Wymiana nagrzewnicy została zakończona, powietrze leci teraz gorące, jeśli nie powiedzieć parzące. Zaczęło sie od tego że leciało ledwo letnie powietrze. Wyrzuciłem w pierwszej kolejności dwa trójniki z termostatem nagrzewnicy i zaworkiem które są na wężach dochodzących do nagrzewnicy w komorze silnika. W ich miejsce dałem rurki miedziane o średnicy zewnętrznej 22 mm i długości około 10 cm każda. Nie wiele to pomogło więc przyszła pora na nagrzewnicę. Nie odkręcałem deski rozdzielczej. W pierwszej kolejności odkręcamy półki przed pasażerem i kierowcą oraz demontujemy tunel środkowy. Następnie wyciągamy dolną kierownicę powietrza z dyszami na nogi, odkręcamy 3 wkręty mocujące osłonę po stronie kierowcy i mamy taki oto widok.
Tutaj widok od strony kierowcy. Kółkami czerwonymi oznaczyłem 3 linki sterowania które musimy odczepić przez zdjęcie drucików i zawleczek, uwaga aby ich nie pogubić bo strzelają po całym aucie.
![Obrazek](http://i47.tinypic.com/2ng5rly.jpg)
Od komory silnika mamy taki oto widok. Czerwonym owalem oznaczyłem osłonę aluminiową którą trzeba zdemontować aby mieć dobre dojście do śrub mocujących całą dmuchawę. Zielonymi kółkami pokazuję wspomniane rurki miedziane w miejscu termostatu nagrzewnicy, zaworu i wypasu
![Obrazek](http://i45.tinypic.com/2mg1k6d.jpg)
Na kolejnych 3 fotkach pokazuję trzy nakrętki które mocują dmuchawę do grodzi oraz opaski węży nagrzewnicy:
![Obrazek](http://i47.tinypic.com/345kgsi.jpg)
![Obrazek](http://i45.tinypic.com/125kkn5.jpg)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/rid9o7.jpg)
Wewnątrz auta po stronie pasażera szukamy takiej nakrętki mocującej dmuchawę. Jest ona w pobliżu elektrycznej dmuchawy:
![Obrazek](http://i50.tinypic.com/2hqrswl.jpg)
Teraz odkręcamy te dwie nakrętki plastikowe i odchylamy pokrywę do tyłu:
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/25aub1z.jpg)
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/106ivmc.jpg)
Teraz odczepiamy spinki 6 szt. Tej z góry pewnie nie uda się odczepić, mi się złamało mocowanie ale nie przeszkadza to w niczym. Myślałem że nie będzie konieczne rozpinanie tych spinek jednak nie chciała wyjść dmuchawa w jednym kawałku, aby ją wyjąć trzeba trochę pomanewrowac i jak jest rozpołowiona to jest to dużo łatwiejsze:
![Obrazek](http://i45.tinypic.com/era1id.jpg)
Na fotce nie widać spinek z tyłu i tej jednej z góry.
Na tej fotce mamy już wysuniętą dmuchawę w stanie rozpołowionym, w kółku oznaczyłem miejsce rozpołowienia:
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/2lxh84h.jpg)
A tutaj wyjęta dmuchawa na zewnątrz:
![Obrazek](http://i47.tinypic.com/mjwwfq.jpg)
Podważamy zaczepy (w kółkach) i wysuwamy nagrzewnicę na zewnątrz (strzałka)
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/345ezpg.jpg)
Widok wewnątrz dmuchawy, zgniłe liście:
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/350qvsy.jpg)
Do nowej nagrzewnicy przyklejamy piankę na wzór starej, pianka jest dostępna w komplecie w pudełku:
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/33xefc3.jpg)
Wsuwamy nową nagrzewnicę do dmuchawy aż do zaskoczenia zatrzasków:
![Obrazek](http://i49.tinypic.com/2z83kw8.jpg)
I mamy na koniec taki widok gotowej do montażu połówki dmuchawy:
![Obrazek](http://i48.tinypic.com/9qk4up.jpg)
Wkładamy tą połówkę do auta i przykręcamy na gotowo, podłączamy sterowanie i przyczepiamy drugi kawałek dmuchawy, montujemy spinki, podłączamy wtyczkę i węże z opaskami. Odpalamy motorownie i sprawdzamy czy wszystko jest OK, nic nie cieknie itp, po chwili zacznie lecieć BARDZO gorące powietrze, uzupełniamy międzyczasie płyn chłodzący i składamy resztę gratów. Powodzenia i miłego dłubania, myślę ze tak na spokojnie to 5 godzinek pracy z przerwami na kawkę, warto bo nie jest to trudne a warsztaty z tego co słyszałem bardzo dużo wołają za taką usługę.