Jak wymienić linke ręcznego - tarcze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Jak wymienić linke ręcznego - tarcze

Post autor: Lucki » pt sty 22, 2010 00:36

Witam. Jak zabrać się za wymianę linki hamulca recznego. Czas mnie goni bo przegląd sie zbliża no i mróz -20C idzie :) ?

Jakie linki kupić do ham. tarczowych ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » pt sty 22, 2010 00:59

ja wymieniałem rok temu ale mam hamulce bębnowe, linki kosztowaly jakies 50 zł a wymiana trwala kilka godzin bo niestety nie mialem kanalu ktory na pewno sie przyda generalnie wymiana bardzo prosta, u mnie sa dwie linki bezposrednio mocowane do dzwigni recznego i regulujesz naciag kazdej osobno co mi sie bardzi podoba a przy kolach wpialem w uchwyt i gotowe
pewnie u ciebie jest podobnie



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt sty 22, 2010 03:30

Co Ci się stało że chcesz wymieniać


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt sty 22, 2010 08:59

generalnie jest kilka długości i niby z katalogu koleś w sklepie powinien ci dobrać, ale... niby podasz rok, wersję nadwozia i motor, ale na 90% przypadków dadzą ci złą linke...

najlepiej wyjąc stara podjechać do sklepu z linkami i niech dopasują podług starej...

wymiana banalnie prosta... odkręcasz przy lewarku od ręcznego obie linki. Potem wyciągasz pancerz na końcu tunelu pod autem (tam czasami korodują bądź się zapiekają te linki i może byc problem z wyjęciem - ale wtedy bierzesz narzędzie typu mors, lub inne szczypce chociażby kombinerki i z nimi łatwo sobie poradzisz). Przy zacisku są spinki, do zabezpieczania linki na ramieniu i spinka do zabezpieczenia pancerza i tyle... wymiana około godziny... obie strony... możesz to nawet robić bez zdejmowania kół. Ale łatwiej jest jak je zdejmiesz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn sty 25, 2010 19:56

Co Ci się stało że chcesz wymieniać
kolego jedna jest zupełnie inna ( koło 7cm dłuższa, poza tym jedno koło hamuje a drugie ( właśnie z ta dłuższa) nie bardzo.

teraz zimno ale trzeba zrobić bo się diagnosta przywali :)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt sty 26, 2010 13:19

Lucki pisze: kolego jedna jest zupełnie inna ( koło 7cm dłuższa, poza tym jedno koło hamuje a drugie ( właśnie z ta dłuższa) nie bardzo.

teraz zimno ale trzeba zrobić bo się diagnosta przywali :)
Popodkladaj z 3 nakretki w kabinie przy regulacji recznego i wyjdzie na to samo


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt sty 26, 2010 13:45

grandi pisze:Popodkladaj z 3 nakretki w kabinie przy regulacji recznego i wyjdzie na to samo
no bez przesady... toż to hamulec bezpieczeństwa i patenty w stylu pana ziutka z garażu nie powinny mieć miejsca. A poza tym około 7 centymetrów to nie około 3 :D

różnica w linkach właśnie taka jest około 7 i chyba 11 centymetrów...

po wymianie linki może się okazać że zacisk i tak nie trzyma... i jest do zregenerowania


vwlifestyle.pl
Obrazek

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » wt sty 26, 2010 21:45

no bez przesady... toż to hamulec bezpieczeństwa i patenty w stylu pana ziutka z garażu nie powinny mieć miejsca. A poza tym około 7 centymetrów to nie około 3 :D

różnica w linkach właśnie taka jest około 7 i chyba 11 centymetrów...

po wymianie linki może się okazać że zacisk i tak nie trzyma... i jest do zregenerowania

Diagnosta dzisiaj podbił mi przegląd, nie patrząc nawet na ręczny :grin:, ale i jak mnie boli jego brak. Podniosłem auto do góry i sprawdziłem czy zacisk trzyma i ........ i linka po zaciągnięciu ręcznego w ogóle nie zaciska tak jakby gdzieś przyblokowana była. Jutro kupie obydwie linki i założę, zobaczymy co się będzie dziać :)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości