grzanie świec!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
logimen bezpiecznik od świec żarowych jest pod pokrywką puszki na akumulatorze, jak podniesiesz pokrywkę to jest to 4 kabel od lewej strony - bezpiecznik stanowi blaszka przed tym przewodem połączona z listwą zasilajacą.
[ Dodano: 22 Sty 2010 00:05 ]
chodzi o bezpiecznik oznaczony jako FL4 na poniższym rysunku :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... fa043bb4e2
[ Dodano: 22 Sty 2010 00:05 ]
chodzi o bezpiecznik oznaczony jako FL4 na poniższym rysunku :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... fa043bb4e2
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
- Lokalizacja: Poland
Nie wiem jak w TD, ale w TDI bezpiecznik jest nad skrzynką bezpiecznikową w kabinie. Jest większy od pozostałych (50A).logimen pisze:gburwygibus, ktory bezpiecznik ? w skrzynce bezpiecznikow nie widze zadnego od swiec
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
widzę że temat świeży to może mi pomożecie.sprawa dotyczy passata b4 z 1Z pod maską.
więc od początku.po kupnie autko chodziło aż miło, potem zrobiło się trochę chłodniej i sobie myślę zima idzie to zmienię wszystkie świece na nowe mimo że stare były jeszcze ok. od jakiegoś miesiąca żeby odpalić zimne auto to musiałem go męczyć z 2 minuty żeby odpalił i równo chodził.z braku czasu sprawdziłem tylko świece okazuje się ze są ok,zmieniłem zapobiegawczo na stare i dalej to samo.wczoraj już mnie to doprowadziło do szału i wziąłem dzień wolnego.dziś sprawdziłem świece-są ok, bezpiecznik przy grodzi zapobiegawczo dałem nowy, bezpiecznik nad skrzynka bezpieczników ok czyli teoretycznie wszystko sprawne.okazało się ze w ogóle nie ma prądu na grubym kablu który idzie od skrzynki bezpieczników do bezpiecznika i dalej do komory. po podaniu mu prądu z innego gniazda prawie wszystko było ok,auto odpaliło jak trzeba i normalnie chodziło z tym że prąd na świece szedł cały czas.
co jest przyczyna tego że na pinie Z1 nie pojawia się +??
tymczasowo zrobię sobie grzanie świec na włączniku ale kiedyś trzeba to naprawić.
z góry dzięki za pomoc
więc od początku.po kupnie autko chodziło aż miło, potem zrobiło się trochę chłodniej i sobie myślę zima idzie to zmienię wszystkie świece na nowe mimo że stare były jeszcze ok. od jakiegoś miesiąca żeby odpalić zimne auto to musiałem go męczyć z 2 minuty żeby odpalił i równo chodził.z braku czasu sprawdziłem tylko świece okazuje się ze są ok,zmieniłem zapobiegawczo na stare i dalej to samo.wczoraj już mnie to doprowadziło do szału i wziąłem dzień wolnego.dziś sprawdziłem świece-są ok, bezpiecznik przy grodzi zapobiegawczo dałem nowy, bezpiecznik nad skrzynka bezpieczników ok czyli teoretycznie wszystko sprawne.okazało się ze w ogóle nie ma prądu na grubym kablu który idzie od skrzynki bezpieczników do bezpiecznika i dalej do komory. po podaniu mu prądu z innego gniazda prawie wszystko było ok,auto odpaliło jak trzeba i normalnie chodziło z tym że prąd na świece szedł cały czas.
co jest przyczyna tego że na pinie Z1 nie pojawia się +??
tymczasowo zrobię sobie grzanie świec na włączniku ale kiedyś trzeba to naprawić.
z góry dzięki za pomoc
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
witam posiadam mk4 ahl wymieniłem świeczki bo 3 spalone a i tak palił w mrozy
dziwi mnie tylko czas świecenia sie kontrolki ok 15 sek czy zimny czy ciepły swieczki grzeje czy to moze czujnki panowie kiedys w AAZ miałem podobny problem i dałem rezystorek bodajże 300 ohm równolegle na dwa piny odpowiadajace za sygnał grzania tylko nie wiem czy teraz moza tak zrobić ?
dziwi mnie tylko czas świecenia sie kontrolki ok 15 sek czy zimny czy ciepły swieczki grzeje czy to moze czujnki panowie kiedys w AAZ miałem podobny problem i dałem rezystorek bodajże 300 ohm równolegle na dwa piny odpowiadajace za sygnał grzania tylko nie wiem czy teraz moza tak zrobić ?
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sztomel, dzieki. U mnie palil za 2-3 razem jak juz podgrzalem swiece ze 4-5 razy. Wczoraj zatankowalem do pelna i dzis rano przy -12.5 odpalil za pierwszym razem. Jak wyszedlem z roboty to tez tylko jedno grzanie i odrazu odpalil. Czyzby paliwko nie takie ? Dodam, ze wczesniej mialem w baku Statoil Diesel Gold, a teraz mam Statoil Diesel Suprema czy jakos tak. Sprawdze jeszcze ten bezpiecznik.
Pozdrawiam, Artur
Witam.
Ja też opwiem o swojej przypadłości.
Tamtej zimy autko paliło elegancko, ale tej już jest inaczej. Stało auto w blaszanym garażu ze 2 dni,a mrozy były nie chude, dziś rano było -20 poszedłem odpalić i kontrolka od świec zgasła, poczekałem aż zrobiło pyk i pale...auto kręci, kręci i nic.Odczekałem troche i znowu przekręciłem zapłon po zgaśnięciu kontrolki też kręcił ale załapał - a tak się zaczął tłuc i nie równo chodzić,że sie zdziwiłem(to mój pierwszy TDI).I odrazu mgła w blaszaku z dymu.Pochodził z 10 min i było ok.
Z tego co piszecie to będzie to wina swiec czy poważniejsza sprawa ?
Ja też opwiem o swojej przypadłości.
Tamtej zimy autko paliło elegancko, ale tej już jest inaczej. Stało auto w blaszanym garażu ze 2 dni,a mrozy były nie chude, dziś rano było -20 poszedłem odpalić i kontrolka od świec zgasła, poczekałem aż zrobiło pyk i pale...auto kręci, kręci i nic.Odczekałem troche i znowu przekręciłem zapłon po zgaśnięciu kontrolki też kręcił ale załapał - a tak się zaczął tłuc i nie równo chodzić,że sie zdziwiłem(to mój pierwszy TDI).I odrazu mgła w blaszaku z dymu.Pochodził z 10 min i było ok.
Z tego co piszecie to będzie to wina swiec czy poważniejsza sprawa ?
[url=http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/volkswagen/vw-golf/][img]http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/files/2010/01/fan_468x60_2.png[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
- Lokalizacja: Poland
[ Dodano: 22 Sty 2010 00:05 ]
chodzi o bezpiecznik oznaczony jako FL4 na poniższym rysunku :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... fa043bb4e2[/quote]
A jeśli nie ma tego piątego kabla?Bo u mnie go nie ma
Na schemacie pisze że to jest kabel "podgrzewacz chłodziwa"
chodzi o bezpiecznik oznaczony jako FL4 na poniższym rysunku :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... fa043bb4e2[/quote]
A jeśli nie ma tego piątego kabla?Bo u mnie go nie ma
Na schemacie pisze że to jest kabel "podgrzewacz chłodziwa"
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
- Lokalizacja: Poland
może to być wina przekaznikadawid018 pisze:widzę że temat świeży to może mi pomożecie.sprawa dotyczy passata b4 z 1Z pod maską.
więc od początku.po kupnie autko chodziło aż miło, potem zrobiło się trochę chłodniej i sobie myślę zima idzie to zmienię wszystkie świece na nowe mimo że stare były jeszcze ok. od jakiegoś miesiąca żeby odpalić zimne auto to musiałem go męczyć z 2 minuty żeby odpalił i równo chodził.z braku czasu sprawdziłem tylko świece okazuje się ze są ok,zmieniłem zapobiegawczo na stare i dalej to samo.wczoraj już mnie to doprowadziło do szału i wziąłem dzień wolnego.dziś sprawdziłem świece-są ok, bezpiecznik przy grodzi zapobiegawczo dałem nowy, bezpiecznik nad skrzynka bezpieczników ok czyli teoretycznie wszystko sprawne.okazało się ze w ogóle nie ma prądu na grubym kablu który idzie od skrzynki bezpieczników do bezpiecznika i dalej do komory. po podaniu mu prądu z innego gniazda prawie wszystko było ok,auto odpaliło jak trzeba i normalnie chodziło z tym że prąd na świece szedł cały czas.
co jest przyczyna tego że na pinie Z1 nie pojawia się +??
tymczasowo zrobię sobie grzanie świec na włączniku ale kiedyś trzeba to naprawić.
z góry dzięki za pomoc
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 25, 2009 12:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
U mnie było dokładnie to samo. Ciężko palił (w zależności od tempr) im mniejsza tym gorzej. Po odpaleniu dymił i nie równo pracował. Były spalone 3 świece !!! Komputer łapał błędy. Po wymianie świec wszystko ustało. Auto pali dobrze i po odpaleniu nie dymi, silnik nie wchodzi w dziwne wibracje. Pozdrawiam
zajo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 236 gości