![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Tankowałem go za 150zł jak wskazówka pokazywała pierwszą czerwona kreskę rezerwy ( ta pierwsza czerwona nad 0 ) i teraz zatankowałem jak wskazówka pokazywała tą samą kreskę. Pomijając marną jakość wskazań czujnika poziomu paliwa to żre mi strasznie jak VR6 :/
Czujnik temp. wymieniony jakiś czas temu i raczej OK ( nie jakiś za 30żł ), termostat wymieniony na Wahler ( coś z nim chyba nie tak bo na trasie i w mieście na prostych albo normalnych drogach bez korków gdzie jazda z prędkością 60-80km/h to temp. jest 70-75 st.C z ogrzewaniem ).
TPS sprawdzony i sprawny. Przepływomierz także sprawny. Palec i kopułka wymienione na ori BOSCH-a ( niedawno ) i świece NGK ( świece 5tys. temu ). Przewody były wymieniane zanim go kupiłem ( i tak wyglądały ) BERU ( nie świecą i nie kopią/smyrają ). Układ paliwowy sprawdzany ( pompa, regulator ciśnienia, wtryski ). Rozrząd zmieniany i na pewno dobrze ustawiony. Wszystkie filtry i olej powymieniane 5tys. temu. Filtr paliwa wymieniony ( może 2500-3000km zrobiłem na nim ).
Przed zimą jak go sprawdziłem to wyszło mi 12.6L na 100km ( co można było wyjaśnić może bardziej dynamiczną/agresywną jazdą, ale teraz :/ jak jest ślisko... ).