[MK2] Wieloklin na kierownicy - objaśnienie różnic!

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kingsajz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 15:58
Lokalizacja: Radom

Post autor: kingsajz » pn gru 07, 2009 10:13

a porównaj jeszcze ten frez wewnetrzny w tej redukci co masz z frezem w nabie jesli jest taki sam to nie potrzebujesz redukcji tylko zakładasz nabe prosto na drążek kierowniczy i bedzie ok :bajer:
sa inne,naba nie pasuje na drazek,kiere kupilem na allegro za 30zl,z reszta patrz kilka postow wyzej,napisalem co to za wynalazek ta kiera,wogole porazka :grrr:


[img]http://iv.pl/images/08472524222836475541.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tylny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: pt sty 09, 2009 17:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: tylny » pt sty 22, 2010 11:59

Ja mam następujący problem: U siebie w Golfie mk2 mam szeroki wieloklin. kupiłem kierownicę z POLO za wąskiw ieloklin. Zdjąłem przejściówkę ściągaczem do łożysk. Po jej zdjęciu rozprężyła się sprężynka co dociska łożysko. I teraz tak: zakładam kierownicę, tą z POLO, wchodzi na wieloklin ale podczas dokręcania opiera się już o obudowę manetek i podczas obracania mocno ociera. moje pytanie jest następujące:

Jak jest rozwiązany wieloklin wąski? Chodzi mi o sprężynkę i ewentualnie coś jeszcze co tam powinno być? Z tego co już wiem to sprężynka przy wąskim jest dłuższa. O ile? Co tam jeszcze przychodzi? Jakiś pierścień? tulejka? O co ma się oprzeć kierownica?

Stara kierownica opierała się na stożkowym profilu przejściówki, jak jest przy wąskiem wieloklinie? Niby też jest taki profil ale moja fajera tam nie sięga :blush:
Najlepiej jakby ktoś miał fotki poglądowe co sie znajduje na wałku z wąskim wieloklinem :bigok:


Sporo różnych drobiazgów do mk2 ;)

stówa2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob cze 07, 2008 15:05
Lokalizacja: Łambinowice/krapkowice
Kontakt:

[MK2] Wieloklin na kierownicy - objaśnienie różnic!

Post autor: stówa2 » pt kwie 15, 2011 18:43

a jak założyć do golfa 3 sportową kierownicę DINO jak golf jest z roku 92' i mam szeroki wieloklin w nim. można coś zaradzić? i jak to zrobić?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości