16:26

witam,

tak informacyjnie - byłem u mechaniora jeszcze w zimie - polecany na forum - Warszawa ul. Burakowska - zrobił ogólny przegląd, powyczyszczał go, świece i przewody do wymiany bo stare. Pasek także wymieniony. No ale mrozy zelżały :) więc nie wiadomo czy to pomogło czy nie - moim zdaniem nie bo to raczej coś z elektorniką/elektryką i sterowaniem jest. ale czujniki są OK.

spalanie na trasie spadło do 8,5 więc nie jest tak tragicznie jak było. po mieście nadal bierze 13 l - zobaczymy co będzie w zimie :)

dzięki wszystkim za rady!
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 16:28 przez anko1973, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości