czujniki w golfie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jakie powinno byc napiecie we wtyczce na tych dwóch pinach, nie chodzi mi o czujnik ( 0 lub 1 V ) tylko w wtyczke bo u mnie jak podepne miernik to jakby nie byo we wtyczne napieciakwadrat pisze:Czerwony-czyjnik podgrzewania kolektora ssącego przy zimnym silniku, działa dopóki silnik nie osiągnie ok 60 stopni C
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ma być po włączeniu zapłonu napięcie jak z akumulatora, trzeba przesledzić kable do skrzynki
[ Dodano: Sob Sty 23, 2010 10:51 am ]
oczywiście napięcie trzeba zmierzyc w wyjetej od czujnika wtyczce, na podłączonej nic nie wykaże, póki temperatura nie przekroczy 60 -65 stopni (jest to wyłącznik rozwierny - przerywa przepływ prądy powyżej 55-65 stopni).
[ Dodano: Sob Sty 23, 2010 10:51 am ]
oczywiście napięcie trzeba zmierzyc w wyjetej od czujnika wtyczce, na podłączonej nic nie wykaże, póki temperatura nie przekroczy 60 -65 stopni (jest to wyłącznik rozwierny - przerywa przepływ prądy powyżej 55-65 stopni).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Heniek 37, udało ci się coś naprawić?
Hej Pawel Marek
mam problem z odpalenie na mrozie MK 2 1.8 benzyna nie miał nigdy gazu (LPG) 90 KM w automacie w dowodzie mam 1990r. ale po vinie wychodzi na 1991. jaki to jest silnik
(RP, itd nie mam pojęcia bo na razie nie wiem jak to sparwdzić - siedze na forum i w książce i szakam jak znajdę dam znać
W lecie na wiosnę na jesieni pali bez problemu; problemy zaczęły sie w grudniu. jak spadnie temp do -10 nie pali - a jak mi się uda - i to nie zawsze - to z rury wali siwy dym, trzęsię go, zapali tylko na wciśniętym gazie, jak zdejme noge z gazu dusi sie i gaśnie. w listopadzie miał przedłużone badania techniczne - spaliny OK - facet na stacji diagnostycznej powiedział nawet ze ma dobry silnik. ale.. bierze olej - ok 1l na 3-4 tys no i dużo pali po mieście nawet 15,5 na trasie prawie 13.
sprawdziłem niebieski czujnik temp wygląda ok w samochodzi na -15 ma prawie 5kohm (może za mało?) w domu na wrzątku miał modelowo 280 ohm w pokojowej wodzie ma 2 kohm. możesz pomóc poradzić co może być albo jak namierzyc ten zawór pomocniczy powietrza?
[ Dodano: 23 Sty 2010 14:02 ]
Paweł Marek, dodam, że bak jest pełny - wczoraj tankowałem 20 litrów do płena. z ostaniego tankowania miał jeszcze dodatki do czyszczenia i wiążące wodę więc teraz nic nie dodałem ale nie powinno to być problemem. popmka paliwa działa bo słychać. zresztą wczoraj rano odpalił bez problemu - no nie było -17 tylko -12 i tylko 6,5 godz. stał na mrozie. dzisiaj postał juz z 8 godzin i było zimniej zdecydowanie.
Hej Pawel Marek
mam problem z odpalenie na mrozie MK 2 1.8 benzyna nie miał nigdy gazu (LPG) 90 KM w automacie w dowodzie mam 1990r. ale po vinie wychodzi na 1991. jaki to jest silnik
(RP, itd nie mam pojęcia bo na razie nie wiem jak to sparwdzić - siedze na forum i w książce i szakam jak znajdę dam znać
W lecie na wiosnę na jesieni pali bez problemu; problemy zaczęły sie w grudniu. jak spadnie temp do -10 nie pali - a jak mi się uda - i to nie zawsze - to z rury wali siwy dym, trzęsię go, zapali tylko na wciśniętym gazie, jak zdejme noge z gazu dusi sie i gaśnie. w listopadzie miał przedłużone badania techniczne - spaliny OK - facet na stacji diagnostycznej powiedział nawet ze ma dobry silnik. ale.. bierze olej - ok 1l na 3-4 tys no i dużo pali po mieście nawet 15,5 na trasie prawie 13.
sprawdziłem niebieski czujnik temp wygląda ok w samochodzi na -15 ma prawie 5kohm (może za mało?) w domu na wrzątku miał modelowo 280 ohm w pokojowej wodzie ma 2 kohm. możesz pomóc poradzić co może być albo jak namierzyc ten zawór pomocniczy powietrza?
[ Dodano: 23 Sty 2010 14:02 ]
Paweł Marek, dodam, że bak jest pełny - wczoraj tankowałem 20 litrów do płena. z ostaniego tankowania miał jeszcze dodatki do czyszczenia i wiążące wodę więc teraz nic nie dodałem ale nie powinno to być problemem. popmka paliwa działa bo słychać. zresztą wczoraj rano odpalił bez problemu - no nie było -17 tylko -12 i tylko 6,5 godz. stał na mrozie. dzisiaj postał juz z 8 godzin i było zimniej zdecydowanie.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
takie coś jest albo w NZ, albo PB, PF czy w GX to sa wtryski wielopunktowe. Nie ma przy gaźniku niema w RP, więc musisz dac dane co to za silnik. Są fotki na forum porównaj albo daj swojąanko1973 pisze:możesz pomóc poradzić co może być albo jak namierzyc ten zawór pomocniczy powietrza?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Sprawdź oznaczenie silnika na naklejce w bagażniku, dokładnie na tylnym pasie od wewnątrz
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
RP-ki sa specyficzne moim zdaniem powinien powstac temat Problemy z RP-kiem tak jak golf 4 silnik bodajze SR ( taki temat istnieje ) Mój RP od 3 lat ( tyle go posiadam ) nigdy nie jeżdził idealnie na benzynie teraz gdzies łapie powietrze ma obroty 1500 ... do ideału mu daleko mimo ze ciagle sie pytam i staram to zrobic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości