Mikropęknięcia na głowicy Bora tdi 1,9 AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spawać mikropęknięcia? to w ogóle jest możliwe? czy ty sobie żartujesz. Nie idzie auto na handel, bo nie jestem złodziejem i oszustem co wciska buble i ściemnia że to jeździ dobrze. Dlatego pytałem jakie konsekwencje mikropęknięcia mogą powodować. Jak widzę mam dwie opinie: jedna silnik po roku pójdzie w diabły, druga olać nic się nie stanie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
uspokoj sie, bo chyba za bardzo do glowy bierzesz. Przejedz sie do lepszego warsztatu ktory regeneruje glowice. Dowiesz sie conieco, bo narazie na sile sobie wpychasz zupelnie absurdalna wiedze.endoen1 pisze:Spawać mikropęknięcia? to w ogóle jest możliwe? czy ty sobie żartujesz. Nie idzie auto na handel, bo nie jestem złodziejem i oszustem co wciska buble i ściemnia że to jeździ dobrze. Dlatego pytałem jakie konsekwencje mikropęknięcia mogą powodować. Jak widzę mam dwie opinie: jedna silnik po roku pójdzie w diabły, druga olać nic się nie stanie.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
endoen1, a możesz mi wytłumaczyc jak sprawdzili że tam sa mikropekniecia ? wiesz co to sa mikropeknięcia ? według mnie to moze byc ewentualnie peknieta . ja bym na twoim miejscu pierw go zapalił i dokładnie poogladal cały uklad chlodnica zbiorniczek itp ... i poszukał innego mechanika
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
endoen1,
przechodziłem bardzo podobny problem w maju zeszłego roku, też wywalało płyn przy większych obciążeniach czego efektem końcowym była wymiana uszczelki pod głowicą, spaliny bardzo ładnie dostawały się do kanalików od systemu chłodzącego, większe obciązenie = większe ciśnienie i wywalało płyn przez zbiorniczek, z czasem zbiorniczek zaszedł cały sadzą. nie ma co gdybać więc proponuję Ci wizytę u diagnosty w celu:
-sprawdzenia układu wydechowego a dokładnie spalin, czy nie ma w nim el. płynu chłodniczego
-sprawdzenie układu chłodniczego czy nie ma w nim spalin
*u diagnosty zrobisz to bez kłopotu
Sam możesz zrobić kilka rzeczy:
-czy rura wychodząca od chłodnicy jest twarda? powinna być miękka
-czy pod korkiem wlewu oleju robi się "masło"
-czy zbiorniczek wyrównawczy zachodzi sadzą?
-rozgrzane auto, delikatnie odkręcasz korek od zbiorniczka, w środku ktoś na luzie wkręca auto na obroty około 3 tyś a Ty zerkasz co się dzieje w zbiorniczku, ogólnie nie powinno się pienić
-obserwujesz bagnet czy nie przybywa oleju
-ewentualnie podmienić z kimś korki od zbiorniczka wyrównawczego
Przy wymianie uszczelki pod głowicą moja głowica trafiła do specjalistycznego zakładu który zajmuję się planowaniem itp.... Szanujący się zakład/mechanik sprawdzi ciśnieniowo stan techniczny głowicy czy jest szczelna itp. więc nie ma się co martwić. Tak jak kolega napisał:
W WWA znajdziesz pewnie porzadny zakład. Poszukaj na forum regionalnym, chłopaki zaproponują Ci usługi sprawdzonego fachwoca. Na początek diagnostyka a później w zależności co wyjdzie. Sprawdz to o czym Ci napisałem, chwila a możesz sam sie upewnić.
[ Dodano: 24 Sty 2010 11:07 ]
podklejam Ci jeszcze temacik to poczytania, masz tutaj opisany cały mój problem z uszczelką: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234318&start=0
jeśli mechanik będzie robił uszczelkę i będzie wyciągał PD pamiętaj o tym aby wymienic oringi przy pompkach oraz taki miedziane uszczelki + pompki do regulacji aby było ok
przechodziłem bardzo podobny problem w maju zeszłego roku, też wywalało płyn przy większych obciążeniach czego efektem końcowym była wymiana uszczelki pod głowicą, spaliny bardzo ładnie dostawały się do kanalików od systemu chłodzącego, większe obciązenie = większe ciśnienie i wywalało płyn przez zbiorniczek, z czasem zbiorniczek zaszedł cały sadzą. nie ma co gdybać więc proponuję Ci wizytę u diagnosty w celu:
-sprawdzenia układu wydechowego a dokładnie spalin, czy nie ma w nim el. płynu chłodniczego
-sprawdzenie układu chłodniczego czy nie ma w nim spalin
*u diagnosty zrobisz to bez kłopotu
Sam możesz zrobić kilka rzeczy:
-czy rura wychodząca od chłodnicy jest twarda? powinna być miękka
-czy pod korkiem wlewu oleju robi się "masło"
-czy zbiorniczek wyrównawczy zachodzi sadzą?
-rozgrzane auto, delikatnie odkręcasz korek od zbiorniczka, w środku ktoś na luzie wkręca auto na obroty około 3 tyś a Ty zerkasz co się dzieje w zbiorniczku, ogólnie nie powinno się pienić
-obserwujesz bagnet czy nie przybywa oleju
-ewentualnie podmienić z kimś korki od zbiorniczka wyrównawczego
Przy wymianie uszczelki pod głowicą moja głowica trafiła do specjalistycznego zakładu który zajmuję się planowaniem itp.... Szanujący się zakład/mechanik sprawdzi ciśnieniowo stan techniczny głowicy czy jest szczelna itp. więc nie ma się co martwić. Tak jak kolega napisał:
jest to prawda, może mechanik mówiąc Ci o jakis mikropęknięciach miał na myśli to. Przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą proponuję wymianę uszczelniaczy, wymianę prowadnic zaworów oraz dotarcie zaworów.Witam w ksiazce o golfach czytałem ze głowice moga mieć do 0.5mm peknięcia i jezeli nie dochodzą do gniazd wtryskiwaczy ani do swiec zarowych to nie trzeba tego robić
W WWA znajdziesz pewnie porzadny zakład. Poszukaj na forum regionalnym, chłopaki zaproponują Ci usługi sprawdzonego fachwoca. Na początek diagnostyka a później w zależności co wyjdzie. Sprawdz to o czym Ci napisałem, chwila a możesz sam sie upewnić.
[ Dodano: 24 Sty 2010 11:07 ]
podklejam Ci jeszcze temacik to poczytania, masz tutaj opisany cały mój problem z uszczelką: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234318&start=0
jeśli mechanik będzie robił uszczelkę i będzie wyciągał PD pamiętaj o tym aby wymienic oringi przy pompkach oraz taki miedziane uszczelki + pompki do regulacji aby było ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości