aparat zapłonowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

aparat zapłonowy

Post autor: MisiekD » czw sty 21, 2010 20:10

WITAM mam problem z golfem 1.6 70KM CL podczas rozruchu na zacisku trzymającym kopułkę pojawia się iskżenie silnik terz kiepsko odpala jak już odpali rozgrzany przy szybszym wkręcaniu go na obroty gaśnie, przy włączaniu świateł nawiewu zaczyna ciężej pracować czasem gaśnie , ruszając spokojnie z miejsca szarpie gaśnie, przy spadku z obrotów gasnie, trzeba trzymać go na wyższych obrotach. Czy to może przestrzelona kopułka czy coś innego ?// co robić ? POMÓŻCIE PROSZĘ



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 21, 2010 20:16

do sprawdzenia kable, kopułka i świece.



MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » czw sty 21, 2010 20:23

Dzięki Dzięki wielkie

[ Dodano: 21 Sty 2010 19:29 ]
Zdarzało się ze czasami kichał Czy to też może być od tego?
Od kolektora odchodzi kabelek przez który zabiera mi dużo prądu jak go rozłączam silnik lżej pracuje nie wiem co to takiego???



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 21, 2010 20:42

jasne, jak iskra pojawiała się na kopułce to znaczy że nie było jej tam gdzie być powinna czyli w komorze spalania więc prychać mógł od chwilowego "wypadnięcia" zapłonu.
Od koletkora odchodzi kabelek....? hmmm ciezko tu bedzie pomoc nie mam pojęcia o czym mówisz :)
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 20:43 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 21, 2010 20:48

to kabelek od grzałki jeża, która ciągnie trochę prądu, skoro sa problemy po jego podłączeniu to brakuje prądu w aucie ale z jaki przyczyny nie wiem, być mo ze gdzieś złe styki na klemach albo na kostkach w skrzynce bezpieczników


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw sty 21, 2010 20:58

Iskrzenie na kopułce - brudy tak wewnątrz(węglowe) jak i na zewnątrz.Zmyć i wytrzeć do sucha a następnie potraktować preparatem izolującym...chyba że jest pęknięta.

Podgrzewacz elektryczny kolektora ssącego - jest wyłączany przez jeden z czujników(nie pamiętam który z tych dwóch) osadzonych na króćcu głowicy układu chłodzenia(wąż do chłodnicy)


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » czw sty 21, 2010 21:01

DZIĘKI WIELKIE PANOWIE POZDRO

[ Dodano: 21 Sty 2010 20:04 ]
Jeszcze jedno coś się stanie jak tą grzałę kolektora wogule odłącze?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw sty 21, 2010 21:29

MisiekD pisze:DZIĘKI WIELKIE PANOWIE POZDRO

[ Dodano: 21 Sty 2010 20:04 ]
Jeszcze jedno coś się stanie jak tą grzałę kolektora wogule odłącze?
Nic się nie stanie poza tym że odrobinę więcej będzie palił zanim się rozgrzeje. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 135 gości