Co sie dzieje???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 20, 2007 21:58
- Lokalizacja: Kolobrzeg
- Kontakt:
Co sie dzieje???
Witam! Prosze oModeratorów o nie usuwanie tego tematu poniewaz pracuje w holandii i niemam codziennie dostepu do internetu i dlatego nie korzystam z szukajki!
Otóz mam taki problem w moim mk3! Gdy uruchomie silnik, auto troche pochodzi i kiedy ustawie nawiew na cieple powietrze i wlacze wentylator to auto natychmiast wypelnia sie para gorsza jak w saunie, lekko smierdzaca i slodka! Prosze o pomoc bo jak tu do polski wrócic??? dodam ze auto fabrycznie niema filtru pylkowego, ma tylko w podszybiu kratke przykrecona na dwie sruby! POMOCY
Otóz mam taki problem w moim mk3! Gdy uruchomie silnik, auto troche pochodzi i kiedy ustawie nawiew na cieple powietrze i wlacze wentylator to auto natychmiast wypelnia sie para gorsza jak w saunie, lekko smierdzaca i slodka! Prosze o pomoc bo jak tu do polski wrócic??? dodam ze auto fabrycznie niema filtru pylkowego, ma tylko w podszybiu kratke przykrecona na dwie sruby! POMOCY
Kroni
Jak byk nagrzewnica !!! Słodkawy zapach/posmak to glikol w płynie chłodniczym.
Ja wymieniałem nagrzewnice przy pomocy porady co kolego wyżej podał link do niej ( tyle że mam 2.0 8v i u mnie było gorzej się dostać do śrub co trzymają tunel doprowadzania powietrza i musiałem zdjąć kierownicę żeby deska zeszła ) . Z tym że ja musiałem jeszcze odkręcić to metalowe mocowanie/wzmocnienie deski rozdzielczej od strony pasażera i odciągnąć to ile wlezie. Wyciągnięcie samej nagrzewnicy było najtrudniejsze trochę się naszarpałem ale wyszło.
Ja wymieniałem nagrzewnice przy pomocy porady co kolego wyżej podał link do niej ( tyle że mam 2.0 8v i u mnie było gorzej się dostać do śrub co trzymają tunel doprowadzania powietrza i musiałem zdjąć kierownicę żeby deska zeszła ) . Z tym że ja musiałem jeszcze odkręcić to metalowe mocowanie/wzmocnienie deski rozdzielczej od strony pasażera i odciągnąć to ile wlezie. Wyciągnięcie samej nagrzewnicy było najtrudniejsze trochę się naszarpałem ale wyszło.
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
można jak nie chcesz robić wymiany na miejscu, jak popatrzysz na tył silnika to do ściany grodziowej wchodzą dwa węże, musisz je sciągnąć i połączyć razem, idealnym łącznikiem jest kolanko miedziane takie jak do instalacji c.o bodajrze fi 16 lub 18 musisz dokładnie zmierzyć, objaw ewidentny nagrzewnicy i grzana w czasie drogi nie będzie, ztego co piszesz to musisz mieć duży wyciek...Mozna ominac nagrzewnice łaczac przewody wchodzace do nagrzewnicy ale co za tym idzie , brak ogrzewania
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 20, 2007 21:58
- Lokalizacja: Kolobrzeg
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 20, 2007 21:58
- Lokalizacja: Kolobrzeg
- Kontakt:
Jeżeli nie masz podstawki pod filtr przeciw pyłkowy to nie leje się tam woda do tunelu dmuchawy ? Bo tam na podszybiu spływa woda i są kanały odprowadzające ją a podstawka pod filtr ma uszczelkę i ma jakąś wysokość żeby filtra woda nie zalewała i nie lała się do tunelu i dmuchawy. Może tu tkwi twój problem z parowaniem i jak nie sama woda deszczówka daje parę ( no bo słodka jak glikol w płynie chłodniczym ) to może ona przeżarła nagrzewnice i od tego z niej wycieki są.
Jeżeli już to gąbka raczej ma małą przepuszczalność powietrza i by dmuchawa słabo "wiała".
Lepiej dać jakąś tkaninę tetrową ( jak kiedyś pieluchy były ), albo pończochę złożoną na 2-3 razy.
Jeżeli już to gąbka raczej ma małą przepuszczalność powietrza i by dmuchawa słabo "wiała".
Lepiej dać jakąś tkaninę tetrową ( jak kiedyś pieluchy były ), albo pończochę złożoną na 2-3 razy.
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 16:30 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 357 gości