POMPA WTRYSKOWA PRZY -15 PO NOCY NIE ZACIAGA PALIWA PROBLEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

POMPA WTRYSKOWA PRZY -15 PO NOCY NIE ZACIAGA PALIWA PROBLEM

Post autor: djbolek » pt sty 22, 2010 11:18

Witam jest problem jak zimno sie zrobi w nocy jakieś -15 to na chwile odpali a później robią się bąbelki powietrza na powrotnym i to samo sie robi na zasysającym i bardzo wolne obroty i po czasie gasnie. Nie może zaciągnąć. Czy to może być ze rozszczelnia się pompa przy mrozach?



KrzychuKrzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
Lokalizacja: Z kątowni

Post autor: KrzychuKrzys » pt sty 22, 2010 11:52

lejesz depresator? może być że na takim mrozie ropa stężała i dlatego pompa nie chce ciągnąć.



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » pt sty 22, 2010 11:55

Moze paliwko nie jest najlepszej jakosci i przy niskich temperaturach gestnieje albo przymarza i pompa nie zaciaga.


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt sty 22, 2010 11:58

djbolek pisze:Witam jest problem jak zimno sie zrobi w nocy jakieś -15 to na chwile odpali a później robią się bąbelki powietrza na powrotnym i to samo sie robi na zasysającym i bardzo wolne obroty i po czasie gasnie. Nie może zaciągnąć.
Bo masz zablokowany filtr parafiną .Przerabiałem to wczoraj ,założyłem nowy filtr a tu niespodzianka :grrr: stanęło na smoku w zbiorniku.Pompę wtrtyskową zostaw w spokoju bo ona nie ma z tym nic wspólnego
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 12:00 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » pt sty 22, 2010 12:02

Dodawany jest uszlachetniacz Xeramic Diesel Protector który pozwala ropie do -40 mrozu wytrzymywać w stanie ciekłym. Paliwo jest na pewno OK bo jest ciekłe zaciągałem ustami idzie. Ale jak jakoś trochę po pyrkocze czyli trochę się nagrzeje to już bez problemu ciągnie. Rurki szczelne pełne ropy nic nie cofa. Jak odpali się to rurka prze pompa ssąca jest pełna a na powrocie robi się piana i powietrze, później całość zaczyna sie zapowietrzać i nie ciągnie.

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 13:33 ]
Co to może być? Postaram sie po nocy ogrzać jakaś suszarka na gorąco ogrzać pompę jak odpali bez problemu to będzie wiadomo ze to ona.
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 12:06 przez djbolek, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości