Auto ładnie przyśpiesza ale jak to zatrzymać ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Auto ładnie przyśpiesza ale jak to zatrzymać ??
Panowie mam pytanko
Jakiej firmy tarcze i klocuszki zakładać do autka ?
Z tego co się orientuje to MIKODA odpada .
Dzięki za informację Pozdrawiam.
Jakiej firmy tarcze i klocuszki zakładać do autka ?
Z tego co się orientuje to MIKODA odpada .
Dzięki za informację Pozdrawiam.
Zdradź trochę szczegółów bo posypią się teksty w stylu 'każdy chwali swoje'.
Jaki samochód? Coś zmodziłeś z silnikiem?
Czy zmieniałeś coś z układem hamulcowym?
Czy sprawdziłeś wogóle stan tarcz, klocków
oraz poziom płynu (kiedy go ostatnio wymieniłeś?)
Jaki samochód? Coś zmodziłeś z silnikiem?
Czy zmieniałeś coś z układem hamulcowym?
Czy sprawdziłeś wogóle stan tarcz, klocków
oraz poziom płynu (kiedy go ostatnio wymieniłeś?)
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Autko to vento po swapie silnika PG.
Hamulce pochodzą z corrado ale są seryjne wentylowane 280mm.
Chciał bym założyć coś wierconego i frezowanego i klocuszki chyba green staff.
Płyn o lepszych parametrach.
Co do stanu obecnego tarcze ciemnoniebieskie płyn utrzymuje stan auto hamuje ale nie tak jak bym chciał
Hamulce pochodzą z corrado ale są seryjne wentylowane 280mm.
Chciał bym założyć coś wierconego i frezowanego i klocuszki chyba green staff.
Płyn o lepszych parametrach.
Co do stanu obecnego tarcze ciemnoniebieskie płyn utrzymuje stan auto hamuje ale nie tak jak bym chciał
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
dwu tłoczkowe z audi S2 podejdą na twoje tacze, chyba żę masz 16" ewentualnie pojemną 15" to 288m z mk3
[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
Najczęsciej spotykaną BŁĘDNĄ opinią jest to , że tarcze nawiercane dają lepsze chłodzenie. Nic bardziej mylnego. Prawdziwa przyczyna to redukcja wagi.
Nawiercanie oczywiście pomaga uciec gazom, jak pyłowi i brudowi - jednakże przy obecnych nowoczesnych zaciskach i klockach nie jest to taki problem. Wybieranie nawiercanych tylko dlatego jest pomyłką.
Wiele samochodów z tzw "wyższej półki", jak Porsche czy Mercedes AMG wychodzi juz z fabryki z nawiercanymi tarczami. Dla tych samochodów jest to stosowane głownie dla lepszego, bardziej "rasowego" wyglądu. Tak jak i wielkie czerwone zaciski...
Gdy ich wlasciciele mają zamiar bardziej poważnie poscigać sie ną torze z reguły zamieniają tarcze na cale, nienawiercane.
Tarcze nawiercane szybciej zużywają klocki i generuja wiecej pyłu. Takie tarcze mają też krótszy żywot i tendencje to powstawania spękań i wyrw w powierzchni.
[ Dodano: Czw 21 Sty, 2010 ]
Tarcze Nacinane
Tego typu tarcze są świetne jeśli chodzi o usuwanie wody i pyłu z powierzchni tarczy , przydają się np. w wyścigach klasy WRC czy też po prostu przy mokrej pogodzie.
Na codzień przy jeździe po ulicy dają znikomą poprawę jakości hamowania.
Tarcze nacinane, podobnie jak nawiercane szybciej niszczą klocek i powodują powstawanie większej ilości pyłu. Do tego powodują większy hałas i wibracje. Choćby z tego tytułu nie powinny być stosowane do codziennej jazdy, chyba że jesteś jakiegoś rodzaju street racer’em..
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pompę wraz z tarczami i zaciskami mam z corrado, na tyle mam bębny
szkoda że wcześniej nie wiedziałem to bym o T4 wsadził
NAa początku ładnie było, ale po wyhamowaniu z 200-0 radość sie skończyła, teraz mam zamniar zmienić tarcze klocki i płyn, kto wie może i zaciski od S2 włoże
szkoda że wcześniej nie wiedziałem to bym o T4 wsadził
NAa początku ładnie było, ale po wyhamowaniu z 200-0 radość sie skończyła, teraz mam zamniar zmienić tarcze klocki i płyn, kto wie może i zaciski od S2 włoże
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 15:20 przez maciej712, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
mam tak samo u siebie.... do tego pompa od T4 i... całość psują właśnie bębny na tyle... polecono mi sprawdzić coś... jedziesz sobie na prostej pustej drodze, unosisz ręczny do takiego miejsca gdzie auto jedzie bez problemu, ale nie hamuje.... i wtedy wciskasz hamulec . Jeśli poczujesz poprawę to niestety, ale tył wszystko Tobie psuje... Ja nie mam kolektora siły hamowania mam wkręcone... reduktory siły hamowania w pompę hamulcową od skody felicji i już wtedy odczułem poprawę bo nie uciekała mi cała siła hamowania na rozregulowany tył . Teraz na wiosnę będzie swap hamulców tylnych na tarczowe wraz z belką z drążkiem skrętnym . Bo tak jak Ty maciej712 nie jestem zadowolony z hamowania 280mm i bębnów na tyle, ale jak się podciągnie ręczny tak jak pisałem to jest niebo a ziemia wtedy hamulce są czulsze .maciej712 pisze:Pompę wraz z tarczami i zaciskami mam z corrado, na tyle mam bębny
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości