wymiana silnika z rp na abs
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
To akurat nie ma nic do tego. Najłatwiej poznać po skrzynce bezpieczników. Jak chcesz to mogę ci fotkę strzelić bo ja mam już "po lifcie" elektrycznym. Przeróbka elektryki byla coś koło sierpnia 89r. Ja mam samochód z 89r pierwsza rejestracja w listopadzie i mam nowy tym elektryki, a szerokich zderzaków nie mam. Szerokie od 90rsas_gti pisze:A powiedz czy masz waskie zderzaki czy szerokie?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z tymi zderzakami masz rację...moj błąd...(sam robiłem swap gdzie dawcą był RP z nową skrzynką i wąskimi zdesiami ale o tym zapomniałem :p )
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 18:57 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
nie trzeba całego silnika bo są praktycznie takie same, różnica to aparat zapłonowy (w abs nie ma wejscia do sterowania podciśnieniem) i cewka zapłonowa inna, reszta rzeczy pasuje i tylko wyjmujesz stara instalacje a zakładasz nową, chyba że ten abs jeździł w aucie z immobilaiserem to trzeba go przekładać lub wyłączyć tą funkcję w kompie
cały zabieg daje tylko tyle że max moment jest dostepny od trochę niższych obrotów no i można podpiąć VAG-COM zamiast kodów błyskowych
oczywiście twoje auto musi być od 89 roku w górę, bo jak nie jest to założenie tego silnika wymaga albo wymiany całej instalacji auta na nową ma to swoje plusy ale i kosztuje, lub trzeba porzeźbić trochę ale też się da
cały zabieg daje tylko tyle że max moment jest dostepny od trochę niższych obrotów no i można podpiąć VAG-COM zamiast kodów błyskowych
oczywiście twoje auto musi być od 89 roku w górę, bo jak nie jest to założenie tego silnika wymaga albo wymiany całej instalacji auta na nową ma to swoje plusy ale i kosztuje, lub trzeba porzeźbić trochę ale też się da
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmmm a tłoki ?? ABS ma inne tłoki czego skutkiem jest wyższy stopień sprężanie (w abs-10, w Rp-9), podobnie wałek rozrządu.
[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 18:15 ]
[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 18:15 ]
jak zostawi tłoki i wałek z RP to max. moment wcale nie będzie niżej.RasPL pisze:cały zabieg daje tylko tyle że max moment jest dostepny od trochę niższych obrotów
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 19:16 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości