wysokie obroty i grzeje sie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adzio123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Świdnica

wysokie obroty i grzeje sie

Post autor: adzio123 » pt sty 22, 2010 14:31

witam wszystkich
mam taki ogromny problem poniewaz samochod skacze mi na obrotach oscyluja pomiedzy 1000 a 2000 obrotow. jak dojezdzam do skrzyzowania i wciskam sprzegło do przychamowania zaczynaj wariowac gazuje sam takze jak sciagam noge z gazu dzieje sie to samo jednak gdy juz stane np. na skrzyzowaniu ze samochod wogole sie nie porusza to obroty nie skacza tak drastycznie nawet gdy wciskam sprzegło czy chodzby gaz. przy okazji samochod grzeje sie ma temperature po rozgrzaniu powyzej 90 stopni. sprawdzalem zbiorniczek plynu chlodzacego ale go nie ucieka dalej znajduje sie pomiedzy min a max. po otwarciu maski zauwazylem maly dymek lecacy z lacznika pomiedzy rura plynu chlodzacego a silnikiem lub z wtyczki ( niewiem jak sie fachowo nazywa :grin: )znajdujacej sie obok tego lacznika bo dymek jest ciezko do okreslenia z kad dokladnie. golf III 1.6 kat benzyniak 95r. silnik AEE z gory dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 22, 2010 14:38

wariowanie obrotów to prawdopodobnie regulator wolnych obrotów , masz tego sporo na forum w tym temacie , a co do grzania się silnika , to zobacz czy działa Ci wentylator chłodnicy , czy masz chłodnice i obydwa węże do niej gorące , to na początek



adzio123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: adzio123 » pt sty 22, 2010 14:43

a mam pytanie czy jest taka mozliwosc zeby reulator wolnych obrotow mogł sie zepsuc razem z wentylatorem jednoczesnie w jednym momencie?????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 22, 2010 14:44

wszystko się może zdarzyć , ale raczej nie

[ Dodano: 22 Sty 2010 13:45 ]
jedno z drugim nie ma nic wspólnego



adzio123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: adzio123 » pt sty 22, 2010 15:01

patrzałem wlasnie i nie włancza mi sie wogole wentylator rozgrzalem samochod ale wentylator sie nie wlonczyl:/ a mam pytanie czy termostat moze miec cos wspolnego z tym zdarzeniem?????

[ Dodano: 22 Sty 2010 14:02 ]
aha i dotykalem tych rur co ida do chlodnicy i po rozgrzaniu sa cieple



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 22, 2010 15:05

czyli termostat Ci puszcza , winny będzie wyłącznik termiczny chłodnicy , sam wentylator , lub po prostu wysiadł Ci bezpiecznik wentylatora

[ Dodano: 22 Sty 2010 14:06 ]
oczywiście zwróć uwagę na to że na zimnie , wentylator włączy się nie tak prędko , ale jak grzejesz na postoju to powinien



adzio123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: adzio123 » pt sty 22, 2010 15:10

a jeszce jedno termostat ma jaki kolwiek wplyw na obroty??????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 22, 2010 15:12

nie , on tylko puszcza duży obieg , blok - chłodnica



adzio123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: adzio123 » pt sty 22, 2010 15:38

dzieki ogromne za pomoc :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości