
Podłączenie Sondy Lambda Golf III 1.8 ABS - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podłączenie Sondy Lambda Golf III 1.8 ABS - problem
Witam, mam problem mam do wymiany sondę lambda tylko jest problem z jej podłączeniem, gdyż nie ma kostki w instalacji samochodu. Sonda kiedyś przez kogoś była połączona bo widać izolację a kostek ani od sondy teraz ani od instalacji brak, ktoś musiał uciąć. Co teraz zrobić ??Odciąć kostkę z nowej sondy i połączyć jakoś przewody??Proszę o pomoc, gdyż golf pali z 20-30litrów jak zimny 

- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
moderns, wszystko można zrobić ale nie masz gdzieś szrotu w pobliżu żeby sobie taką kostkę wyciąć? Lepiej lutowac kable po stronie "od komputera" zamiast ciąć kable sondy od kostki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 22:57
- Lokalizacja: opole
mam podobny problem...samochód kupiłem 2 miesiące temu i od zakupu pali 35 l gazu i 11 l pb na 120 km !!!
ile masz przewodów przy sondzie? ja mam dwa, przy sondzie biały i czarny a od str. komputera czarny i fioletowy wiązka z oznaczeniem firmy coroplast
mam silnik 1.8 90 km ABS dzisiaj sprawdziłem całą wiązke od sondy do samego komputera i okazało się że przy komp. czarny przewód jest nie podłączony, ale przy wtyku komputera nie ma żadnego wolnego miejsca więc doszedłem do wniosku że został odcięty fabrycznie (???)
sondę podłączyłem tak : fioletowy z czarnym przy sondzie, biały wychodzący z sondy do masy na ścianie grodziowej, zobaczę jaki będzie efekt po przejechaniu 120km
pytałeś czy przewody sondy lepiej uciąć od str. komp. czy sondy, z tego co miałem w bmw e46 i seicento siostry to od str. sondy przewody są "chyba" stalowe ponieważ nie mogłem ich polutować (srebrne i sztywne) a od str. komp normalne miedziane
na Twoim miejscu wstawiłbym oryginalny wtyk od komp. i połączył to tak jak trzeba, słyszałem również że nie można zmieniać oryginalnej długości przewodów więc miej to również na uwadze
napisz ile masz przewodów od str. komp. i jakie kolory
ile masz przewodów przy sondzie? ja mam dwa, przy sondzie biały i czarny a od str. komputera czarny i fioletowy wiązka z oznaczeniem firmy coroplast
mam silnik 1.8 90 km ABS dzisiaj sprawdziłem całą wiązke od sondy do samego komputera i okazało się że przy komp. czarny przewód jest nie podłączony, ale przy wtyku komputera nie ma żadnego wolnego miejsca więc doszedłem do wniosku że został odcięty fabrycznie (???)
sondę podłączyłem tak : fioletowy z czarnym przy sondzie, biały wychodzący z sondy do masy na ścianie grodziowej, zobaczę jaki będzie efekt po przejechaniu 120km

pytałeś czy przewody sondy lepiej uciąć od str. komp. czy sondy, z tego co miałem w bmw e46 i seicento siostry to od str. sondy przewody są "chyba" stalowe ponieważ nie mogłem ich polutować (srebrne i sztywne) a od str. komp normalne miedziane
na Twoim miejscu wstawiłbym oryginalny wtyk od komp. i połączył to tak jak trzeba, słyszałem również że nie można zmieniać oryginalnej długości przewodów więc miej to również na uwadze
napisz ile masz przewodów od str. komp. i jakie kolory
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 20:25 przez robertoopole, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości