Skrzynia z MK III w MK II - czy się da ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia z MK III w MK II - czy się da ?
Czy da sie przeswapować skrzynie automatyczną z golfa trojeczki do golfa dwojki ?
inny swap na manual nie wchodzi w gre.
Zbieram tego typu informacje z powodu malej awarii mojej skrzyni, a dodatkowy bieg nie ukrywajmy napewno by sie przydal do lepszego podrozowania;)
z gory dzieki za odpowiedzi badz podpowiedzi
inny swap na manual nie wchodzi w gre.
Zbieram tego typu informacje z powodu malej awarii mojej skrzyni, a dodatkowy bieg nie ukrywajmy napewno by sie przydal do lepszego podrozowania;)
z gory dzieki za odpowiedzi badz podpowiedzi
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
strace wtedy MFA ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
musialbym tez miec silnik z mfa od trojki tak ? ;p
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
wiec w zasadzie przekladam silnik i skrzynie i wszystko mam po staremu ? ; p
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No jeszcze problem z prędkościomierzem powstaje. MKIII ma na czujniku- mkII na lince. Czujnik w skrzyni od mkIII jest potrzebny do prawidłowego działania tej skrzyni - więc nie można go wyrzucić, powstaje więc problem, jak podłączyć linkę do skrzyni.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
wiec trzebaby też swapować zegary z MK III ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
nie kolego, nie chodzi o prędkośc.
Chodzi o to, ze ucho od skrzyni oderwało sie w miejscu mocowania z łapą.
Pękło po prostu.
Raz juz spawałem i niestety nie pomogło
Spodziewam sie, ze peknie niedlugo druga lapa i siadzie na samej poduszcze, jak ta kleknie to ciagnie skrzynie po ziemi dlatego tez chcialem tak sobie zamienic co nieco;)
Chodzi o to, ze ucho od skrzyni oderwało sie w miejscu mocowania z łapą.
Pękło po prostu.
Raz juz spawałem i niestety nie pomogło
Spodziewam sie, ze peknie niedlugo druga lapa i siadzie na samej poduszcze, jak ta kleknie to ciagnie skrzynie po ziemi dlatego tez chcialem tak sobie zamienic co nieco;)
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No w sumei na to wychodzi, ze trzeba by zamienić liczniki razem ze skrzynią. Silnik być może jakoś dałoby radę ominąć - ale to nie wiem, trzeba by zerknąć w schematy, jak ten automat jest połączony z silnikiem. Chyba, że wymyślisz jakąś metodę na podłączenie linki do skrzyni automatycznej i potem jeszcze do tej linki czujnika prędkości i licznika. Można by zastosować taką przekładnię, która była stosowana w niektórych mkII, gdzie było rozdzielenie jednej linki na dwa wałki - jeden szedł do licznika, drugi do urządzenia ostrzegającego o przekroczeniu prędkości. Ale dostać takie coś to raczej ciężko będzie.
Można też spróbować wykorzystać czujnik prędkości w liczniku mkII wykorzystywany do tempomatu, radia i MFA - ale nie wiem, czy format sygnału jest taki, jakiego potrzebujemy - jak nie, to może jakiś elektronik podjąłby się stworzenia odpowiedniego urządzonka.
No i wciąż jest też problem, jak podłączyć linkę do skrzyni zamiast czujnika. Być może sprawa jest banalna, tak i wygląda to tak, jak w skrzyniach manualnych od mkIII, gdzie wystarczy wyciągnąć czujnik i włożyć linkę od mkII, która pasuje bez problemu. Ale może być też tak (i to jest bardziej prawdopodobne) że ten czujnik jest w ogóle innej konstrukcji, ma zupełnie inne zakończenie niż linka od mkII - no i wtedy jest problem. Być może dałoby się jakoś rozwalić czujnik i wsadzić do niego linkę - ale to też trochę karkołomne zadanie...
Można też spróbować wykorzystać czujnik prędkości w liczniku mkII wykorzystywany do tempomatu, radia i MFA - ale nie wiem, czy format sygnału jest taki, jakiego potrzebujemy - jak nie, to może jakiś elektronik podjąłby się stworzenia odpowiedniego urządzonka.
No i wciąż jest też problem, jak podłączyć linkę do skrzyni zamiast czujnika. Być może sprawa jest banalna, tak i wygląda to tak, jak w skrzyniach manualnych od mkIII, gdzie wystarczy wyciągnąć czujnik i włożyć linkę od mkII, która pasuje bez problemu. Ale może być też tak (i to jest bardziej prawdopodobne) że ten czujnik jest w ogóle innej konstrukcji, ma zupełnie inne zakończenie niż linka od mkII - no i wtedy jest problem. Być może dałoby się jakoś rozwalić czujnik i wsadzić do niego linkę - ale to też trochę karkołomne zadanie...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
ehh...
brzmi to wszystko przerażająco.
A koszt wsadzenia manuala ?
jak się kształtuje ?
brzmi to wszystko przerażająco.
A koszt wsadzenia manuala ?
jak się kształtuje ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości