nie prawda... pasuje wszystko.. tzn blok i otwory do skrzyni są identyczne dla 2.0 i dla 1,6 - sprawdzone dla PNki. Pasuje wszystko nawet i sprzęgło pod warunkiem że założysz koło zamachowe i cały zestaw od 1,6. Mocowania są te same tylko 2.0 ma inną poduszkę z tyłu (z amortyzatorem) a przednia jest olejowa.TAZ pisze:NIE
Nic nie pasuje oprócz półosi pod warunkiem jeszcze, że ten 2.0 ma skrzynię z flanszami 90mm.
silnik 2.0 8V passat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- monias
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Ja założyłem 20. 8V z Passata B3 do mojego golfa w miejsce silnika 1.8 RP.
1. Wiązka pasuje jeżeli samochód i silnik (nowy) zostały wyprodukowane po 1991 roku.
2. Nie wiem jak w 1.6 ale u mnie mocowania pasowały idealnie (wcześniej miałem jette mk2 z 1.6 na gaźniku i wyglądało podobnie)
3. nie wkładasz i jeździsz bo jeżeli masz gaźnik to musisz zmienić pompę paliwa. moja z mono wtrysku dawała za małe ciśnienie więc nie wierze że pompa od gaźnika da rade.
4. zanim zaczniesz jeździć proponuję rzucić okiem na półosie i hamulce, żeby wytrzymały obciążenie. Hamulce to podstawa, a na pewno masz zwykłe małe tarcze. Zamiast hamować będą cię spowalniać a to za mało
życzę powodzenia w dalszych modach
1. Wiązka pasuje jeżeli samochód i silnik (nowy) zostały wyprodukowane po 1991 roku.
2. Nie wiem jak w 1.6 ale u mnie mocowania pasowały idealnie (wcześniej miałem jette mk2 z 1.6 na gaźniku i wyglądało podobnie)
3. nie wkładasz i jeździsz bo jeżeli masz gaźnik to musisz zmienić pompę paliwa. moja z mono wtrysku dawała za małe ciśnienie więc nie wierze że pompa od gaźnika da rade.
4. zanim zaczniesz jeździć proponuję rzucić okiem na półosie i hamulce, żeby wytrzymały obciążenie. Hamulce to podstawa, a na pewno masz zwykłe małe tarcze. Zamiast hamować będą cię spowalniać a to za mało
życzę powodzenia w dalszych modach
www.bartex.com.pl
od RPka pompa daje 1 albo 1,2 Baramonias pisze:nie wkładasz i jeździsz bo jeżeli masz gaźnik to musisz zmienić pompę paliwa. moja z mono wtrysku dawała za małe ciśnienie więc nie wierze że pompa od gaźnika da rade.
a w gaźniku pompa była mechaniczna napedzana z wałka pośredniego i umieszczona w bloku silnika - pompka przeponowa...
natomiast do 2E potrzebne jest ciśnienie 3 bary. Czyli pompa z baku od passata w zestawie ze zbiornikiem od G3 lub Vento. Albo patentowanie dwóch pomp jak było w MK2 GTI (jedna w bak a druga pod podłogą) do tego uzupełnienie przekaźnika od pompy i odpowiedniego do sterowania elektryki silnika.
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 09:35 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości