dziwny problem z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dziwny problem z odpalaniem
Witam serdecznie!
Mam golfa III 1.9 TDI 90KM
Dziś po kilku dniach "spoczynku" mojego auta, chciałem je odpalić, akumulator na ten czas wziąłem do domu i podładowałem. Dziś gdy wsadziłem go do golfa, nagrzałem świece ze 3 razy i zacząłem kręcić, nie chciałem go targać za długo więc przestałem kręcić i gdy chciałem go zakręcić drugi raz to wszystko mi zgasło - zegar, licznik kilometrów, kontrolki, a wskazówki po jakiś 3-4 sekundach opadły z dziwnym dźwiękiem...
Zdziwiłem się i odłączyłem i znów podłączyłem akumulator i jeszcze raz zacząłem kręcić, ale tym razem golfik nie zakręcił i odrazu po przekręceniu kluczyka do oporu zgasło wszystko w ten sam sposób.... Sprawdziłem bezpiecznik od "engine electronic" ale był ok...
NIe wiem co robić, proszę o pomoc, może ktoś wie co sie stało i co mam zrobić w tej sytuacji???
Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam
Mam golfa III 1.9 TDI 90KM
Dziś po kilku dniach "spoczynku" mojego auta, chciałem je odpalić, akumulator na ten czas wziąłem do domu i podładowałem. Dziś gdy wsadziłem go do golfa, nagrzałem świece ze 3 razy i zacząłem kręcić, nie chciałem go targać za długo więc przestałem kręcić i gdy chciałem go zakręcić drugi raz to wszystko mi zgasło - zegar, licznik kilometrów, kontrolki, a wskazówki po jakiś 3-4 sekundach opadły z dziwnym dźwiękiem...
Zdziwiłem się i odłączyłem i znów podłączyłem akumulator i jeszcze raz zacząłem kręcić, ale tym razem golfik nie zakręcił i odrazu po przekręceniu kluczyka do oporu zgasło wszystko w ten sam sposób.... Sprawdziłem bezpiecznik od "engine electronic" ale był ok...
NIe wiem co robić, proszę o pomoc, może ktoś wie co sie stało i co mam zrobić w tej sytuacji???
Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
podepne sie do tematu.
mam podobny problem, tzn podczas odpalania auta po kilku dniowym postoju podczas krecenia auto jakby tracilo cale napiecie po czym odpala.
krecenie trwa moze 2 sekundy max i auto odpala...
teraz odpala z tym problemem ale obawiam sie ze pewnego mroznego ranka nie odpale go jednak.
da sie jakos sprawdzic stan aku? jak go ladowalem to pokazywalo odrazu ze full jest.
mam podobny problem, tzn podczas odpalania auta po kilku dniowym postoju podczas krecenia auto jakby tracilo cale napiecie po czym odpala.
krecenie trwa moze 2 sekundy max i auto odpala...
teraz odpala z tym problemem ale obawiam sie ze pewnego mroznego ranka nie odpale go jednak.
da sie jakos sprawdzic stan aku? jak go ladowalem to pokazywalo odrazu ze full jest.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Rozmawiałem z kumplem i mówił mi, że akumulator już umarł i nic si enie da z nim zrobić bo jakaś zwara poszła czy coś...
mam drugi akumulator, ale długo stał, podłączyłem i "prawie" zakręcił bo nie miał prądu chyba, ale zegary nie zgasły wiec chyba to będzie wina akumulatora. Właśnie ładuję ten drugi akumulator i zobaczę co będzie jutro, mam nadzieję, że zakręci
Dziękuję za pomoc pozdrawiam
PS. a w warsztatach sprawdzają jakimś "miernikiem gęstości elektrolitu" i innymi specjalistycznymi przyrządami do pomiaru naładowania aku.
CD
Aku w miarę działa po naładowaniu. czyli sprawa rozwiązana. Aku było powodem.
pozdrawiam
mam drugi akumulator, ale długo stał, podłączyłem i "prawie" zakręcił bo nie miał prądu chyba, ale zegary nie zgasły wiec chyba to będzie wina akumulatora. Właśnie ładuję ten drugi akumulator i zobaczę co będzie jutro, mam nadzieję, że zakręci
Dziękuję za pomoc pozdrawiam
PS. a w warsztatach sprawdzają jakimś "miernikiem gęstości elektrolitu" i innymi specjalistycznymi przyrządami do pomiaru naładowania aku.
CD
Aku w miarę działa po naładowaniu. czyli sprawa rozwiązana. Aku było powodem.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 18:51 przez mk3gtp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
xxxxxxxxxx,
na cieplym do 10,5 V
a na zimnym po nocy to sprawdze dzisiaj i dam znac
[ Dodano: 24 Sty 2010 23:37 ]
po 20 h postoju pod chmurka, w nocy było -20 C.
podczas próby pierwszego odpalenia jak zwykle stracił moc sekundę po kręceniu, napięcie spadło do ok 5 V.
pierwszy raz kręciłem ok 5 sekund, potem jeszcze raz grzanie świec i odpalił bez problemu, wtedy napięcie na poziome 9 V.
i teraz nie wiem czy winny aku czy rozrusznik, bo czasem jak zapalam to po odpaleniu "zawarczy", jakby cos go chwyciło na parę sekund.
na cieplym do 10,5 V
a na zimnym po nocy to sprawdze dzisiaj i dam znac
[ Dodano: 24 Sty 2010 23:37 ]
po 20 h postoju pod chmurka, w nocy było -20 C.
podczas próby pierwszego odpalenia jak zwykle stracił moc sekundę po kręceniu, napięcie spadło do ok 5 V.
pierwszy raz kręciłem ok 5 sekund, potem jeszcze raz grzanie świec i odpalił bez problemu, wtedy napięcie na poziome 9 V.
i teraz nie wiem czy winny aku czy rozrusznik, bo czasem jak zapalam to po odpaleniu "zawarczy", jakby cos go chwyciło na parę sekund.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości