Mikropęknięcia na głowicy Bora tdi 1,9 AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob sty 23, 2010 10:24

Coś mi mówi, że to auto idzie na handel



Awatar użytkownika
endoen1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 22:21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: endoen1 » ndz sty 24, 2010 01:28

Spawać mikropęknięcia? to w ogóle jest możliwe? czy ty sobie żartujesz. Nie idzie auto na handel, bo nie jestem złodziejem i oszustem co wciska buble i ściemnia że to jeździ dobrze. Dlatego pytałem jakie konsekwencje mikropęknięcia mogą powodować. Jak widzę mam dwie opinie: jedna silnik po roku pójdzie w diabły, druga olać nic się nie stanie.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » ndz sty 24, 2010 01:33

Witam w ksiazce o golfach czytałem ze głowice moga mieć do 0.5mm peknięcia i jezeli nie dochodzą do gniazd wtryskiwaczy ani do swiec zarowych to nie trzeba tego robić



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz sty 24, 2010 03:13

endoen1 pisze:Spawać mikropęknięcia? to w ogóle jest możliwe? czy ty sobie żartujesz. Nie idzie auto na handel, bo nie jestem złodziejem i oszustem co wciska buble i ściemnia że to jeździ dobrze. Dlatego pytałem jakie konsekwencje mikropęknięcia mogą powodować. Jak widzę mam dwie opinie: jedna silnik po roku pójdzie w diabły, druga olać nic się nie stanie.
:panna: uspokoj sie, bo chyba za bardzo do glowy bierzesz. Przejedz sie do lepszego warsztatu ktory regeneruje glowice. Dowiesz sie conieco, bo narazie na sile sobie wpychasz zupelnie absurdalna wiedze.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 24, 2010 10:45




Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » ndz sty 24, 2010 11:05

endoen1, a możesz mi wytłumaczyc jak sprawdzili że tam sa mikropekniecia ? wiesz co to sa mikropeknięcia ? według mnie to moze byc ewentualnie peknieta . ja bym na twoim miejscu pierw go zapalił i dokładnie poogladal cały uklad chlodnica zbiorniczek itp ... i poszukał innego mechanika :grin:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz sty 24, 2010 12:01

endoen1,

przechodziłem bardzo podobny problem w maju zeszłego roku, też wywalało płyn przy większych obciążeniach czego efektem końcowym była wymiana uszczelki pod głowicą, spaliny bardzo ładnie dostawały się do kanalików od systemu chłodzącego, większe obciązenie = większe ciśnienie i wywalało płyn przez zbiorniczek, z czasem zbiorniczek zaszedł cały sadzą. nie ma co gdybać więc proponuję Ci wizytę u diagnosty w celu:
-sprawdzenia układu wydechowego a dokładnie spalin, czy nie ma w nim el. płynu chłodniczego
-sprawdzenie układu chłodniczego czy nie ma w nim spalin
*u diagnosty zrobisz to bez kłopotu

Sam możesz zrobić kilka rzeczy:
-czy rura wychodząca od chłodnicy jest twarda? powinna być miękka
-czy pod korkiem wlewu oleju robi się "masło"
-czy zbiorniczek wyrównawczy zachodzi sadzą?
-rozgrzane auto, delikatnie odkręcasz korek od zbiorniczka, w środku ktoś na luzie wkręca auto na obroty około 3 tyś a Ty zerkasz co się dzieje w zbiorniczku, ogólnie nie powinno się pienić
-obserwujesz bagnet czy nie przybywa oleju
-ewentualnie podmienić z kimś korki od zbiorniczka wyrównawczego


Przy wymianie uszczelki pod głowicą moja głowica trafiła do specjalistycznego zakładu który zajmuję się planowaniem itp.... Szanujący się zakład/mechanik sprawdzi ciśnieniowo stan techniczny głowicy czy jest szczelna itp. więc nie ma się co martwić. Tak jak kolega napisał:
Witam w ksiazce o golfach czytałem ze głowice moga mieć do 0.5mm peknięcia i jezeli nie dochodzą do gniazd wtryskiwaczy ani do swiec zarowych to nie trzeba tego robić
jest to prawda, może mechanik mówiąc Ci o jakis mikropęknięciach miał na myśli to. Przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą proponuję wymianę uszczelniaczy, wymianę prowadnic zaworów oraz dotarcie zaworów.

W WWA znajdziesz pewnie porzadny zakład. Poszukaj na forum regionalnym, chłopaki zaproponują Ci usługi sprawdzonego fachwoca. Na początek diagnostyka a później w zależności co wyjdzie. Sprawdz to o czym Ci napisałem, chwila a możesz sam sie upewnić.

[ Dodano: 24 Sty 2010 11:07 ]
podklejam Ci jeszcze temacik to poczytania, masz tutaj opisany cały mój problem z uszczelką: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234318&start=0
jeśli mechanik będzie robił uszczelkę i będzie wyciągał PD pamiętaj o tym aby wymienic oringi przy pompkach oraz taki miedziane uszczelki + pompki do regulacji aby było ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 181 gości