problem z przekaznikiem 109 po wymianie dziwna jazda

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ahmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 22, 2010 21:15
Lokalizacja: chełm
Kontakt:

problem z przekaznikiem 109 po wymianie dziwna jazda

Post autor: ahmar » pt sty 22, 2010 21:23

witam dzisiaj chciałem pojechać do sklepu wsiadłem do auta i po przekręceniu kluczyka nie było kontrolki od świec żarowych długo nie myśląc wymieniłem go i auto odpaliło. w drodze zobaczyłem że turbo włącza się dopiero od 2100obr wczesniej było to 1850 juz zaczynała ciągnąć wymieniłem zawór n75 na drugi z innego auta i to samo jak auto zimne któryś przekaznik cyka chyba ten 103 może to jego wina ? a może to dlatego że na dworze jest -15 ? a i golfik jakoś tak mozolnie reaguje na pedał gazu tak mułowato co to może być proszę o pomoc :smoke:



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pt sty 22, 2010 21:36

Przekaźnik przekaźnikiem, a może ci po prostu sprężarka przymarzła lub gruszka podciśnieniowa. We wczesnych modelach był problem z gruszką. Dostawała się do niej woda. Tak czy inaczej diagnoza vagiem bardziej niż wskazana.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

ahmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 22, 2010 21:15
Lokalizacja: chełm
Kontakt:

Post autor: ahmar » pt sty 22, 2010 21:52

pod vagiem niema błędów był jeden zablokowana jednostka sterująca silnika alo to normalne jak przekaznik 109 padł teraz niema nic i nic nie generuje

[ Dodano: 22 Sty 2010 20:54 ]
golf to jeden z pierwszych modeli 98r a ta gruszka to nagórze na dolocie?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sty 23, 2010 00:46

ahmar pisze:a ta gruszka to nagórze na dolocie?
nie, chodzi o gruszkę przy turbinie a nie tę od sterowania klapą gaszącą co jest przy koletorze ssącym.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości