Post
autor: Lipek81 » sob sty 23, 2010 15:13
No w sumei na to wychodzi, ze trzeba by zamienić liczniki razem ze skrzynią. Silnik być może jakoś dałoby radę ominąć - ale to nie wiem, trzeba by zerknąć w schematy, jak ten automat jest połączony z silnikiem. Chyba, że wymyślisz jakąś metodę na podłączenie linki do skrzyni automatycznej i potem jeszcze do tej linki czujnika prędkości i licznika. Można by zastosować taką przekładnię, która była stosowana w niektórych mkII, gdzie było rozdzielenie jednej linki na dwa wałki - jeden szedł do licznika, drugi do urządzenia ostrzegającego o przekroczeniu prędkości. Ale dostać takie coś to raczej ciężko będzie.
Można też spróbować wykorzystać czujnik prędkości w liczniku mkII wykorzystywany do tempomatu, radia i MFA - ale nie wiem, czy format sygnału jest taki, jakiego potrzebujemy - jak nie, to może jakiś elektronik podjąłby się stworzenia odpowiedniego urządzonka.
No i wciąż jest też problem, jak podłączyć linkę do skrzyni zamiast czujnika. Być może sprawa jest banalna, tak i wygląda to tak, jak w skrzyniach manualnych od mkIII, gdzie wystarczy wyciągnąć czujnik i włożyć linkę od mkII, która pasuje bez problemu. Ale może być też tak (i to jest bardziej prawdopodobne) że ten czujnik jest w ogóle innej konstrukcji, ma zupełnie inne zakończenie niż linka od mkII - no i wtedy jest problem. Być może dałoby się jakoś rozwalić czujnik i wsadzić do niego linkę - ale to też trochę karkołomne zadanie...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.