Nierówna praca zaraz po odpaleniu w te mrozy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sty 24, 2010 12:02

Jeszcze raz...
dawkę rozruchową możecie zrobić nawet 10-krotną że z rury jak z komina - i tak będize kulał przez chwilę.
Jeszcze raz - TEMPERATURA SPRĘŻONEGO POWIETRZA musi przekroczyć próg 300 stopni Celsjusza i to stabilnie - dopiero wówczas silnik chodzi równo.Grzanie powietrza jest chwilowe i wspomaga przez krótki moment, gdyż następuje szybkie schładzanie kolejną porcją zimnego powietrza.

To co opisujecie jest absolutnie normalnym objawem dla silników z ZAPŁONEM SAMOCZYNNYM.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sty 24, 2010 13:43

twardy pisze:Ludzie poniżej -15 a wy chcecie żeby klekoty paliły od strzała :grin: Cieszcie sie że wogóle odpalaja :grin:
takie teksty to sobie daruj !
dobry diesel odpala do takiej temp aż paliwo nie zamarza. To że jak przyjdzie mróz i diesel nie odpali to opowieści bajkowe bo ktoś tam powiedział bo kolega jego kolegi ma diesla i mu nie pali (a prawdziwy powód to nie diesle tylko szrot silnik czy tam nie wymieniane filtry świece itp.)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 24, 2010 14:38

Krzyssiek pisze:jak chwyci to daj 1/3 gazu na chwileczke 2-3 sekundy i bedzie po tym stabilnie chodził
Dobra rada :bajer: na sucho zmrożonego turbodiesla gazować :panna:
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 14:41 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

logimen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lut 24, 2009 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: logimen » ndz sty 24, 2010 17:10

MOj po nocy tez zawsze glosniej chodzi, a komp pokazuje chwilowe spalanie na poziomie 4.5l/h. Popracuje tak ze 2 minuty gora i dopiero jak zejdzie do 1l/h to powoli odjezdzam i traktuje go bardzo delikatnie. Wczesniej to nawet gazu nie dotykam po odpaleniu bo boje sie zeby cos nie strzelilo :D


Pozdrawiam, Artur

Awatar użytkownika
Respekt!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 767
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:36
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Respekt! » ndz sty 24, 2010 22:44

Mój jak narazie pali bardzo ładnie, za pierwszym, co do nierównego chodzenia to przy takich temperaturach jak teraz są to 2-3 sekundki pochodzi na wyższych obrotach i troszkę nierówno, ale po tym czasie jest już wszystko w porządku. Normalna sprawa że będzie trochę chodził inaczej po odpaleniu z rana.

tak jak To_mas, napisał, jeśli wymienione filtry, świece sprawne, akumulator sprawny i dobre paliwo zalane to odpali dieselek bez problemu.


..:: GOLF V BLACK PEARL ::.. - viewtopic.php?f=90&t=475628" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości