TDi problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

benek59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 13, 2009 23:16
Lokalizacja: Kluczbork

TDi problem

Post autor: benek59 » pt sty 22, 2010 18:39

Dziś zauważyłem ze podczas stania w korku w przełożeniu gałki zmiany biegów na "luz" nie mam obrotów ok 800 tylko sa lekko ponad 1000 i na wolnych obrotach w silniku cos delikatnie stuka;/ zadna kontrolka w aucie mi sie nie zapaliła, silnik nie stracił mocy. Czy miał ktos z Was podobną sytuacje ?? Dodam ze auto to VW Touran. 1.9 TDi (77 KW=105 KM) rok. 2007



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sty 23, 2010 00:51

brak sygnału z czujnika temperatury płynu chłodzącego jest powodem podwyższonych obrotów biegu jałowego rozgrzanego silnika, powodem może być uszkodzony czujnik, złe połączenie wtyczka-czujnik lub uszkodzony kabelek we wiązce - błąd wyjdzie po podłaczeniu Vaga, co do stuków to sam musisz zobaczyć co jest ich powodem.


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: TDi problem

Post autor: doggie » sob sty 23, 2010 09:03

benek59 pisze: na wolnych obrotach w silniku cos delikatnie stuka
to akurat może nie mieć nic wspólnego z czujnikiem temperatury, może to być oznaka padającego dwumasu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości